abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33885206
is goed Erodome
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_34117282
Het komt rap dichterbij.

Is er iemand die heiden6 en mij vervoer van en naar R'dam zou kunnen bieden...? Aventura wellicht?
  maandag 16 januari 2006 @ 13:13:29 #243
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_34118535
Nee helaasch, ik heb zelf geen auto en zit zelf ook een beetje over het vervoer in...
pi_34118599
Hmkay. We zouden met z'n drieën met het OV kunnen gaan, tegen de tijd dat die tent sluit rijden de eerste bussen en treinen al bijna weer...
pi_34118726
Heiden6 heeft trouwens deze voor mij gekocht:

Die gaat natuurlijk aan dan.
  maandag 16 januari 2006 @ 13:36:06 #246
8885 moralia
Grip op je zak
pi_34119263
Bij Mince zie ik............ ik hoop dat je 'm op tijd binnen hebt
I want to be young and wild, and then I want to be
middle-aged and rich, and then I want to be old and annoy people by
pretending that I'm deaf
pi_34119316
Hangt er vanaf of ze hem al dan niet op voorraad hebben... En anders heb ik nog wel iets anders leuks.
  maandag 16 januari 2006 @ 13:38:12 #248
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_34119337
quote:
Op maandag 16 januari 2006 13:13 schreef Aventura het volgende:
Nee helaasch, ik heb zelf geen auto en zit zelf ook een beetje over het vervoer in...
Heeft Aventura geen date geregeld met vervoer?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_34119412
quote:
Op maandag 16 januari 2006 13:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hmkay. We zouden met z'n drieën met het OV kunnen gaan, tegen de tijd dat die tent sluit rijden de eerste bussen en treinen al bijna weer...
Er is evt ook een afterparty he met zelfs een kamer(of meer, weet ik niet uit mijn hoofd, met je even op de site kijken), kost niet al teveel, schijnt erg leuk te zijn, maar kan je dus ook slapen...
Een VIP ding is dat...

Verder zal ik eens kijken of ik vanavond eens wat in elkaar kan typen over de meeting verder, want het komt dichtbij en het is misschien leuk om wat afspraken te gaan maken, van wanneer zijn we daar en dat soort zaken...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_34119786
Afterparty is van 04:00 tot 08:00 en kost 20 euro p.p. Overnachting is ook mogelijk (niet in de club, daar ergens vlakbij, maar is wel van hen begrijp ik) en kost minimaal 80 euro...
pi_34119804
Ik zie geen verdere info over die afterparty, kun je je dan terugtrekken op een kamer ofzo?
pi_34119945
En ook nog eenmalig 20 euro inschrijfgeld... Dit gaat wel een beetje te gek worden zo...
  maandag 16 januari 2006 @ 13:54:47 #253
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34119962
Ik meld me definitief af.
Maar ben wel heel benieuwd naar de verhalen straks!
pi_34120028
Behalve de 'blokhutten' zie ik trouwens geen ruimtes waar je gewoon met z'n tweeën terecht kunt, klopt dat...?
pi_34120690
klopt wel zo een beetje Lupa,
nu ben ik er zelf ook al een hele tijd niet meer geweest, moet even denken hoe het er ook alweer uit ziet van binnen
ik lees iets over een darkroom, weet alleen niet of die ruimte appart is of zoals ik van het plaatje afhaal ook gewoon een blokhut is

het "voordeel"van de blokhutten is dat je ze af kan sluiten zodat je echt alleen maar bv met zijn 2tjes kan spelen.

lees ook iets over een speelhuis....
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_34120880
za 25 februari Swingers poolparty - Tevens: Fok! parenclubmeeting
Stripshow, Erotische kleding en artikelen in de Shop

pi_34120890
Er zijn echter maar twee van die blokhutten, da's wel weinig. Bij Fantasy Beach in R'dam hadden we wel een stuk of acht privékamertjes.
pi_34120915
Ow, dan kan ik altijd ook nog mijn mooie, peperdure bikini aantrekken die ik nog nooit heb aangehad.
  maandag 16 januari 2006 @ 14:24:31 #259
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_34120963
quote:
Op maandag 16 januari 2006 13:54 schreef Brighteyes het volgende:
Maar ben wel heel benieuwd naar de verhalen straks!
Goh, wie niet.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_34121118
Ero ik heb je iig toegevoed aan mijn msn praat misschien nog wat makkelijker, je moet maar kijken wat jou het beste uit komt.

Hier moet ik stiekem eigenlijk nodig nieuwe kleding hebben aangezien ik wat afgevallen ben door de bv

ik ga nu naar mijn zoontje die ik boven hoor brabbelen
  maandag 16 januari 2006 @ 14:33:47 #261
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34121243
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:24 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Goh, wie niet.
Als je dit nou bedoelt om mij in de geile lurkerscategorie te proppen zou ik toch nog eens een keer het topic lezen...
Ik was een van de mensen die ooit meteen gilde 'Ja leuk! Doen!'.
Maar aangezien mijn geen behoefte heeft om met een groep Fok!kers in een parenclub te gaan zitten en ik geen zin heb om zonder hem te gaan houdt het helaas op.

Waarom ga ik er eigenlijk op in.
  maandag 16 januari 2006 @ 14:55:12 #262
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_34121947
Niks geen slotje, gewoon alle bagger weggehaald. Klaar!
  maandag 16 januari 2006 @ 15:59:56 #263
16848 bankrupcy
Bot omdat het mot
pi_34124264
Mijn vriendin en ik zullen er ook bij zijn.

Lupa, ik zal even met mijn vriendin overleggen wat de exacte planning is, maar misschien is het mogelijk dat jullie mee kunnen rijden. Dat laat ik vandaag of morgen nog wel weten.

edit: We kunnen jullie in R'dam komen ophalen. Mail even waar en zo.

[ Bericht 14% gewijzigd door bankrupcy op 16-01-2006 19:09:25 ]
pi_34132886
quote:
Op maandag 16 januari 2006 13:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zie geen verdere info over die afterparty, kun je je dan terugtrekken op een kamer ofzo?
Er zijn 3, 2 persoons kamers in de VIP ruimte, voor zo'n kamer betaal je, met bubbelbad evt zelfs, maar die kamer is wat duurder, die kamer is dan gewoon van jou die avond...

Verder heb je vlakbij(zou je kunnen lopen zelfs zonder al teveel moeite vanuit gogo) het mercurius hotel zitten bij het centrum van lelystad...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_34134362
Zo, ik dacht zo dat het wel tijd zou worden voor wat afspraakjes, 25 februarie komt rap dichterbij namelijk.

Als eerste eens een tijd afspreken, natuurlijk is dit vrijblijvend, je mag zelf binnen komen hoppen wanneer het jou goed uitkomt, maar het leek me wel leuk de mogelijkheid te bieden om gezamelijk binnen te treden.

Aangezien de dresscode om 22.30 ingaat leek het me een goed idee om daarvoor af te spreken, dit omdat je dan nog even in gewone kleding kan wennen voordat je de sexy kleding aanmoet.
Dus mijn voorstel is om rond 21.30 af te spreken voor de club.

De club zelf gaat al om 20.00 open, maar persoonlijk vind ik dit vroeg zat, dan begint het al een beetje vol te lopen, wat drukker te worden, is gezelliger wat mij betrefd, maar of jullie daar ook zo over denken zal ik vast wel horen

Als we binnen zijn willen zowel ik als bar van bar-en-mar wel een rondleiding geven aan wie dat interressant vindt en evtentuele vragen beantwoorden.
Iedereen mag me de hele avond aanspreken als er vragen of wat dan ook zijn.

Verder is samenklitten natuurlijk hartstikke leuk, maar is absoluut geen noodzaak, liever heb ik zelfs dat mensen ook een beetje hun eigen gang gaan om zo het parenclub bezoek echt een beetje te proeven, niemand hoeft zich dus verplicht te voelen bij de groep te blijven, ga er ook lekker samen even opuit, duik het zwembad in, het bubbelbad, glip stiekum een blokhutje in, pak een lekker sauna samen of gluur eens om het hoekje in ruimte's waar mensen bezig zijn.

Als laatste wil ik het nog even voor de zekerheid over de dresscode hebben, deze gaat, nogmaals, om 22.30 in, ikzelf kleed me vaak iets vroeger om om de drukte bij de kleedruimte te ontlopen, maar iedereen moet dit maar voor zichzelf bepalen, igg moet je aan de dresscode voldoen na dit tijdstip.

Wat houdt de dresscode in?
Dat is simpel, namelijk, sexy lingerie; bikinie; boxershort; string; lak-leer-rubber; tropical; singlet; korte broek; topjes, jurkjes, hotpants en andere sexy spullen.
De club zelf verzorgt handdoeken, condooms en dat soort zaken, de handdoeken zijn bedoeld om mee af te drogen, niet om te dragen
Voor de mannen de tip om ook wat leuks aan te doen en niet de hele avond met hun slurfje te zwaaien, ziet er gewoon leuker uit als je een leuke strakke boxer aanhebt ofzo.

Hard drugs en softdrugs zijn NIET toegestaan, let op, je gaat eruit als ze erachter komen!
Als je jezelf stomdronken zuipt schenken ze je niets meer, logisch, maar lekker feesten en beesten kan meer dan prima.

Je kan pinnen bij de club trouwens, dus je hoeft niet perse van te voren geld te halen...

Zo, hier laat ik het even bij, laten jullie wetgen of jullie het ermee eens zijn?

[ Bericht 0% gewijzigd door erodome op 16-01-2006 20:47:31 ]
pi_34134449
Oh trouwens, als er mensen met openbaar vervoer komen wil ik evt wel rijden van het station naar de club toe, dan hoef je niet te lopen en te zoeken, is wat fijner denk ik...
pi_34135050
Valt er geen korting te regelen als we met een hele groep zijn? Het is een beetje duur voor velen, waaronder ons, en ik denk dat het niet onredelijk is als je met 15-20 mensen komt om te proberen wat leuks te regelen.

Btw ero, de datum in je post klopt niet, het is 25 februari en niet 28.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 16 januari 2006 @ 20:46:30 #268
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_34135415
Met zijn tweetjes voor 80 euro is toch niet veel? Als je normaal uitgaat ben je dat ook wel kwijt..
pi_34135685
quote:
Op maandag 16 januari 2006 20:38 schreef heiden6 het volgende:
Valt er geen korting te regelen als we met een hele groep zijn? Het is een beetje duur voor velen, waaronder ons, en ik denk dat het niet onredelijk is als je met 15-20 mensen komt om te proberen wat leuks te regelen.

Btw ero, de datum in je post klopt niet, het is 25 februari en niet 28.
Die club hebben ze toch wel vol, of wij nu komen of niet, hun schieten er dus niets mee op om korting te geven en vergeet niet dat in die prijs ook de drank en alles zit he...

Het lijkt best veel geld, maar je bent ook echt klaar met die prijs, er komt niets meer bij(of je moet een belachelijk dure drank uitkiezen en daarvan veel achterover slaan ofzo, maar ik heb nog nooit gezien dat iemand bij moest betalen).

Je betaals dus als stel 40 euro per persoon, serieus dat is niet duur voor alle faciliteiten, drank, condooms, handdoeken, noem maar op...

Voor ons is dit ook best veel geld hoor trouwens, we gaan niet voor niets niet al tevaak naar parenclubs, dan is het geld gewoon te snel op en houden we niets over om als gezin nog wat leuks te doen, dat is ook de bedoeling niet.
Maar waar het op neer komt is dat dit het geld meer dan waard is mensen, je krijgt er echt veel voor...
  maandag 16 januari 2006 @ 20:55:35 #270
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_34135851
Meuh, 't klinkt allemaal zo leuk en gezellig, en de kans dat ik er bij kan zijn is praktisch nihil . Zijn er uberhaupt al dames die hebben aangegeven 1 van de alleengaande heren mee te willen nemen?
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')