?? Sorry wou alleen even kijken hoe men reageerde op het forum van Ajax :S Heb toch niet gezegd dat dit hoefde te gebeuren ??quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een beetje vertekend beeld van de gemiddelde voetbalsupporter.
Het is dus niet leeftijdsgebonden.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:39 schreef Sickert het volgende:
Wat erg
Medeleven naar Familie vrienden en de spelers van Utrecht
en dan te bedenken dat ik over 4 jaar 26 ben dat is bestwel eng!
En dat vinden wij raar ja. Ajax is niet de enige rivaal van Utrecht hoor.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:39 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
?? Sorry wou alleen even kijken hoe men reageerde op het forum van Ajax :S Heb toch niet gezegd dat dit hoefde te gebeuren ??
En p.s nee ik heb geen vertekend beeld. Kutnieuws dit, maar verbroedert wel.
Om jezelf zo te moeten profileren moet je wel een héél klein zielig mannetje zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:39 schreef S1nn3rz het volgende:
Edit, en je weet waarom.
Inderdaadquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:41 schreef brighton het volgende:
Hou eens op over die discussie over de Ajaxsupporters. Als er iemand is die dit nieuws positief zou ontvangen, is die gewoon achterlijk, en moet je er geen aandacht aan besteden. Anders is het weer de ene die een hele groep een slecht imago bezorgd.
Nogmaal sorry voor de reactie dan, het was niet de bedoeling.... Bedoelde het ook anders als jullie opvatte....quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En dat vinden wij raar ja. Ajax is niet de enige rivaal van Utrecht hoor.
Of het nou een Feyenoorder, PSV'er was, was dit nog steeds heel erg voor ons Ajacieden. Het zijn ook mensen!
Amen!quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:41 schreef brighton het volgende:
Hou eens op over die discussie over de Ajaxsupporters. Als er iemand is die dit nieuws positief zou ontvangen, is die gewoon achterlijk, en moet je er geen aandacht aan besteden. Anders is het weer de ene die een hele groep een slecht imago bezorgd.
Ik vond het een beetje raar overkomen dat jij dacht dat wij (ajacieden) dit leuk zouden vinden.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:42 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Nogmaal sorry voor de reactie dan, het was niet de bedoeling.... Bedoelde het ook anders als jullie opvatte....
Weet je hoe kut ik dit vind als voetballiefhebber...
En net zoals iemand hierboven zei: Dan te bedenken dat ik over 4 jaar 26 wordt.... beangstigend...
Als supporter van Ajax, wens ik je veel sterkte als supporter van een mooie clubquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:43 schreef thaduck het volgende:
Ongeloofelijk...
Bizar...
Belachelijk...
GODVERDOMMEE!!!!!!!!!!
Er gaan ook mensen van 22 jaar oud dood hoor. Als je zo denkt dan kan je wel continu bang rondlopen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:39 schreef Sickert het volgende:
en dan te bedenken dat ik over 4 jaar 26 ben dat is bestwel eng!
Dat vind ik ook erg vreselijkquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:48 schreef Klingon het volgende:
Hij laat een vrouw en kind achter :S Ongelofelijk....
nieuws over bekende mensen komt nu eenmaal hard aan bij sommige mensenquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:46 schreef S1nn3rz het volgende:
edit
ajacieden zijn ook mensenquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:39 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
?? Sorry wou alleen even kijken hoe men reageerde op het forum van Ajax :S Heb toch niet gezegd dat dit hoefde te gebeuren ??
En p.s nee ik heb geen vertekend beeld. Kutnieuws dit, maar verbroedert wel.
over een uur denk ik daar niet meer aan maar als je dit zo leest sta je er wel even bij stil en dat is wel goed daarna moet je weer verder gaanquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:46 schreef Toewan het volgende:
Tsjonge, op zondag nog tegen Ajax spelen en ruim een dag daarna overlijden. Word je weer even met de neus op de feiten gedrukt dat het leven vergankelijk kan zijn. Las net op VI dat hij afgelopen zondag tegen Ajax de beste man van het veld was.
[..]
Er gaan ook mensen van 22 jaar oud dood hoor. Als je zo denkt dan kan je wel continu bang rondlopen.
Het is al over met deze discussie. Hij heeft zijn excuses al aangeboden. Dus zand erover.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:51 schreef WEST het volgende:
[..]
ajacieden zijn ook mensenik ben een ajacied en ik vind het heel erg. Al was het Dirk Kuijt dan vond ik het nog erg. beetje krom dat je gelijk gaat kijken of de ajacieden feestvieren.
http://www.condoleance.nl/registers/register_5478.htmlquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:51 schreef _moder8or_ het volgende:
Is er al een condeolance-register gemaakt?
Hier is een condoleance-register geopend.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:51 schreef _moder8or_ het volgende:
Is er al een condeolance-register gemaakt?
Lees aub mijn laatste post..... was niet de bedoeling....quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:51 schreef WEST het volgende:
[..]
ajacieden zijn ook mensenik ben een ajacied en ik vind het heel erg. Al was het Dirk Kuijt dan vond ik het nog erg. beetje krom dat je gelijk gaat kijken of de ajacieden feestvieren.
Dus misschien niet aan een hartaanval?quote:In zijn woonplaats De Meern is afgelopen nacht in zijn slaap David di Tommaso overleden. Nadere bijzonderheden over de doodsoorzaak van de speler van FC Utrecht ontbreken nog.
Register is aangemaakt door: FC Utrecht
Done.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:52 schreef M0NTANA het volgende:
Kan de TT worden aangepast? Achternaam staat verkeerd vermeld, het is David Di Tommaso.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |