Ik denk dat ze met verliefdheid toch echt die vlinders en zenuwachtigheid bedoelen. Anders zou niemand een relatie van langer dan een jaar hebben.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:08 schreef djayzz het volgende:
Ik heb anderhalf jaar verkering en het is minder dan in het begin, maar elke keer als ik haar weer zie voel ik me weer gelukkig, geldt dat ook?
Ja ik had hetzelfdequote:Op woensdag 30 november 2005 09:22 schreef inXs het volgende:
het is maar goed dat ik niet meer zo constant verliefd ben als in het begin, anders zou ik echt niet kunnen eten en nadenken
Inderdaad.quote:
TS is ook niet helemaal volledig in de omschrijving. Het ging erom dat er eiwitten gemeten werden die alleen bij ' verliefde ' mensen werden gevonden. Echter na een jaar onderweg te zijn in een vaste relatie werden deze eiwitten niet meer gevonden. Conclusie verliefdheid duurt een jaar. Ben het er wel mee eens dat het ws wel een beetje ene kort door de bocht onderzoek is. Maar dat is vaak zo bij nieuwe onderzoeksgebieden.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:22 schreef mcDavid het volgende:
dit lijkt me nogal een zinloos onderzoek, zonder duidelijke definitie van "verliefdheid"
nee jij bent getrouwdquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:24 schreef Brighteyes het volgende:
Sorry... mijn relatie duurt nog niet zo lang, dus kan niet antwoorden.![]()
Het is een letterlijke quote van hem... en ik hou van hem met al zijn kleine foutjes.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:11 schreef Bright het volgende:
Pas gelijk je ondertitel of hoe zo'n ding heet nog even aan; het is 'een' helft, dus enkelvoud. Nu is het enkel fout![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 13:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het is een letterlijke quote van hem... en ik hou van hem met al zijn kleine foutjes.![]()
![]()
Ik laat het dus lekker staan.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:30 schreef speknek het volgende:
Ik neem aan dat ze dingen als vlinders bedoelen. Dat wordt duidelijk minder ja.
Wij hebben ooit een trouwkaart gekregen van iemand waar dat op stond.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:11 schreef Bright het volgende:
Ik zeg ook regelmatig: Ik houd meer van je dan gisteren, maar minder dan morgen.
Ja en ja . . .quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:14 schreef jourstudentje22 het volgende:
Wie heeft er al langer dan een jaar een relatie en ben je nog net zo verliefd als eerst?
Idd, er blijft soms wel eens ''iets'' over, ook al ben je al lang uitgekeken op die persoon. En dat ''iets'' zorgt ervoor dat je telkens weer een ''stroom schok'' krijgt wanneer je diegene weer ziet en hierdoor gaat hij/zij weer een tijdje door je hoofd spoken, hoewel je zeker weet dat het toch nooit meer wat zal worden. Het is en blijft kut en ik kan je niet echt adviseren wat je moet doen, want ik zit hier zelf ook een beetje meequote:Op zaterdag 3 december 2005 14:57 schreef Tranceptor het volgende:
Was ik verliefd? Ja
Ben ik nu 1,5 jaar na dato nog verliefd? Nee, maar er is wel 'iets'.
Een stroomschok is wat mij betreft een understatement. Het zou overigens wel lachen zijn als jij die persoon was.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:44 schreef Brunette het volgende:
[..]
Idd, er blijft soms wel eens ''iets'' over, ook al ben je al lang uitgekeken op die persoon. En dat ''iets'' zorgt ervoor dat je telkens weer een ''stroom schok'' krijgt wanneer je diegene weer ziet en hierdoor gaat hij/zij weer een tijdje door je hoofd spoken, hoewel je zeker weet dat het toch nooit meer wat zal worden. Het is en blijft kut en ik kan je niet echt adviseren wat je moet doen, want ik zit hier zelf ook een beetje mee![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |