natuurlijk is het een normale klacht. Mijnheer Braun voelt zich meteen op zijn pik getrapt als er een topic van hem gesloten wordt, maar iedere josti kan zien dat het andere topic vol staat met baggerreakties... En dát gezeik ben ik echt spuug en spuugzat.quote:Op maandag 5 december 2005 13:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Absoluut niet terecht. Is toch gewoon een normale klacht.
Het was een topic van Boomlaars, niet van BrauN. Tenzij het een kloon van BrauN is dan.quote:Op maandag 5 december 2005 13:49 schreef buzzer het volgende:
[..]
natuurlijk is het een normale klacht. Mijnheer Braun voelt zich meteen op zijn pik getrapt als er een topic van hem gesloten wordt, maar iedere josti kan zien dat het andere topic vol staat met baggerreakties... En dát gezeik ben ik echt spuug en spuugzat.
En dan natuurlijk niet gewoon dezelfde OP uit het topic van Braun kopierenquote:Op maandag 5 december 2005 13:49 schreef buzzer het volgende:
[..]
natuurlijk is het een normale klacht. Mijnheer Braun voelt zich meteen op zijn pik getrapt als er een topic van hem gesloten wordt, maar iedere josti kan zien dat het andere topic vol staat met baggerreakties... En dát gezeik ben ik echt spuug en spuugzat.
En bagger opruimen is tot daarentoe, maar dan had praktisch alleen de OP overgebleven. Gewoon niet janken en het gewoon overnieuw proberen, en misschien dat er dan wel een leuk topic uitrolt. En dat weet Braun net zo goed.
Huilie, ga lezen.quote:Op maandag 5 december 2005 13:53 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En dan natuurlijk niet gewoon dezelfde OP uit het topic van Braun kopieren
quote:Op maandag 5 december 2005 13:53 schreef TC03 het volgende:
Enne, over dit: Dat 'thuis meespelende gezin' bij Miljoenenjacht
Nee, dat slotje was dus niet duidelijk Tha_T.
quote:Op maandag 5 december 2005 13:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Huilie, ga lezen.
Jammer dat je buzzer als medemoderator hebt,Tha_T en jij moet altijd zijn kronkels rechtzetten.
quote:Op maandag 5 december 2005 13:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Huilie, ga lezen.
Jammer dat je buzzer als medemoderator hebt, jij moet altijd zijn kronkels rechtzetten.
Sorry?quote:Op maandag 5 december 2005 13:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, dat slotje was dus niet duidelijk Tha_T.
Jij weet ook het verschil niet tussen Boomlaars en BrauN hoor, meneer ik-wijzig-snel-mijn-posts.quote:
quote:Op maandag 5 december 2005 13:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het was een topic van Boomlaars, niet van BrauN. Tenzij het een kloon van BrauN is dan.
Ten tweede: verwijder die baggerreacties dan! Maar gooi dat topic niet op slot, want het is gewoon een gegronde klacht. De OP is gewoon GOED. De topicstarter heeft dus een GOED topic geopend. Dan gooi je hem toch NIET op slot?! Kan je me even aangeven waar ik hier de fout in ga?
Goede openingspost, gegronde klacht, goed topic. Klaar.![]()
dan snap ik al helemaal niet waar hij zich mee bemoeit..quote:Op maandag 5 december 2005 13:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het was een topic van Boomlaars, niet van BrauN.
Wedje maken?quote:Op maandag 5 december 2005 13:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij weet ook het verschil niet tussen Boomlaars en BrauN hoor,
quote:meneer ik-wijzig-snel-mijn-posts.
Eerst stond er iets van "_O-quote:Op maandag 5 december 2005 14:00 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Wedje maken?
[..]Waar slaat dat nou op?
lees gewoon even terug, dan staat het er...quote:
quote:En bagger opruimen is tot daarentoe, maar dan had praktisch alleen de OP overgebleven. Gewoon niet janken en het gewoon overnieuw proberen, en misschien dat er dan wel een leuk topic uitrolt. En dat weet Braun net zo goed.
Is Boomlaars een kloon van BrauN dan? Want jij zei namelijk dat BrauN dat topic geopend had, terwijl het Boomlaars was.quote:
Wat een onzin. Als moderator ben je er om bagger op te ruimen, maar daar voel je je te goed voor ofzo.quote:Op maandag 5 december 2005 14:01 schreef buzzer het volgende:
[..]
lees gewoon even terug, dan staat het er...
natuurlijk joh....quote:Op maandag 5 december 2005 14:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als moderator ben je er om bagger op te ruimen, maar daar voel je je te goed voor ofzo.![]()
Jij begint.quote:Op maandag 5 december 2005 14:04 schreef buzzer het volgende:
[..]
natuurlijk joh....
Beetje jankzakken om een topic, schei toch uit.
bedankt voor de hint, ik kijk nooit naar PI's namelijkquote:
Jammer dat het zo gaatquote:Op maandag 5 december 2005 14:04 schreef buzzer het volgende:
[..]
natuurlijk joh....
Beetje jankzakken om een topic, schei toch uit.
dat valt wel mee hoor, er stond gewoon geen zinnige reaktie in dat topic, en met de huidige snelheid van het forum is mass delete bepaald geen pretje. Kun je er beter voor kiezen om het topic te sluiten, en het een herkansing te gunnen. Oke ik geef toe, ik had dat in mijn sluitpost kunnen zetten.quote:Op maandag 5 december 2005 14:07 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Jammer dat het zo gaat![]()
Als gast modje was je toppie![]()
Modding is niet de leukste taak in een forum, maar nu schiet je af en toe wel eens door Buzzie![]()
zeg ikquote:Op maandag 5 december 2005 14:13 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat valt wel mee hoor, er stond gewoon geen zinnige reaktie in dat topic, en met de huidige snelheid van het forum is mass delete bepaald geen pretje. Kun je er beter voor kiezen om het topic te sluiten, en het een herkansing te gunnen. Oke ik geef toe, ik had dat in mijn sluitpost kunnen zetten.
Lijkt me toch wel vaak cruciale info als je aan het modden bent.quote:Op maandag 5 december 2005 14:05 schreef buzzer het volgende:
[..]
bedankt voor de hint, ik kijk nooit naar PI's namelijk
quote:Op maandag 5 december 2005 14:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Is Boomlaars een kloon van BrauN dan? Want jij zei namelijk dat BrauN dat topic geopend had, terwijl het Boomlaars was.
Allebei niet ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |