Ik had begrepen dat er ook nog inschrijfgeld betaald moest worden à 20 euro.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:46 schreef Aventura het volgende:
Met zijn tweetjes voor 80 euro is toch niet veel? Als je normaal uitgaat ben je dat ook wel kwijt..
Onderhandelaartje.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:57 schreef Aventura het volgende:
Tja B-G, ik heb nog geen begeleider. Heb nu wel de neiging om te zeggen, wie mij op de terugweg kan afzetten in Amsterdam, die wil ik wel meenemen:P
Een goed idee zelfs wat mij betrefd, zou ook gaarne wat goedkoper kunnen hoor, maarja, het is zoals het is.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat er ook nog inschrijfgeld betaald moest worden à 20 euro.
Maar goed, het klopt ook wel dat het het waard is, dat vond ik althans wel in de Fantasy Beach. En als het zo is dat het toch wel vol zit zal het wel niet lukken. Het was maar een ideetje.
Dat lees ik nu ook net op de site, dat is best wel weer pittig. Hoewel een stel die 20 weer kan delen, wat natuurlijk weer voordeliger is.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat er ook nog inschrijfgeld betaald moest worden à 20 euro.
Dat wel. Ik lees net dat er in ieder geval een poging gewaagd wordt, en niet geschoten is altijd mis natuurlijk.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:06 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat lees ik nu ook net op de site, dat is best wel weer pittig. Hoewel een stel die 20 weer kan delen, wat natuurlijk weer voordeliger is.
C'est ne pas de probleme, bezit een leuk rammelbakje (peugeotje 205), en moet toch die kant op. Dus als je geen bezwaar hebt tegen een 3 jaar jongere "partner" (ik kom uit '81, word eind febr. 25)...quote:Op maandag 16 januari 2006 20:57 schreef Aventura het volgende:
Tja B-G, ik heb nog geen begeleider. Heb nu wel de neiging om te zeggen, wie mij op de terugweg kan afzetten in Amsterdam, die wil ik wel meenemen:P
Nederlandse ID's zijn inderdaad vrij lastig. Bij Fantasy Beach zijn wij niet gecontroleerd, maar goed, dat zal wel anders zijn als je er uitziet alsof je zeventien bent.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:57 schreef 1ofthefew het volgende:
zal annelien eens vragen, kijken of ze dit ziet zitten![]()
jammer dat dit niet eerder was, er gaan een paar dames mee waarmee ik graag een diepgaand gesprek mee zou willen hebben
btw, controleren ze streng op leeftijd?
17,5 jaar probleem? ID namaken is ook weer zo kostbaar![]()
Wat ik van de site van Gogonuts begrijp is dat er naakt wordt gezwommen. Het lijkt mij althans niet echt fris om met kleding een zwembad in te duiken. En die handdoeken zullen er vast ook niet voor niets gratis worden verstrektquote:Op maandag 16 januari 2006 22:47 schreef Bibikuif22 het volgende:
Wat ik mij nou altijd afvraag.. Nadat de dresscode is ingegaan kun je natuurlijk ook gebruikmaken van de zwembaden ed. maar stel nou dat je een leuk leren setje aanhebt oid. gaan diegenen dan naakt het bad in en zich daarna weer in het leer hijsen of gaan de mensen met kleding waarmee je normaal niet in een bad zou gaan gewoon ook niet een bad in..
afgelopen vakantie met vrienden naar spanje.na het uitgaan lekker naaktzwemmen. ook een keer met damesquote:Op maandag 16 januari 2006 23:38 schreef bankrupcy het volgende:
Dat moet je buiten doen, om middernacht op een zwoele avond in een klein meer.
bij de sauna tijdens een sneeuwbuiquote:Op maandag 16 januari 2006 23:38 schreef bankrupcy het volgende:
Dat moet je buiten doen, om middernacht op een zwoele avond in een klein meer.
beetje irri alleen als sneeuwbuien pas komen als je net weggaatquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:23 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
[..]
bij de sauna tijdens een sneeuwbui
De sfeer die je beschrijft had ik wel een klein beetje rekening mee gehouden bij Fantasy Beach, maar dat viel alleszins mee. Iedereen was vriendelijk en open maar niet opdringerig.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:54 schreef zesje het volgende:
Mooi corsetje Lupa
* zesje heeft nog steeds zin maar mijn lieffie ziet het (nog) niet zo zitten.
Afgelopen weekend zijn we trouwens naar een Fetish/SM/Swingers party geweest. We hebben daar 0 contacten opgedaan terwijl we in de leeftijdscategorie vielen, er best goed uit zien en allerminst contactgestoord zijn. Jammer hoor. Het ging ons er ook niet om om iets met anderen uit te spoken maar gewoon een praatje zou al leuk geweest zijn. Er hing een egocentrisch ons kent ons sfeertje waar je maar moeilijk tussen kwam.
Aan de andere kant zijn we ook wel eens op een ander fetishfeest "versierd" door een stel op een tamelijk agressieve manier. Hij zat meteen aan mijn borsten en mijn hubby's hand werd naar haar genitale piercings gedirigeerd. Zo hoeft het nou ook weer niet van ons. Wat we alletwee leuk zouden vinden is dat je eerst praat en als het dan klikt en er wederzijdse aantrekkingskracht zou zijn je dan evt. iets met een ander kunt doen, te beginnen bij zoenen. Ongeveer zoals in een gewone uitgaansgelegenheid op een losse avond als bijv. koninginnenacht (raar woord eigenlijk).
