Zit z'n moeder op z'n lip?quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:24 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Je ruikt gewoon je bovenlip. Je moeder!
Ik voel me aangesprokenquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Zit z'n moeder op z'n lip?
Mal hoor, van die thuiswonenden die allang geen kind meer zijn![]()
Ghe.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:28 schreef RichardQuest het volgende:
Wie woont er nou niet thuis?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:17 schreef Bluesdude het volgende:
Friend Fonk heeft nu een weekban in CH
Moet er niet aan denken, maar ja, jij bent dan ook oud.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Ghe.
Ik woon ongeveer een half jaar per jaar niet thuisMaar ik neem mijn liefste altijd mee
In zo'n 12 jaar hebben we zoiets als 12 nachten niet samen geslapen![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:42 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken, maar ja, jij bent dan ook oud.
Ik ga me nu nog dieper de goot ingetrapt voelen, bedankt!quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:45 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heel, heel oudEn ik hoop nog veel ouder te worden... mij hoor je niet zeuren over m'n leeftijd, ik wil het allemaal wel meemaken. Het alternatief is zo doods.
Jij bent jonger dan ik hoorquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:49 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik ga me nu nog dieper de goot ingetrapt voelen, bedankt!
Ik kan goed zijn in het escaleren van zakenquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:17 schreef sizzler het volgende:
En D_o_G doet er nog een schepje bovenop!!
Zoveel ouder dan mij ben je niet hoorquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Jij bent jonger dan ik hoorKwetspeertje.. Monter jezelf wat op, het leven is schoon!
![]()
quote:
Maar jij bent dik, kalend, alleenstaand en alcoholist.quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:37 schreef Drugshond het volgende:
Jullie zijn ukkies. Met een bieroverschot.![]()
En oud en onbeholpen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:40 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Maar jij bent dik, kalend, alleenstaand en alcoholist.
Das NIE waar, ik moet dalijk namelijk bier halen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:37 schreef Drugshond het volgende:
Jullie zijn ukkies. Met een bieroverschot.![]()
Jij bent allochtoon, homo, IQ-loos, en notaire junkquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:40 schreef RichardQuest het volgende:
Maar jij bent dik, kalend, alleenstaand en alcoholist.
Slechts 1 juist. Je bent de zwakste schakel.quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Jij bent allochtoon, homo, IQ-loos, en notaire junk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |