Klopt, maar van der Meyde dan? Ook toch niet slecht?quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:00 schreef jimjim1983 het volgende:
Wamberto is wel, serieus, de laatste linksbuiten die nog een beetje goed was die we hebben gehad

rechtsbuitenquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:01 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Klopt, maar van der Meyde dan? Ook toch niet slecht?

Dom van mijquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:12 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het was niet onze meest intelligente speler toendertijd nee![]()

Ja, maar hij ging naar binnen en schoot met rechtsquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dom van mijDat ik dacht dat het een linksbuiten was. Hij kwam daar toch wel een aan de linker flank aan de bak toch? AS ROMA (CL, hij scoorde vanaf links de 0-1)

ja hij heeft nog best veel wedstrijden linksbuiten gespeeld hoorquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dom van mijDat ik dacht dat het een linksbuiten was. Hij kwam daar toch wel een aan de linker flank aan de bak toch? AS ROMA (CL, hij scoorde vanaf links de 0-1)

volgens mij zit er nog eentje bij ajax.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:15 schreef Suijk het volgende:
Hoe zit het met die zoontjes van Wampie? Dat waren toch ook wel talentjes?

Echt een vriendelijk mannetjequote:Op dinsdag 29 november 2005 13:35 schreef Robar het volgende:
Wamberto, telkens als ik zijn kop zie moet ik glimlachen
En dat bedoel ik niet alleen negatief

ik weet nog precies die goal die hij met zijn hoofd maakt en dat die commentator toen zei "met het hoofdje". zo liefquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:35 schreef Robar het volgende:
Wamberto, telkens als ik zijn kop zie moet ik glimlachen
En dat bedoel ik niet alleen negatief

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |