Dan ben ik alweer weg gok ik, jij was er toch rond 01.00? Vriend van me moet werken bij z'n broer (Funatics dus) en ik mag gewoon rond 23.00 al naar binnen om ook even mee te helpen met aantal zaken zodat ik om 0.00 gelijk m'n 360 kan betalen en rond 0.30 de trein te pakken.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hoe zie je er eigenlijk uit, kom je vast wel tegen @ funatics. Kom wel iets later, heb eerst iets anders
![]()
Ja ik ben er idd rond 1 uurquote:Op woensdag 30 november 2005 16:19 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Dan ben ik alweer weg gok ik, jij was er toch rond 01.00? Vriend van me moet werken bij z'n broer (Funatics dus) en ik mag gewoon rond 23.00 al naar binnen om ook even mee te helpen met aantal zaken zodat ik om 0.00 gelijk m'n 360 kan betalen en rond 0.30 de trein te pakken.
Hij durfde het trouwens niet aan om me morgenmiddag de 360 mee te geven. Ook wel vrij logisch natuurlijk, als klanten morgen in de winkel zien dat ik hem al 's middags mee krijg dan begint het gezeik.
Hehe ach een uurtje later komen vind ik niet ergquote:Op woensdag 30 november 2005 16:18 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Neuken kan je altijd nog. De launch van de Xbox360 meemaken is eenmalig en uniek!.
Al gevondenquote:Op woensdag 30 november 2005 16:59 schreef febster het volgende:
Heeft iemand toevallig dat plaatje van die beschilderde Xbox360 met een tulp volgens mij? Stond op de X05 onder zo'n glazen stolp
Oke cool thanks.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:03 schreef H.Flick het volgende:
Bij de play&charge kit zit een accu. Je kunt ook losse accu's kopen zodat je meerdere joypads kunt opladen met hetzelfde kabeltje.
Gokje, nee je bent niet de enige, aangezien de X05 faceplates al voor 100 dollar weggingen.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:13 schreef febster het volgende:
[..]
Al gevonden
http://www.vnunet.nl/img.db?879905p
zo dus:
[afbeelding]
Ben ik de enige die deze super mooi vind en daar zelfs extra voor zou willen betalen?
Dat kanwel maar waarom zou je dat willen?quote:Op woensdag 30 november 2005 17:15 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Oke cool thanks.
Een accu gaat dus eenmaal in een joypad en er dan niet meer uit?
100?quote:Op woensdag 30 november 2005 17:39 schreef peristilius het volgende:
[..]
Gokje, nee je bent niet de enige, aangezien de X05 faceplates al voor 100 dollar weggingen.
Zijn die nog ergens te koop danquote:Op woensdag 30 november 2005 17:39 schreef peristilius het volgende:
[..]
Gokje, nee je bent niet de enige, aangezien de X05 faceplates al voor 100 dollar weggingen.
Natuurlijk jaquote:Op woensdag 30 november 2005 17:41 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat kanwel maar waarom zou je dat willen?
Het enige voordeel van meer controllers is dat je met meerdere tegelijkkan spelen.
En dan heb je toch echt 2 accu's nodig.
ik heb pre-order kit dus ze moeten welquote:Op woensdag 30 november 2005 18:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik denk niet dat ze zo ver van de bewoonde wereld x-boxen gaan aanleveren. dat doort wel een paar weekjes langer..
Ben er ook wel rond die tijd denk ik. En blijf wel tot 1:00 dus MMarsu, kunnen we eindelijk meeten en gamen!quote:Op woensdag 30 november 2005 16:19 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Dan ben ik alweer weg gok ik, jij was er toch rond 01.00? Vriend van me moet werken bij z'n broer (Funatics dus) en ik mag gewoon rond 23.00 al naar binnen om ook even mee te helpen met aantal zaken zodat ik om 0.00 gelijk m'n 360 kan betalen en rond 0.30 de trein te pakken.
Hij durfde het trouwens niet aan om me morgenmiddag de 360 mee te geven. Ook wel vrij logisch natuurlijk, als klanten morgen in de winkel zien dat ik hem al 's middags mee krijg dan begint het gezeik.
Verotte winkel ookquote:Op woensdag 30 november 2005 19:07 schreef washandje het volgende:
Ja hoor en jullie kunnen allemaal om 0.00... MM is niet zo aardig om dan open te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |