Wazige post, maar wel duidelijk hoop ik.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:23 schreef kLowJow het volgende:
Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn, je hoeft zelfs niet met elkaar in discussie te gaan. Doe je dit wel, probeer dan op zijn minst enigszins beschaafd en ontopic te blijven.
Onzin.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:49 schreef zhe-devilll het volgende:
Voor de euro kenden we deze problemen NML niet!
Niet in deze mate!
Erg makkelijk allemaal. Sinds 2001 is de hele wereldeconomie achteruit gegaan. Kijk bijvoorbeeld eens naar de beurs:quote:Op woensdag 30 november 2005 22:49 schreef zhe-devilll het volgende:
Gek he, er is nog niet een die hier het echte probleem verwoord!
Uitkering of niet, werk of geen werk dat doet niet terzake nml!
DE EURO!
Niet in deze mate!
En sinds dit kabinet gaat eveneens alles achteruit!
Dus al die blatertjes die zichzelf op de borst slaan van KIJK ik kon het ook *met wurgende moeite*
Maar als ik het kan kan een ander dit ook, die ziet zichzelf nu ineens als een of andere heilige saint die kan omgaan met geld? Doe ff normaal erwin.. Zo werken die dingen niet.Tis niets persoonlijks nml.
Er is iets goed mis in deze maatschappij dat is de issue van het hele verhaal!
Dankzij de invoering van de euro en de ministers die niet werken vanuit een missie..
Whahaha.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:49 schreef zhe-devilll het volgende:
DE EURO!
Niet in deze mate!
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:49 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wazige post, maar wel duidelijk hoop ik.
zielig die mickey, alles goed met je?quote:
http://tbxds.xml.eurobench.nl/doc/tbxds.htmlquote:Op woensdag 30 november 2005 23:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Erg makkelijk allemaal. Sinds 2001 is de hele wereldeconomie achteruit gegaan. Kijk bijvoorbeeld eens naar de beurs:
[afbeelding]
In 2001 en 2002 kelderde de beurs al, zoals je ziet. Het gaat dus niet slecht sinds de euro of sinds dit kabinet, maar ver daarvoor al.
Aangezien het armoedebegrip relatief is, een percentage van een gemiddelde, maar het helemaal geen ene flikker uit of de de berekening doet in guldens of in euros.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:30 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
http://tbxds.xml.eurobench.nl/doc/tbxds.html
interessante link hoor!
of zocht je een grafiekje?
ach de man die nooit boodschappen doet.. goed zoquote:Op woensdag 30 november 2005 23:38 schreef HiZ het volgende:
[..]
Aangezien het armoedebegrip relatief is, een percentage van een gemiddelde, maar het helemaal geen ene flikker uit of de de berekening doet in guldens of in euros.
Waar heb je het over? Ik postte gewoon een plaatje. Ik dacht al dat je niet meer helemaal nuchter was, maar nu bevestig je het weer.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:30 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
interessante link hoor!
of zocht je een grafiekje?
Probeer je je nich waar te maken of zo ?quote:Op woensdag 30 november 2005 23:39 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ach de man die nooit boodschappen doet.. goed zo
zeker gescheiden al?
![]()
Het leven moet makkelijk zijn als je zo kort door de bocht denkt. Nu komt vast het argument "horeca"....quote:Op woensdag 30 november 2005 22:49 schreef zhe-devilll het volgende:
DE EURO!
Niet in deze mate!
En sinds dit kabinet gaat eveneens alles achteruit!
Dus al die blatertjes die zichzelf op de borst slaan van KIJK ik kon het ook *met wurgende moeite*
Maar als ik het kan kan een ander dit ook, die ziet zichzelf nu ineens als een of andere heilige saint die kan omgaan met geld? Doe ff normaal erwin.. Zo werken die dingen niet.Tis niets persoonlijks nml.
Er is iets goed mis in deze maatschappij dat is de issue van het hele verhaal!
Dankzij de invoering van de euro en de ministers die niet werken vanuit een missie..
Horeca? verklaar je nader?quote:Op woensdag 30 november 2005 23:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het leven moet makkelijk zijn als je zo kort door de bocht denkt. Nu komt vast het argument "horeca"....
Niet opgevallen dat de hele wereldeconomie een dalende lijn heeft ingezet sinds een paar jaar terug? Vast niet, zeuren over de euro is veel makkelijker. De supermarkten bijvoorbeeld, die zijn echt wel goedkoper geworden.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:46 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Horeca? verklaar je nader?
Hoewel de stompzinnigheid me hier de keel uithangt inmiddels
Diegenen die hier niet kunnen inzien dat de euro alles duurder maakte en echt veel duurder zijn me te dom om nog antwoord op te geven
ajuu paraplu
sjonge jonge..zuchttttttttttttttttt
hoe kunnen jullie dat nu niet inzien?![]()
![]()
![]()
Nu lul je uit je nek. Misschien zijn de problemen iets erger geworden omdat mensen zelf de waarde van geld niet meer inzien. Maar ook daarvoor waren deze problemen er. Tijdens mijn basisschooltijd (en toen was er nog echt geen euro) hebben wij erg veel moeite gehad thuis om rond te komen. Moesten we een week lang pannenkoeken gemaakt van water en bloem eten omdat er niets anders was. Laat staan dat ik eens een keer nieuwe kleding kreeg... Nope, alleen tweedehands hoor!quote:Op woensdag 30 november 2005 22:49 schreef zhe-devilll het volgende:
DE EURO!
Niet in deze mate!
Klopt inderdad, en nog steeds zijn prijzen in een dalende lijn. De 'supermarktoorlog' mag voorbij lijken, maar nog niet lang geleden hebben Edah en AH hun prijzen weer verlaagd. Dus dat zal vast nog wel een keer gebeuren.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De supermarkten bijvoorbeeld, die zijn echt wel goedkoper geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |