abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34135856
quote:
Op maandag 16 januari 2006 20:46 schreef Aventura het volgende:
Met zijn tweetjes voor 80 euro is toch niet veel? Als je normaal uitgaat ben je dat ook wel kwijt..
Ik had begrepen dat er ook nog inschrijfgeld betaald moest worden à 20 euro.

Maar goed, het klopt ook wel dat het het waard is, dat vond ik althans wel in de Fantasy Beach. En als het zo is dat het toch wel vol zit zal het wel niet lukken. Het was maar een ideetje.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 16 januari 2006 @ 20:57:38 #272
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_34135950
Tja B-G, ik heb nog geen begeleider. Heb nu wel de neiging om te zeggen, wie mij op de terugweg kan afzetten in Amsterdam, die wil ik wel meenemen :P
pi_34136158
quote:
Op maandag 16 januari 2006 20:57 schreef Aventura het volgende:
Tja B-G, ik heb nog geen begeleider. Heb nu wel de neiging om te zeggen, wie mij op de terugweg kan afzetten in Amsterdam, die wil ik wel meenemen :P
Onderhandelaartje.
pi_34136334
quote:
Op maandag 16 januari 2006 20:55 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Maar goed, het klopt ook wel dat het het waard is, dat vond ik althans wel in de Fantasy Beach. En als het zo is dat het toch wel vol zit zal het wel niet lukken. Het was maar een ideetje.
Een goed idee zelfs wat mij betrefd, zou ook gaarne wat goedkoper kunnen hoor, maarja, het is zoals het is.

Er zit idd nog inschrijfgeld bij voor de nieuwelingen, weet je wat, ik ga eens in overleg en kijk eens wat ik kan doen, maar reken maar nergens op...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 16 januari 2006 @ 21:06:06 #275
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_34136383
quote:
Op maandag 16 januari 2006 20:55 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat lees ik nu ook net op de site, dat is best wel weer pittig. Hoewel een stel die 20 weer kan delen, wat natuurlijk weer voordeliger is.
pi_34136487
quote:
Op maandag 16 januari 2006 21:06 schreef Aventura het volgende:

[..]

Dat lees ik nu ook net op de site, dat is best wel weer pittig. Hoewel een stel die 20 weer kan delen, wat natuurlijk weer voordeliger is.
Dat wel. Ik lees net dat er in ieder geval een poging gewaagd wordt, en niet geschoten is altijd mis natuurlijk. Misschien houden ze er wel vaste klanten aan over, wij zijn er vrijwel allemaal nieuwkomers, en sommigen zijn zelfs nog nooit in een parenclub geweest.

Ik heb er nu al zin in, even op de knip letten dus.
  maandag 16 januari 2006 @ 21:12:08 #277
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_34136687
quote:
Op maandag 16 januari 2006 20:57 schreef Aventura het volgende:
C'est ne pas de probleme, bezit een leuk rammelbakje (peugeotje 205), en moet toch die kant op. Dus als je geen bezwaar hebt tegen een 3 jaar jongere "partner" (ik kom uit '81, word eind febr. 25)... .
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_34137774
Dat mailen doe ik wel morgen trouwens mensen, nu niet veel tijd meer om wat te doen...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 16 januari 2006 @ 21:56:17 #279
16848 bankrupcy
Bot omdat het mot
pi_34138700
Is een cursus paaldansen mogelijk?
  maandag 16 januari 2006 @ 21:57:58 #280
138514 1ofthefew
always on the run
pi_34138779
zal annelien eens vragen, kijken of ze dit ziet zitten

jammer dat dit niet eerder was, er gaan een paar dames mee waarmee ik graag een diepgaand gesprek mee zou willen hebben

btw, controleren ze streng op leeftijd?
17,5 jaar probleem? ID namaken is ook weer zo kostbaar
De wereld is op hol geslagen
pi_34138882
quote:
Op maandag 16 januari 2006 21:57 schreef 1ofthefew het volgende:
zal annelien eens vragen, kijken of ze dit ziet zitten

jammer dat dit niet eerder was, er gaan een paar dames mee waarmee ik graag een diepgaand gesprek mee zou willen hebben

btw, controleren ze streng op leeftijd?
17,5 jaar probleem? ID namaken is ook weer zo kostbaar
Nederlandse ID's zijn inderdaad vrij lastig. Bij Fantasy Beach zijn wij niet gecontroleerd, maar goed, dat zal wel anders zijn als je er uitziet alsof je zeventien bent.
  maandag 16 januari 2006 @ 22:47:46 #282
62525 Bibikuif22
<3 <3 <3 <3 <3
pi_34141133
Wat ik mij nou altijd afvraag.. Nadat de dresscode is ingegaan kun je natuurlijk ook gebruikmaken van de zwembaden ed. maar stel nou dat je een leuk leren setje aanhebt oid. gaan diegenen dan naakt het bad in en zich daarna weer in het leer hijsen of gaan de mensen met kleding waarmee je normaal niet in een bad zou gaan gewoon ook niet een bad in..

Ik had "vroeger" een leren broek die ik weleens aantrok als ik uitging maar door het zweten kon ik echt nieteens naar de wc omdat het mij te lang duurde om dat ding uit te krijgen en daarna weer aan. OK nu is een broek anders dan een body ofzo maar toch ff nieuwsgierig
Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
  maandag 16 januari 2006 @ 23:19:49 #283
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_34142570
quote:
Op maandag 16 januari 2006 22:47 schreef Bibikuif22 het volgende:
Wat ik mij nou altijd afvraag.. Nadat de dresscode is ingegaan kun je natuurlijk ook gebruikmaken van de zwembaden ed. maar stel nou dat je een leuk leren setje aanhebt oid. gaan diegenen dan naakt het bad in en zich daarna weer in het leer hijsen of gaan de mensen met kleding waarmee je normaal niet in een bad zou gaan gewoon ook niet een bad in..
Wat ik van de site van Gogonuts begrijp is dat er naakt wordt gezwommen. Het lijkt mij althans niet echt fris om met kleding een zwembad in te duiken. En die handdoeken zullen er vast ook niet voor niets gratis worden verstrekt .

Maar wellicht dar Erodome en co. er een uitgebreider antwoord op hebben.
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_34142624
Naakt zwemmen.
  maandag 16 januari 2006 @ 23:38:38 #285
16848 bankrupcy
Bot omdat het mot
pi_34143404
Dat moet je buiten doen, om middernacht op een zwoele avond in een klein meer.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 00:20:40 #286
138514 1ofthefew
always on the run
pi_34145271
quote:
Op maandag 16 januari 2006 23:38 schreef bankrupcy het volgende:
afgelopen vakantie met vrienden naar spanje.na het uitgaan lekker naaktzwemmen. ook een keer met dames

heeeerlijk
De wereld is op hol geslagen
pi_34145387
quote:
Op maandag 16 januari 2006 23:38 schreef bankrupcy het volgende:
bij de sauna tijdens een sneeuwbui
"Vrijwel Ongevaarlijk"
pi_34145501
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 00:23 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:

[..]

bij de sauna tijdens een sneeuwbui
beetje irri alleen als sneeuwbuien pas komen als je net weggaat
pi_34146432
Mooi corsetje Lupa
* zesje heeft nog steeds zin maar mijn lieffie ziet het (nog) niet zo zitten.
Afgelopen weekend zijn we trouwens naar een Fetish/SM/Swingers party geweest. We hebben daar 0 contacten opgedaan terwijl we in de leeftijdscategorie vielen, er best goed uit zien en allerminst contactgestoord zijn. Jammer hoor. Het ging ons er ook niet om om iets met anderen uit te spoken maar gewoon een praatje zou al leuk geweest zijn. Er hing een egocentrisch ons kent ons sfeertje waar je maar moeilijk tussen kwam.

Aan de andere kant zijn we ook wel eens op een ander fetishfeest "versierd" door een stel op een tamelijk agressieve manier. Hij zat meteen aan mijn borsten en mijn hubby's hand werd naar haar genitale piercings gedirigeerd. Zo hoeft het nou ook weer niet van ons. Wat we alletwee leuk zouden vinden is dat je eerst praat en als het dan klikt en er wederzijdse aantrekkingskracht zou zijn je dan evt. iets met een ander kunt doen, te beginnen bij zoenen . Ongeveer zoals in een gewone uitgaansgelegenheid op een losse avond als bijv. koninginnenacht (raar woord eigenlijk).

Kortom vraag aan de ervaringsdeskundigen; hoe zijn jullie ervaringen met contact maken in een parenclub?
dit alles in het kader van: ik wil wel maar mijn lieffie moet nog over de drempel
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
pi_34147845
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 00:54 schreef zesje het volgende:
Mooi corsetje Lupa
Afgelopen weekend zijn we trouwens naar een Fetish/SM/Swingers party geweest. We hebben daar 0 contacten opgedaan terwijl we in de leeftijdscategorie vielen, er best goed uit zien en allerminst contactgestoord zijn. Jammer hoor. Het ging ons er ook niet om om iets met anderen uit te spoken maar gewoon een praatje zou al leuk geweest zijn. Er hing een egocentrisch ons kent ons sfeertje waar je maar moeilijk tussen kwam.

Aan de andere kant zijn we ook wel eens op een ander fetishfeest "versierd" door een stel op een tamelijk agressieve manier. Hij zat meteen aan mijn borsten en mijn hubby's hand werd naar haar genitale piercings gedirigeerd. Zo hoeft het nou ook weer niet van ons. Wat we alletwee leuk zouden vinden is dat je eerst praat en als het dan klikt en er wederzijdse aantrekkingskracht zou zijn je dan evt. iets met een ander kunt doen, te beginnen bij zoenen . Ongeveer zoals in een gewone uitgaansgelegenheid op een losse avond als bijv. koninginnenacht (raar woord eigenlijk).

Kortom vraag aan de ervaringsdeskundigen; hoe zijn jullie ervaringen met contact maken in een parenclub?
dit alles in het kader van: ik wil wel maar mijn lieffie moet nog over de drempel
De sfeer die je beschrijft had ik wel een klein beetje rekening mee gehouden bij Fantasy Beach, maar dat viel alleszins mee. Iedereen was vriendelijk en open maar niet opdringerig.

Makkelijk om contact te leggen, maar daar voelden wij allebei niet voor op dat moment, we wilden gewoon een keertje rond kijken. We hebben natuurlijk wel een beetje zitten praten met een paar mensen, maar niet meer dan dat.
pi_34148166
Over een dikke maand is het zover .
Het lijkt ons heeel gezellie zo,n meeting
Als er toevallig stellen zijn die op ons pad naar de gogo wonen mogen die gerust met ons meerijden hoor .
Wij komen vanaf eindhoven.
We kunnen nog 2 mensen kwijt in onze auto ..
ACWW : 2191-9227-8630 / Fun4Two / McReal
pi_34149699
quote:
Op maandag 16 januari 2006 15:59 schreef bankrupcy het volgende:
Mijn vriendin en ik zullen er ook bij zijn.

Lupa, ik zal even met mijn vriendin overleggen wat de exacte planning is, maar misschien is het mogelijk dat jullie mee kunnen rijden. Dat laat ik vandaag of morgen nog wel weten.

edit: We kunnen jullie in R'dam komen ophalen. Mail even waar en zo.
Dat is tof.
pi_34152906
quote:
Er word idd naakt gezwommen over het algemeen
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_34163225
quote:

Ik had "vroeger" een leren broek die ik weleens aantrok als ik uitging maar door het zweten kon ik echt nieteens naar de wc omdat het mij te lang duurde om dat ding uit te krijgen en daarna weer aan. OK nu is een broek anders dan een body ofzo maar toch ff nieuwsgierig
Lekker in je blote kontje zwemmen en buiten in je blote kontje in het bubbelbad, doet iedereen...

De mensen het hele ingewikkelde make up enzo willen nog weleens het bad overslaan, zelf ren ik even naar de kleedruimte waar een grote spiegel is, deo is, een haardroger is en dat soort zaken, ook spul om make up weg te halen, boen mezelf een beetje schoon en plons het bad in.
Doe het wel altijd even schoon maken van te voren want uitgelopen make up is geen gezicht

Wat kleding betrefd, tja, het is je eigen keuze of je in bad gaat of niet, maar aangezien je je gewoon netjes kan afdrogen is ook lederen kleding enzo geen probleem.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 16:17:20 #295
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34163389
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 16:13 schreef erodome het volgende:

[..]

Lekker in je blote kontje zwemmen en buiten in je blote kontje in het bubbelbad, doet iedereen...

De mensen het hele ingewikkelde make up enzo willen nog weleens het bad overslaan, zelf ren ik even naar de kleedruimte waar een grote spiegel is, deo is, een haardroger is en dat soort zaken, ook spul om make up weg te halen, boen mezelf een beetje schoon en plons het bad in.
Doe het wel altijd even schoon maken van te voren want uitgelopen make up is geen gezicht

Wat kleding betrefd, tja, het is je eigen keuze of je in bad gaat of niet, maar aangezien je je gewoon netjes kan afdrogen is ook lederen kleding enzo geen probleem.
Barra wil ook mee... ga toch nog eens met me vriendin praten
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_34163444
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 00:54 schreef zesje het volgende:
Mooi corsetje Lupa

Dit gedrag wordt niet getolereerd in een gewone parenclub, dat wil zeggen in de meeste niet, de enige bij wie ik zulk brutaal gedrag heb meegemaakt is showboat geweest een fikse tijd terug al(als in een paar jaar terug, weet dus niet hoe het nu is).

In andere clubs heb ik nog nooit meegemaakt dat er zomaar betast werd en wordt je gewoon vriendelijk aangesproken.
Mensen behoren zich rustig op te stellen, niet opdringerig te zijn.

In gogo is dat heerlijk makkelijk door het bubbelbad en zwembad enzo, je zit lekker te dobberen en maakrt heel snel een praatje met de mensen om je heen, ook in de zitstukken en het dansgedeelte wordt veel afgeklept.

Wat ik het meeste meemaak is dat mensen je gewoon aanspreken in die gelegenheden, gewoon eerst even kletsen en later evt. hun interresse laten blijken, waar je op in kan gaan of niet, maakt niet uit, ga je er niet op in dan rent er niemand gelijk weg zo van volgend slachtoffer vinden!

Contact maken gaat zo goed als vanzelf, je moet echt op jezelf gaan zitten en je een beetje afkeren van anderen wil je helemaal met rust gelaten worden misschien.
Maar eigenlijk kom je normaal niet onder een beetje normaal sociaal contact uit
pi_34163551
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 16:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

Barra wil ook mee... ga toch nog eens met me vriendin praten
Zeg haar dat ze het moet zien als een avondje sauna en badderen met net dat beetje meer, muziek en de mogelijkheid tot seks, maar daar hoef je niets mee te maken te hebben als je dat niet wil.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 16:24:41 #298
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34163681
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 16:21 schreef erodome het volgende:

[..]

Zeg haar dat ze het moet zien als een avondje sauna en badderen met net dat beetje meer, muziek en de mogelijkheid tot seks, maar daar hoef je niets mee te maken te hebben als je dat niet wil.
dat snapt ze wel.... maar mijn vriendin is eerugg monogaam
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  dinsdag 17 januari 2006 @ 19:11:31 #299
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_34169968
zo is het helemaal erodroom... erotisch uitgaan met de mogelijkheid toch... al vinden we het toch fijner om gewoon een lekker feesje te bouwen en met een leuk stel te vertrekken... alleen is het eind februari BITCH en dan kiezen we echt daar wel voor
pi_34170852
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 19:11 schreef mrPanerai het volgende:
zo is het helemaal erodroom... erotisch uitgaan met de mogelijkheid toch... al vinden we het toch fijner om gewoon een lekker feesje te bouwen en met een leuk stel te vertrekken... alleen is het eind februari BITCH en dan kiezen we echt daar wel voor
Heb je het syndroom van Gilles de la Tourette?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')