Ik ben het wel met je eens, eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]sterkte
zullen we maar gewoon stoppen met deze dinsdag en maar alvast met woensdag beginnen
Ik krijg neigingen om naar de dichtstbijzijnde ijzerwinkel te lopen, een nijptang te kopen, zijn adres op te zoeken en...quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Uit het condoleance register van fcutrecht.nl
[..]
Ik wil zijn adres weten.
hoera, we hebben met leuk nieuws !quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:00 schreef FrankyMcG het volgende:
* FrankyMcG is weer aangeboden bij een leuk bedrijf!
Dus je hebt weer gesolliciteerd....voordat de champagne kurken weer om de oren vliegenquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:00 schreef FrankyMcG het volgende:
* FrankyMcG is weer aangeboden bij een leuk bedrijf!
Ja, GE Security in Weert. Doen in alarmsystemen etc.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:09 schreef Lionheaad het volgende:
Dus je hebt weer gesolliciteerd....voordat de champagne kurken weer om de oren vliegen
Is 10 minuutjes fietsen!quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:17 schreef rubbereend het volgende:
da's wel redelijk in de buurt Franky
quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:07 schreef SCH het volgende:
Hoor net dat de vader van een goede vriendin zelfmoord heeft gepleegd - wat een dag
waarom heb je deze keer geen foto meegestuurd dan?quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:40 schreef Bluezz het volgende:
Waarom is hij dood?
Ik heb een afwijzing op mijn solli, en ik ben niet eens op gesprek geweest
Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt
Als we dat wisten.quote:
nog meer goed nieuws dan....eilandje laat weer even z'n neus zien !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |