Of Cowboy Billyquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Cowboy Henk?
Nee, van Escher.....:quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:12 schreef Diaan73 het volgende:
Wat is een zelfportret? Van Hofstadter?
Ah, net als ik dusquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:14 schreef Tokay het volgende:
Meneer had een veel avontuurlijker beroep. Romantisch; tot de verbeelding sprekend...![]()
Ben jij ontdekkingsreiziger??quote:
Hmm.....zo vredelievend oogt hij anders niet.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:14 schreef Tokay het volgende:
Meneer had een veel avontuurlijker beroep. Romantisch; tot de verbeelding sprekend...![]()
Maar pyl toch....... niet vredelievend??quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:16 schreef pyl het volgende:
Hmm.....zo vredelievend oogt hij anders niet.
Avontuurlijk, zeg je.... een ontdekkingsreiziger?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sssssst! Dat mag niemand weten![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:20 schreef pyl het volgende:
Verrek, Albert Schweitzer?
Een ontdekkingsreiziger met nachtdiensten!quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:20 schreef Diaan73 het volgende:![]()
eindelijk de vage functie van Scrut boven water
![]()
![]()
En de gebroken letters mag je zelf opeten, zeker?quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:23 schreef Diaan73 het volgende:
Ben even half uurtje weg... chocoladeletters aan het inpakken voor de pers. vereniging tot straks
Hé, daar is de ex-jarige! Nee, het is niet Thor Heyerdahl.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:24 schreef Berkery het volgende:
Thor Heyerdahl?
Wel een heel mooi beroep zeg...quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:23 schreef Tokay het volgende:
[..]
Een ontdekkingsreiziger met nachtdiensten!![]()
Ik wilde eigenlijk in deeltijd maar dat werd lastig. Ik weet ook nog niet of ik er echt mee doorrga. Iedere dag in de file naar m'n werk gaat me niet in de kouwe kleren zitten.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:23 schreef Tokay het volgende:
[..]
Een ontdekkingsreiziger met nachtdiensten!![]()
Hmmm was dat maar zo... maar ik vrees van niet... de letters zitten gewoon in een doosje...quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:24 schreef Tokay het volgende:
[..]
En de gebroken letters mag je zelf opeten, zeker?
Ben jij hulp-Piet of zo?quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:23 schreef Diaan73 het volgende:
Ben even half uurtje weg... chocoladeletters aan het inpakken voor de pers. vereniging tot straks
Nee, sorry Scrut.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Amundsen?
Misschien is dan de badjas wel een uitkomstquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk in deeltijd maar dat werd lastig. Ik weet ook nog niet of ik er echt mee doorrga. Iedere dag in de file naar m'n werk gaat me niet in de kouwe kleren zitten.
Tja zo zou je het kunnen noemen... ben lid van de PV en ieder lid krijgt een 1/5 staatslog en een chocoladeletter... en die chocoladeletters moeten ingepakt worden vandaar.... is alle hulp welkom..quote:
Moet je je dan ook zwart schminken en raar gaan praten?quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja zo zou je het kunnen noemen... ben lid van de PV en ieder lid krijgt een 1/5 staatslog en een chocoladeletter... en die chocoladeletters moeten ingepakt worden vandaar.... is alle hulp welkom..
Nee hoor alleen even helpen inpakken en dan wordt het maandag geloof ik uitgedeeld. Maar dat gaat niet in sintsfeer hoor...quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Moet je je dan ook zwart schminken en raar gaan praten?
Yep. Maar hij is er nooit gearriveerd, te barre weersomstandigheden enzo.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:33 schreef fotoloog het volgende:
Poolreiziger?
Kijk eens aan, punt erbij voor dartfanaat.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:35 schreef dartfanaat het volgende:
Nansen!
Die naam was gister ook al een keer genoemd. Ik vind het een vreemde naamquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:39 schreef Tokay het volgende:
[..]
Kijk eens aan, punt erbij voor dartfanaat.
Fridtjof Nansen is correct.
Zijn achternaam lijkt er wél een beetje op!quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Helly Hansen?
Vanmorgen postte pyl een plaatje van Fridjof Capra, darling.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:41 schreef wyccie het volgende:
Die naam was gister ook al een keer genoemd. Ik vind het een vreemde naam![]()
Helly Hanssen was van de Zuidpool en Nansen van de Noordpool begrijp ik.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:41 schreef Tokay het volgende:
[..]
Zijn achternaam lijkt er wél een beetje op!
Ehm, tweetiende punt doen voor dit antwoord; deal?![]()
Dat was vanochtendquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die naam was gister ook al een keer genoemd. Ik vind het een vreemde naam![]()
We are watching you, wyccie!quote:
Ik heb in de tijd dat ik wakker werd en nu niet meer geslapenquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:43 schreef Tokay het volgende:
[..]
Vanmorgen postte pyl een plaatje van Fridjof Capra, darling.![]()
Maar voor jou lijkt dat gisteren, want je hebt natuurlijk weer liggen pitten!![]()
En van Fridjof Capra, kwam ik dus op Fridtjof Nansen...
Kinky hoorquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:48 schreef wyccie het volgende:
Ik ga maar eens douchen (ik doe mijn badjas dan uit). Tot later
quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Uncle Fester?
Een ander montuur?quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:06 schreef Tokay het volgende:
Gandhi, met een ander montuur?
Ja: dit is het gebruikelijke montuur van Gandhi!quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:07 schreef pyl het volgende:
Een ander montuur?
[afbeelding]
Weer met dank aan wyccie natuurlijk.
quote:De Franse denkerwordt geboren op 15 oktober 1926 in Poitier, Frankrijk, uit een welgestelde familie van medici. Zijn vader verwacht dan ook dat zijn zoon deze traditie voortzet. De jonge
is echter vastbesloten professeur d’Histoire te worden. Daarom doorloopt hij gedurende Tweede Wereldoorlog het elitaire hypokhâgne dat hem moet voorbereiden op de studie aan de École Normale Supérieure, dé elite universiteit van Frankrijk. Hij slaagt er echter niet in direct te worden toegelaten, maar na studie bij Jean Hyppolite, die filosofie doceert aan het khâgne en bij wie hij uitblinkt, wordt hij alsnog toegelaten. Tijdens zijn studie aan de ENS worstelt
met zijn seksuele geaardheid en heeft suicidale neigingen. Ook is hij korte tijd lid van de communistische partij. Begin jaren ’50 slaagt hij erin zowel zijn filosofie- als psychologiediploma te behalen. Zijn interesse gaat daarna in de eerste instantie uit naar de psychopathologie, de leer van de geestesziekten. Het mag dan ook niet verbazen dat hij in 1961 zijn proefschrift schrijft getiteld: Folie et déraison. Histoire de la folie à l’âge classique (Geschiedenis van de Waanzin in de Klassiek Tijd). Tot dan toe is
nog nauwelijks bekend. Dat verandert wanneer in 1966 zijn boek Les mots et les choses. Une archéologie des sciences humaines (De woorden en de dingen. Een archeologie van de menswetenschappen) uit komt. Vanaf deze publicatie is zijn reputatie gevestigd. Dat wordt nog eens extra bevestigd als hij in 1970 wordt voorgedragen voor het befaamde Collège de France, waar hij de leerstoel Geschiedenis van Denksystemen bekleedt.
zal die positie bekleden tot hij in 1984 aan aids overlijdt.
Wat een werk is dat iedere keer toch weer hè?quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:07 schreef pyl het volgende:
Ik herschik vandaag mijn plankjes filosofie.![]()
quote:Over het algemeen is het werk vante begrijpen middels een aantal kernbegrippen, verdeeld over drie periodes: Waarheid (jaren '60) – Macht (jaren '70) – Lust en het Zelf (jaren '80). In de jaren ’60 staat de Waarheid centraal. In zijn geruchtmakende boek Les mots et les choses (De woorden en de dingen) dat in 1966 verschijnt stelt hij de vraag hoe de mens zichzelf vanaf de Renaissance denkt als waar wezen. Met zijn zogenaamde archeologische methode graaft hij de denklagen van de geschiedenis af. Hij komt dan tot een aantal schrikbarende conclusies. Geschiedenis ontwikkelt zich discontinu. De waarheid is een tijdelijk construct, geen oorsprong maar een effect. De mens is een uitvinding die dateert van rond 1800, een uitvinding die overigens weer op het punt staat te verdwijnen. Na 1970 onderzoekt
de relatie tussen souvereine en disciplinerende macht in Surveiller et Punir (Toezicht en straf) uitgegeven in 1975. Hier is zijn methode niet meer statisch als in Les mots et les choses. Hij doet genealogisch onderzoek naar de werking van de macht. Dat wil zeggen: hij onderzoekt de ontstaansgeschiedenis van macht als dynamisch gegeven. Zo zit de mens verankerd in onzichtbare machtsstructuren, instituties die hem disciplineren, zoals bijvoorbeeld de school, het leger, het ziekenhuis. In al deze methodisch opgezette onderzoeken staat de positie van het subject als autonoom rationeel denken wezen altijd ter discussie.
zoekt geleidelijkaan middelen om weerstand te bieden tegen waarheids- en machtspraktijken die de mens in een keurslijf hebben geplaats en hem onderworpen hebben (assujetissement). De laatste jaren richten zich dan ook op vrijheidspraktijken door een onderzoek naar de Zelfervaring van het subject. De ontwikkeling van Lust en het Zelf staan centraal in de twee laatste delen van Histoire de la sexualité (Geschiedenis van de seksualiteit): L’usage des plaisirs en Le souci de soi (Het gebruik van de Lust en De zorg voor het Zelf, beide verschenen in 1984).
Het is als verticuteren, zeg maar.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat een werk is dat iedere keer toch weer hè?
Ja nu heb je het helemaal verpest voor mijquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:23 schreef pyl het volgende:
Op het gevaar af dat ik alles verraad:
[..]
Ja, en wat doe ik ermee? Dat vooral.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Het hoe en waarom van masturbatie?
Het is haast spreekwoordelijk dat wij met regelmaat de god Onan eren.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Contempero-onanist is een leuk beroep zeker?
Uhm....heb je het nou over mijn Franse filosoof, of (nog steeds) over jouw Jan Pieterszoon Coen uit het vorige topic?quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:36 schreef fotoloog het volgende:
Meneer had een bekende naamgenoot......
Uwen Plaetquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:41 schreef pyl het volgende:
[..]
Uhm....heb je het nou over mijn Franse filosoof, of (nog steeds) over jouw Jan Pieterszoon Coen uit het vorige topic?
Heej die naam ken ik wel, maar dat komt omdat ik iemand ken die aan die straat woont. Vond het altijd maar een vreemde naam.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:39 schreef Tokay het volgende:
[..]
Kijk eens aan, punt erbij voor dartfanaat.
Fridtjof Nansen is correct.
Ik niet. Verklaar je nader, Scrut!quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik begrijp pyl's username nu ook opeens
Zekersquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:49 schreef pyl het volgende:
Fotoloog, verlos jij die arme RJPvD'ertjes even uit hun ellende, alsjeblieft?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:50 schreef fotoloog het volgende:
Michel Foucault
* voelt zich steeds dommer dommer dommer wordenquote:
quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:51 schreef Scrutinizer het volgende:
O ja, die mocht er ook graag een slinger aan geven
Jij hebt zeker ook chocolade-letters gekregen van de personeelsvereniging?quote:
Succesquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook chocolade-letters gekregen van de personeelsvereniging?
Anyway: ik ga weer eens op ontdekkingsreis in de C1000
En wat roepen wij dan in koor? Stemming stijgt, niveau (wasda?) daalt.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:51 schreef Scrutinizer het volgende:
O ja, die mocht er ook graag een slinger aan geven
Juist, van De Slinger van Foucault!quote:
O ja, dat boek wat ik móet lezen, omdat de Da Vinci Code daarbij vergeleken maar een vodje is.quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:08 schreef pyl het volgende:
Juist, van De Slinger van Foucault!![]()
(Sorry voor mijn plotselinge afwezigheid; mijn computer had ook last van de slappe lach, zo leek het.)
Ja! McGregor.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:02 schreef Z het volgende:
Ewan.
quote:
Moet ik ze weghalen met paint?quote:
Nah, is harstikke sexy!quote:
Nee, dat was 't vorige plaatje...quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:08 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nee, dat was 't vorige plaatje...
Dan krijgen we de tepels van Erik Estrada te zien...quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:10 schreef wyccie het volgende:
Als jij net zo creatief bent als pyl met de Carpenters![]()
Scrut.... LET OP!!quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bert Goedkoop is harstikke sexy?
Euh.... ik?quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:15 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Scrut.... LET OP!!
CAMERON----->TEPELS--->MOOI HE?---->GOEDKOOP!-----> SEXY!------>BERT GOEDKOOP...?
Wat past er niet in het rijtje?
'k heb toch al redelijk wat IQ-testen ingevuld, maar deze ben ik nog nooit tegengekomen...quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:15 schreef Oblivion het volgende:
Scrut.... LET OP!!
CAMERON----->TEPELS--->MOOI HE?---->GOEDKOOP!-----> SEXY!------>BERT GOEDKOOP...?
Wat past er niet in het rijtje?
quote:
'Sexy én goedkoop' ?quote:
Scrutinizer, dat heb jij goed gezien!quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Neve Campbell?
Dat geloof ik niet!! Dat kán eenvoudig niet waar zijn!! Waar dan???????quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:35 schreef Tokay het volgende:
Oblivion heeft twee keer als éérste het juiste antwoord gegeven.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:39 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Er waren zeker geen tepels te zien ?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:42 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ja; ik vond 't ook knap tegenvallen...
quote:
Je hebt gelijk...quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:48 schreef Scrutinizer het volgende:
ZegIs het nou afgelopen met die grootscheepse speekseluitwisseling?
Dat is dan ook wel een enórme kontquote:Op dinsdag 29 november 2005 19:54 schreef Treinhomo het volgende:
Jullie herkennen Koeman aan z'n kont
![]()
Jaquote:Op dinsdag 29 november 2005 19:54 schreef Treinhomo het volgende:
Jullie herkennen Koeman aan z'n kont
![]()
En zo ja; waar haal je die ?quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Krijg jij geheime boodschappen van Obli?
Dat valt nu wel weer mee, een uur geleden was het wel erg traag, het duurde een half uur voordat een pagina geladen was.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Fok!...... is........... traag
quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:47 schreef pyl het volgende:
Even vooraf Scrut: hoe staat het met jouw humeur?
En?quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Vooralsnog kan ik daar geen uitspraken over doen. Ik ben nog maar net wakker![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:16 schreef pyl het volgende:
En da's Clarke Gable.
dubbelslagquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Clarke Gable?
dat is idd niet te zien...quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:23 schreef pyl het volgende:
Volgens mijn gegevens is die rechter Ramses Shaffy......... Ik geloof het net zo min als jullie.
Dat is hem zeker.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:27 schreef Diaan73 het volgende:
Is die rechterman op het plaatje van Tong niet Rooney?
Zie vorige pagina Scrutquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze lijkt 'n beetje op Courtney Cox
Kijk omhoog Sammyquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze lijkt 'n beetje op Courtney Cox
Hèhè!quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:04 schreef Treinhomo het volgende:
Alanis Morissette ?
Voor mijn gevoel ook ja...quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Die is toch veel lelijker en langer haar en zo?
Echt, petje af!quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:10 schreef Treinhomo het volgende:
En dat zonder ook maar één tepel...
Daarom was het ook zo'n moeilijk plaatje om te raden.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:11 schreef peaceman het volgende:
Zelf nu ik weet wie het is, zie ik toch eerder Courtney Cox in die foto...
Wehehe.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Deze lijkt ook op Courtney Cox. Dus die zal het wel niet zijn![]()
2 puntjes dus ?quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:13 schreef Tokay het volgende:
Daarom was het ook zo'n moeilijk plaatje om te raden.![]()
Ja hoor TH, jij krijgt van mij twee puntjes.quote:
Omdat je zo boos bent krijg je een kusjequote:Op dinsdag 29 november 2005 19:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
ZegIs het nou afgelopen met die grootscheepse speekseluitwisseling?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is dit een Belgische presentatrice?
Geen ideequote:Op dinsdag 29 november 2005 22:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
heel goed... nu de naam nog? zodat ik naar bed kan
![]()
Reken ik goed... Lotte Verlackt en ja inderdaad van Expeditie Robinson... maar ook van Klokhuis, Spoorloos en Yorin Travel.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:24 schreef Tokay het volgende:
Lotte nogwat?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Omdat je zo boos bent krijg je een kusjeop je wang natuurlijk
Dat je niet gezoend moet worden door iemand die net de tepels van Treinhomo heeft gezoendquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:40 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En wat heb je nu geleerd, spelende Scrutinizer ?
Niks mis met mijn tepels.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat je niet gezoend moet worden door iemand die net de tepels van Treinhomo heeft gezoend![]()
Nu Scrut weg is mag het weerquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:52 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Niks mis met mijn tepels.![]()
Daar kan menigeen nog 'n puntje aan zuigen...![]()
Slaap lekker Scrut...quote:
Hetgeen van sommige anderen niet gezegd kan worden...quote:Op woensdag 30 november 2005 10:23 schreef pyl het volgende:
Z is een goede vriend van peaceman, zo te zien.![]()
Seksistenquote:
quote:
Tja ik snap eigenlijk niet wat hij er lekker aan vind.. maar ja dat zal ook wel vrouwenlogica zijn die hij niet begrijpt.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:27 schreef Tokay het volgende:
[..]
![]()
peaceman verorberde hier ondertussen ook een 'lekker gebakje'.![]()
Now we're talking, sister.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:28 schreef Diaan73 het volgende:
Tja ik snap eigenlijk niet wat hij er lekker aan vind.. maar ja dat zal ook wel vrouwenlogica zijn die hij niet begrijpt.![]()
Die blíjft ook maar comebacken...quote:Op woensdag 30 november 2005 10:28 schreef Z het volgende:
Ze speelde in de come-back film van R. Downey JR.
Hij heeft wel een junkie-kop gekregen, of hij van de drugs af kan blijven zou ik niet weten.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:31 schreef Tokay het volgende:
[..]
Die blíjft ook maar comebacken...![]()
Is hij al van zijn verslaving af?
Geweldig!quote:Op woensdag 30 november 2005 10:37 schreef Tokay het volgende:
Dag dartfanaat.
Vertel, hoe was het bij Seth Gaaikema?
Leuke film zeker?quote:Op woensdag 30 november 2005 11:36 schreef Z het volgende:
Nee, ook niet haar dochter. De film in kwestie is 'Kiss Kiss Bang Bang'
Daar smokkelt ze boter mee de grens over ?quote:Op woensdag 30 november 2005 10:12 schreef Z het volgende:
Deze mevrouw draagt een zgn. smokkel-bh.
quote:
Had een afspraak om half één dus ik moest er wel uit.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:08 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wat ben jij vroeg op. [afbeelding]
Heb je in je bed gepiest ?
Hmmm ik voel hier een beetje deja vuquote:
Dat vond ik ook, ze heeft van diverse mensen iets.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:02 schreef Tokay het volgende:
Op die laatste foto is het net Liv Tyler.
Nee ma kwam poetsen.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:18 schreef fotoloog het volgende:
Solliciteren!?
Je tandjes?quote:
Nee joh, zo werkt het spel niet, Gellius.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:22 schreef Gellius het volgende:
Zullen we nòg een plaatje van haar doen?
quote:Op woensdag 30 november 2005 13:25 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nee joh, zo werkt het spel niet WEL, Gellius.
Da's idd meer iets voor RJP voor Alzheimerpatientenquote:Op woensdag 30 november 2005 13:25 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nee joh, zo werkt het spel niet, Gellius.
Leuke topictitel. Wie maakt 'm alvast?quote:Op woensdag 30 november 2005 13:27 schreef Berkery het volgende:
Da's idd meer iets RJP voor Alzheimerpatienten
Deze is nog lang niet volquote:Op woensdag 30 november 2005 13:29 schreef Tokay het volgende:
[..]
Leuke topictitel. Wie maakt 'm alvast?
Ik heb nog wel een plaatje van haarquote:Op woensdag 30 november 2005 13:34 schreef peaceman het volgende:
Heeft Z nog meer plaatjes van haar?
quote:Op woensdag 30 november 2005 13:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een plaatje van haar
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |