Ik ging om 17.30 van huis weg (Nijmegen), en zou om 19.00 in Helmond zijn, nou mooi niet
![]()
M'n jas was nog doorweekt doordat ik door de sneeuw gefietst had, en toen de trein 500m voor Den Bosch stil stond (20 min) 'omdat de wissels niet werken', had ik 't écht koud
![]()
Uiteindelijk komen we om 19.00 't station van DB binnen waarna ik gelijk de intercity richting E'hoven in kon stappen die 3 minuten later zou vertrekken, echter na 10 minuten werd er omgeroepen dat alles plat lag.
Enfin ik dacht dat duurt een half uurtje ofzo, dus ik naar de BK, echter duurde het allemaal wat langer. Die sukkels sturen alleen maar treinen (2x) in de richting Utrecht, en iedereen die een andere kant op moest zat vast. M'n ouders konden me niet komen halen omdat alles tussen Helmond en DB vast stond in files, en daarbij had ik zoiets van ééns zullen die treinen toch wel weer gaan rijden.... nou mooi niet dus
![]()
Omstreeks 23.00 vond ik het toch wel mooigeweest, en ben ik op een NS-medewerker afgestapt met de vraag óf er überhaupt nog treinen zouden komen en óf ik onderdak in een hotel ofzo kon krijgen, echter beide vragen werden negatief beantwoord. Treinen zouden zo goed als zeker niet meer komen en alles zat volgeboekt, nou mooi kut dus
![]()
Echter exact 2 minuten later kreeg ik het meest geweldige telefoontje van het jaar. Een pa van een vriend van me was die dag voor z'n werk in Zoetermeer geweest, en wilde wel ff omrijden om mij op te pikken
![]()
En zo was ik omstreeks 0.00 toch nog thuis
![]()
Foto's:
![]()
![]()
was ik dus niet opgepikt, dan had ik waarschijnlijk op 't station moeten overnachten, hoewel m'n ouders al wel op het punt stonden om me inmiddels op te gaan halen, omdat 't weer + files een stuk beter werden