Kortom vraag aan de ervaringsdeskundigen; hoe zijn jullie ervaringen met contact maken in een parenclub?
dit alles in het kader van: ik wil wel maar mijn lieffie moet nog over de drempel
Dat is tof.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:59 schreef bankrupcy het volgende:
Mijn vriendin en ik zullen er ook bij zijn.
Lupa, ik zal even met mijn vriendin overleggen wat de exacte planning is, maar misschien is het mogelijk dat jullie mee kunnen rijden. Dat laat ik vandaag of morgen nog wel weten.
edit: We kunnen jullie in R'dam komen ophalen. Mail even waar en zo.
Er word idd naakt gezwommen over het algemeenquote:Op maandag 16 januari 2006 22:47 schreef Bibikuif22 het volgende:
Wat ik mij nou altijd afvraag.. Nadat de dresscode is ingegaan kun je natuurlijk ook gebruikmaken van de zwembaden ed. maar stel nou dat je een leuk leren setje aanhebt oid. gaan diegenen dan naakt het bad in en zich daarna weer in het leer hijsen of gaan de mensen met kleding waarmee je normaal niet in een bad zou gaan gewoon ook niet een bad in..
Lekker in je blote kontje zwemmen en buiten in je blote kontje in het bubbelbad, doet iedereen...quote:Op maandag 16 januari 2006 22:47 schreef Bibikuif22 het volgende:
Ik had "vroeger" een leren broek die ik weleens aantrok als ik uitging maar door het zweten kon ik echt nieteens naar de wc omdat het mij te lang duurde om dat ding uit te krijgen en daarna weer aan. OK nu is een broek anders dan een body ofzo maar tochff nieuwsgierig
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:13 schreef erodome het volgende:
[..]
Lekker in je blote kontje zwemmen en buiten in je blote kontje in het bubbelbad, doet iedereen...
De mensen het hele ingewikkelde make up enzo willen nog weleens het bad overslaan, zelf ren ik even naar de kleedruimte waar een grote spiegel is, deo is, een haardroger is en dat soort zaken, ook spul om make up weg te halen, boen mezelf een beetje schoon en plons het bad in.
Doe het wel altijd even schoon maken van te voren want uitgelopen make up is geen gezicht
Wat kleding betrefd, tja, het is je eigen keuze of je in bad gaat of niet, maar aangezien je je gewoon netjes kan afdrogen is ook lederen kleding enzo geen probleem.
Dit gedrag wordt niet getolereerd in een gewone parenclub, dat wil zeggen in de meeste niet, de enige bij wie ik zulk brutaal gedrag heb meegemaakt is showboat geweest een fikse tijd terug al(als in een paar jaar terug, weet dus niet hoe het nu is).quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:54 schreef zesje het volgende:
Mooi corsetje Lupa
* zesje heeft nog steeds zin maar mijn lieffie ziet het (nog) niet zo zitten.
Afgelopen weekend zijn we trouwens naar een Fetish/SM/Swingers party geweest. We hebben daar 0 contacten opgedaan terwijl we in de leeftijdscategorie vielen, er best goed uit zien en allerminst contactgestoord zijn. Jammer hoor. Het ging ons er ook niet om om iets met anderen uit te spoken maar gewoon een praatje zou al leuk geweest zijn. Er hing een egocentrisch ons kent ons sfeertje waar je maar moeilijk tussen kwam.
Aan de andere kant zijn we ook wel eens op een ander fetishfeest "versierd" door een stel op een tamelijk agressieve manier. Hij zat meteen aan mijn borsten en mijn hubby's hand werd naar haar genitale piercings gedirigeerd. Zo hoeft het nou ook weer niet van ons. Wat we alletwee leuk zouden vinden is dat je eerst praat en als het dan klikt en er wederzijdse aantrekkingskracht zou zijn je dan evt. iets met een ander kunt doen, te beginnen bij zoenen. Ongeveer zoals in een gewone uitgaansgelegenheid op een losse avond als bijv. koninginnenacht (raar woord eigenlijk).
Kortom vraag aan de ervaringsdeskundigen; hoe zijn jullie ervaringen met contact maken in een parenclub?
dit alles in het kader van: ik wil wel maar mijn lieffie moet nog over de drempel
Zeg haar dat ze het moet zien als een avondje sauna en badderen met net dat beetje meer, muziek en de mogelijkheid tot seks, maar daar hoef je niets mee te maken te hebben als je dat niet wil.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Barra wil ook mee... ga toch nog eens met me vriendin praten
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:21 schreef erodome het volgende:
[..]
Zeg haar dat ze het moet zien als een avondje sauna en badderen met net dat beetje meer, muziek en de mogelijkheid tot seks, maar daar hoef je niets mee te maken te hebben als je dat niet wil.
Heb je het syndroom van Gilles de la Tourette?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:11 schreef mrPanerai het volgende:
zo is het helemaal erodroom... erotisch uitgaan met de mogelijkheid toch... al vinden we het toch fijner om gewoon een lekker feesje te bouwen en met een leuk stel te vertrekken... alleen is het eind februari BITCH en dan kiezen we echt daar wel voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |