Onder welke steen kom jij vandaan gekropen?quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:57 schreef Blackheart het volgende:
wat is een tokkie?
Net zoals op straat dus.quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Weet je wat het voordeel is als er allemaal Tokkies rondlopen? Dan kun je je heel mooi lopen voelen.
Iemand zonder looks én zonder brains.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:57 schreef Blackheart het volgende:
wat is een tokkie?
En desondanks toch heel veel inhoud.quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:07 schreef Aventura het volgende:
[..]
Iemand zonder looks én zonder brains.
Inderdaad wel met veel volumequote:Op dinsdag 6 december 2005 16:10 schreef heiden6 het volgende:
[..]
En desondanks toch heel veel inhoud.![]()
'Great people.'quote:
Als je knap bent wil ik je deet wel zijnquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:13 schreef Fiduci het volgende:
Van het weekend eens met EEN vriendin over gehad.. maar ze is nog een beetje huiverig...
kan wel met mijn overbuurvrouw haha maar jah dan zie ik haar daarna weer en verteld ze doodleuk iedereen hoe wehet samen in de parenclub hadden hahaha
quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:23 schreef SHE het volgende:
[..]
Als je knap bent wil ik je deet wel zijn![]()
ik wil wel met je meegaan om je handje vast te houden!quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:37 schreef SHE het volgende:
Ik vind het idee wel kicke...al ben ik tegenwoordig single
Alleen ben ik 1 keer in zo'n club geweest en snel afgetaaid omdat ik nog nooit zoveel lelijke mensen bij elkaar had gezien
Nog maar even over nadenken dus![]()
Dus als je maar een intellectuele discussie kunt voeren met het nijlpaard dat je daar naakt tegen komt, is het geen probleem?quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:07 schreef Aventura het volgende:
[..]
Iemand zonder looks én zonder brains.
Eten heb ik even nagevraagd, ik weet dat ze weleens wat doen met eten, maar ze hebben geen restaurant ofzo, wel een keuken waar er nog weleens wat lekkers wordt bereid, maar ik weet nog niet hoe dat zit voor deze keer, dus even afwachten.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:12 schreef Bar_en_Mar het volgende:
de laatste keer dat wij in de gogo waren is alweer poosje geleden zeker 2,5 jr al
Maar ik heb er ook nog geen tokkiegehalte mensen gezien hoor (al was dat voor de tijd dat de tokkies in beeld kwamen)
hoe zit het met het eten daar eigenlijk, kun je daar nog gemakkelijk eten of toch beter thuis wat eten nog?
zat net even op de site te kijken, maar daar zie ik het zo snel niet staan.
Kom er trouwens wel net achter dat wij ons pasje van de gogo niet meer hebben, waarschijnlijk sinds we hier wonen gedacht hebben hier komen we toch niet meer
![]()
nou ja je ziet het
Vrij druk!!!quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:38 schreef Five_Horizons het volgende:
Hoe druk is het daar eigenlijk, zo op een gemiddelde zaterdag
Nee hoor, daar val je niet buiten met je 34 jaar, anders kon ik mijn man ook niet meenemen(die is dan alweer 35).quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:53 schreef gooddaddy het volgende:
Ik las net op de vorige pagina, dat de GoGo jong volk aantrekt. Wat is jong? Val ik er met mijn 34 jaar buiten, of valt dat nog wel mee.
En wordt er geslecteerd op uiterlijk e.d.. Ben namelijk niet de smalste (vriendin wel)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |