alleen een jaartje of 60 te vroegquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:24 schreef denthemen het volgende:
als ik het zo lees is hij wel vredig gestorven gelukkig
NAC speler Dominique Diroux overleed op het veld tijdens een wedstrijd van het 2e.. Een paar jaar terug.quote:Je hoort wel vaker dergelijke verhalen maar dat is altijd het buitenland. Nu is het dicht bij huis.
Minstens inderdaadquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:28 schreef brighton het volgende:
Minuut stilte voorafgaande aan de inhaalwedstrijden van vandaag en morgen en de wedstrijden van komend weekend lijkt me op zijn plaats.
op zijn minst jaquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:28 schreef brighton het volgende:
Minuut stilte voorafgaande aan de inhaalwedstrijden van vandaag en morgen en de wedstrijden van komend weekend lijkt me op zijn plaats.
Lijkt mij plotseling, aangezien hij zondag nog gewoon speelde....quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:27 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat is dit nou?.
Tering, dit is echt niet meer te geloven. Was hij al ziek of is dit plotseling?
Ja inderdaad. Checkte het net. Mênquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:29 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Lijkt mij plotseling, aangezien hij zondag nog gewoon speelde....
Denk komend weekend niet he.....quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:29 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
Minstens inderdaad
Wanneer moet Utrecht zelf weer spelen?
Zaterdag tegen Willem IIquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:29 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
Minstens inderdaad
Ja, is inderdaad het minste wat je kan doen. Utrecht speelt zelf uit tegen Willem II op zaterdag.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:29 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
Minstens inderdaad
Daarom vroeg ik het eigenlijk ookquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:32 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Denk komend weekend niet he.....
Tragisch echt tragisch.....
Dit gebeurde vaker, zie het doodgaan zomaar op de veldenquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:32 schreef DaYwALKuR het volgende:
Dit kan toch nooit zomaar, volgens mij is het allemaal die doping of overgetraindheid van die spelers. Je wordt bijna bang om te gaan sporten en echt voluit te gaan
Dit slaat nergens op, wat je uitkraamtquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:32 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
* is benieuwd hoe Ajax supporters op het nieuws gaan reageren na afgelopen zondag. ( gaat eens een aantal Ajax sites checken om het niveau te peilen )
Mijn respect voor de Ajaxcieden ! http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum20/1325.phpquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:32 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
* is benieuwd hoe Ajax supporters op het nieuws gaan reageren na afgelopen zondag. ( gaat eens een aantal Ajax sites checken om het niveau te peilen )
Volgens mij gaat dat duel niet doorquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:32 schreef brighton het volgende:
[..]
Ja, is inderdaad het minste wat je kan doen. Utrecht speelt zelf uit tegen Willem II op zaterdag.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:32 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Ja idd, vroeger was dit toch nooit het geval?quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:34 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dit gebeurde vaker, zie het doodgaan zomaar op de velden
Dit gun je niemandquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:32 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
quote:29/11/2005 - FC Utrecht verdediger Di Tomasso plotseling overleden
(Gepost door RvN)
Vannacht is Utrechtspeler David di Tomasso plotseling overleden aan een hartstilstand. De 26-jarige Fransman is slechts 26 jaar geworden. Afgelopen zondag speelde hij nog mee met FC Utrecht tegen Ajax.
Ajax Netwerk
De Supportersvereniging en de Onafhankelijke Fanclub Ajax condoleren betrokkenen:
Ajax Netwerk
Wij condoleren FC Utrecht, familie en vrienden van Di Tomasso met dit verlies.
Ajax Netwerk
Ondanks de grote rivaliteit tussen de beide clubs, roepen wij iedereen op om uit respect voor de nabestaanden zich waardig te gedragen.
Supportersvereniging Ajax en Onafhankelijke Fanclub Ajax
Hoezo? Dacht jij dat (wij ajacieden) dit leuk vindenquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:34 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Mijn respect voor de Ajaxcieden ! http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum20/1325.php
Gelukkig heeft iedereen het besef dat dit nieuws iets is wat je niemand gunt....
Hoezo ? Volgens mij heb je weinig inzicht in voetbal of wel. Rivalen kunnen nogal heel raar over elkaar denken, ook bij de dood van een speler of een grote ramp. -> Zie Fiorentina tegenover Juventus bij het heizeldrama. Maar goed, ik ga Offtopic. ( ps. ik heb toch niet gezegd dat dit waar hoeft te zijn dat Ajax slecht zou reageren, heb alleen ff gezegd dat ik ging checke, hoef niemand zich aangevallen over te voelen ).quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:34 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op, wat je uitkraamt
gezien de reacties heb jij weinig inzichtquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:36 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Hoezo ? Volgens mij heb je weinig inzicht in voetbal of wel. Rivalen kunnen nogal heel raar over elkaar denken, ook bij de dood van een speler of een grote ramp. -> Zie Fiorentina tegenover Juventus bij het heizeldrama. Maar goed, ik ga Offtopic.
Dit nieuws is gewoon te tragisch.....![]()
Sorry hoor. Denk jij dat wij het leuk vinden als 1 van onze rivalen overlijdt?quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:36 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Hoezo ? Volgens mij heb je weinig inzicht in voetbal of wel. Rivalen kunnen nogal heel raar over elkaar denken, ook bij de dood van een speler of een grote ramp. -> Zie Fiorentina tegenover Juventus bij het heizeldrama. Maar goed, ik ga Offtopic.
Dit nieuws is gewoon te tragisch.....![]()
Volgens mij heb jij een beetje vertekend beeld van de gemiddelde voetbalsupporter.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:34 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Mijn respect voor de Ajaxcieden ! http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum20/1325.php
Gelukkig heeft iedereen het besef dat dit nieuws iets is wat je niemand gunt....
Dan heb ik nog meer inzichtquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een beetje vertekend beeld van de gemiddelde voetbalsupporter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |