Het wordt idd Jupiler. Waarschijnlijk ook nog paar blikken Schultenbrauquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Jupiler
Jupiler League = 1ste Klassequote:Op dinsdag 29 november 2005 13:54 schreef _moder8or_ het volgende:
Jupiler is toch een sponsor van de Belgische comp?
Minimaal twee keer, "ik als Ajax-supporter". Vind het absoluut geen waarde hebben of je nou voor UDI'19 of voor Ajax bent in dit geval...quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:42 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Ik heb het maar 1 keer gezegd ofzo. Maargoed, ik ga wel weg!
prima keuze!quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:53 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Het wordt idd Jupiler. Waarschijnlijk ook nog paar blikken Schultenbrau
Sorry hoor. Maarja, het kwam ook een beetje omdat er een user was die dacht dat wij "ajax supporters" het leuk vonden dat een rivaal overleden is.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Minimaal twee keer, "ik als Ajax-supporter". Vind het absoluut geen waarde hebben of je nou voor UDI'19 of voor Ajax bent in dit geval...
eenSCHquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Minimaal twee keer, "ik als Ajax-supporter". Vind het absoluut geen waarde hebben of je nou voor UDI'19 of voor Ajax bent in dit geval...
Aha. Kijk, ik kijk alleen maar NL voetbalquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja de hoofdsponsor zelfs.
Vandaar ook de naam Jupiler League
rivaalquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:56 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Sorry hoor. Maarja, het kwam ook een beetje omdat er een user was die dacht dat wij "ajax supporters" het leuk vonden dat een rivaal overleden is.
Je weet wel wat ik bedoel. Zo kwam hij (die user) wel over.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
rivaaldat is bullshit, het is een verdediger en die spitsen van Ajax scoren toch niet, maakt niet uit hoe goed of slecht die is !
Ik volg de 1ste klasse ook niet, wel de 2de klasse.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Aha. Kijk, ik kijk alleen maar NL voetbal
Ja ok, maar vond het wel even toepasselijk.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Je hoeft je niet te excuseren hoor...
Sterktequote:Op dinsdag 29 november 2005 14:07 schreef SCH het volgende:
Hoor net dat de vader van een goede vriendin zelfmoord heeft gepleegd - wat een dag
Sterkte!quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:07 schreef SCH het volgende:
Hoor net dat de vader van een goede vriendin zelfmoord heeft gepleegd - wat een dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |