Ssst, nu verklap je mijn geheim.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Verkapte ik-ben-homo-en-ik-wil-een-foto-van-Sokolsky-zien-post![]()
Ik kan je vast wel omkopen met wat extra ranja en drop.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:37 schreef wyccie het volgende:
Ik zal het niet doorvertellen
't blijft ons geheimpje![]()
Ik heb liever chocola(demelk).quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:44 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik kan je vast wel omkopen met wat extra ranja en drop.![]()
En nee dolle_hond.Ik bedoel het drankje en niet wat jij denkt.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:45 schreef Sokolsky het volgende:
Hey, willen jullie niet hier slowchatten? Dat waren we in dat andere topic al aan het doen.
wyccie heeft al eens een foto van mij gezien. Of was dat Sheri?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:00 schreef Sokolsky het volgende:
Was onderdeel van een meisjesclinic. Als ik niet zo'n pak aantrek willen die meisjes niet met mij spelen. Denk ik.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:08 schreef laurenzo85 het volgende:
Dat verklaart dan ook meteen die kansloze opening![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ranja en drop wil ook wel helpen.
Ik ben geen klein meisje.quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]jij wou toch chocolade(melk)
![]()
Zou dolle_hond nou echt minpunten hebben gekregen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:07 schreef Lonewolf2003 het volgende:
en sokolsky -1 omdat ik vind dat hij dit geraden had moeten hebben.
Je geeft schaakclinic's aan kleine meisjes dus. Ben je echt zo'n schaakliefhebber?quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:05 schreef Sokolsky het volgende:
't was niet voor zieke meisjes hoor. Vergelijk het met tennisclinics. Ik ben dol op kinderen; pedo in ontkenningsfase zeg maar.
Ik denk dat die meisjes ranja helemaal niet willen nemen. Misschien over een paar jaar.
Nee, ik heb alles verloren. Dat was ook de bedoeling. Behalve van die blonde, da's een van de sterkste Nederlandse dames.
Verder was het de bedoeling om zoveel mogelijk vals te spelen. Ik heb dus ook wel met zwart 1. e4 d4 gespeeld.quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:08 schreef laurenzo85 het volgende:
Dat verklaart dan ook meteen die kansloze opening![]()
Vraag dan gelijk zijn telefoonnummer!quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:13 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Je geeft schaakclinic's aan kleine meisjes dus. Ben je echt zo'n schaakliefhebber?
Wat zijn verder je hobbies naast films kijken en schaken in een berenpak. ?
Niet zozeer clinics hoor, maar gewoon veel jeugdtrainingen. Van beginnerslessen op basisscholen tot regionale selectietrainingen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:13 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Je geeft schaakclinic's aan kleine meisjes dus. Ben je echt zo'n schaakliefhebber?
Wat zijn verder je hobbies naast films kijken en schaken in een berenpak. ?
Ja een soort damclinic voor jongentjes in een kangaroepak.quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:16 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Niet zozeer clinics hoor, maar gewoon veel jeugdtrainingen. Van beginnerslessen op basisscholen tot regionale selectietrainingen.
Met films, schaken en kinderen heb je mijn grootste hobby's wel gehad.
Laten we het eens over jouw hebben. