I know, ik kom alleen maar bij Amerikaanse bedrijven uit momenteel!quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:35 schreef popolon het volgende:
Kijk nou uit Frank, da's alweer een Amerikaans bedrijf.
Woei jij welquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:05 schreef Blumchen het volgende:
Maar ook goed nieuws, ik mag op sollicitaitegsprek!!!
Bij zorgstroom, in de thuiszorg!quote:
kijk dit zijn de mensen waar de maatschappij op kan bouwen !quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:20 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Bij zorgstroom, in de thuiszorg!
Bij oude mensen die het thuis niet meer alleen kunnen helpen! T verdiend lekker, en t is ook nog eens fijn dat je die mensen kan helpen!
Are you being served????quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:23 schreef VoreG het volgende:
PFf wat een dag zeg.....
Het is nu hier ook hartstikke rustig op de helpdesk
jij hebt de tafel al gedekt met ajax servies ?quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:28 schreef JaWi het volgende:
En dan komen zo ook nog mijn tantes uit Rotterdam hier eten.
dan mag dat van mij er ook bij.. kreeg vandaag te horen dat ik niet in aanmerking kom voor een uitkering omdat ik vier minuten per maand te weinig gewerkt heb!!quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:19 schreef golfer het volgende:
Bah, wat een naar nieuws allemaal vandaag.
Nee, dat heb ik nietquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
jij hebt de tafel al gedekt met ajax servies ?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:32 schreef just me het volgende:
[..]
dan mag dat van mij er ook bij.. kreeg vandaag te horen dat ik niet in aanmerking kom voor een uitkering omdat ik vier minuten per maand te weinig gewerkt heb!!
ow shit Jaap; ik lees net pas terug![]()
niet te bevatten voor mij, dit soort dingen ;{quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:37 schreef finch_meister het volgende:
En dan lees je dat Di Tommaso voor de 2de keer vader zou worden, en dan vliegt er toch weer flink wat keren een gegrond godverdomme uit
Oneerlijk is idd misschien wel het meest passende woordquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
niet te bevatten voor mij, dit soort dingen ;{
zo onwijs oneerlijk ook ! ..... waarom kan hij niet terug en Samir A ofzo niet gewoon dood dan
Echt niet te bevatten, vandaag.quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:52 schreef rubbereend het volgende:
serieusik begin vast met woensdag. Ik heb het helemaal gehad met deze kutdinsdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |