Of Cowboy Billyquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Cowboy Henk?
Nee, van Escher.....:quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:12 schreef Diaan73 het volgende:
Wat is een zelfportret? Van Hofstadter?
Ah, net als ik dusquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:14 schreef Tokay het volgende:
Meneer had een veel avontuurlijker beroep. Romantisch; tot de verbeelding sprekend...![]()
Ben jij ontdekkingsreiziger??quote:
Hmm.....zo vredelievend oogt hij anders niet.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:14 schreef Tokay het volgende:
Meneer had een veel avontuurlijker beroep. Romantisch; tot de verbeelding sprekend...![]()
Maar pyl toch....... niet vredelievend??quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:16 schreef pyl het volgende:
Hmm.....zo vredelievend oogt hij anders niet.
Avontuurlijk, zeg je.... een ontdekkingsreiziger?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sssssst! Dat mag niemand weten![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:20 schreef pyl het volgende:
Verrek, Albert Schweitzer?
Een ontdekkingsreiziger met nachtdiensten!quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:20 schreef Diaan73 het volgende:![]()
eindelijk de vage functie van Scrut boven water
![]()
![]()
En de gebroken letters mag je zelf opeten, zeker?quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:23 schreef Diaan73 het volgende:
Ben even half uurtje weg... chocoladeletters aan het inpakken voor de pers. vereniging tot straks
Hé, daar is de ex-jarige! Nee, het is niet Thor Heyerdahl.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:24 schreef Berkery het volgende:
Thor Heyerdahl?
Wel een heel mooi beroep zeg...quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:23 schreef Tokay het volgende:
[..]
Een ontdekkingsreiziger met nachtdiensten!![]()
Ik wilde eigenlijk in deeltijd maar dat werd lastig. Ik weet ook nog niet of ik er echt mee doorrga. Iedere dag in de file naar m'n werk gaat me niet in de kouwe kleren zitten.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:23 schreef Tokay het volgende:
[..]
Een ontdekkingsreiziger met nachtdiensten!![]()
Hmmm was dat maar zo... maar ik vrees van niet... de letters zitten gewoon in een doosje...quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:24 schreef Tokay het volgende:
[..]
En de gebroken letters mag je zelf opeten, zeker?
Ben jij hulp-Piet of zo?quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:23 schreef Diaan73 het volgende:
Ben even half uurtje weg... chocoladeletters aan het inpakken voor de pers. vereniging tot straks
Nee, sorry Scrut.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Amundsen?
Misschien is dan de badjas wel een uitkomstquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk in deeltijd maar dat werd lastig. Ik weet ook nog niet of ik er echt mee doorrga. Iedere dag in de file naar m'n werk gaat me niet in de kouwe kleren zitten.
Tja zo zou je het kunnen noemen... ben lid van de PV en ieder lid krijgt een 1/5 staatslog en een chocoladeletter... en die chocoladeletters moeten ingepakt worden vandaar.... is alle hulp welkom..quote:
Moet je je dan ook zwart schminken en raar gaan praten?quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja zo zou je het kunnen noemen... ben lid van de PV en ieder lid krijgt een 1/5 staatslog en een chocoladeletter... en die chocoladeletters moeten ingepakt worden vandaar.... is alle hulp welkom..
Nee hoor alleen even helpen inpakken en dan wordt het maandag geloof ik uitgedeeld. Maar dat gaat niet in sintsfeer hoor...quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Moet je je dan ook zwart schminken en raar gaan praten?
Yep. Maar hij is er nooit gearriveerd, te barre weersomstandigheden enzo.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:33 schreef fotoloog het volgende:
Poolreiziger?
Kijk eens aan, punt erbij voor dartfanaat.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:35 schreef dartfanaat het volgende:
Nansen!
Die naam was gister ook al een keer genoemd. Ik vind het een vreemde naamquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:39 schreef Tokay het volgende:
[..]
Kijk eens aan, punt erbij voor dartfanaat.
Fridtjof Nansen is correct.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |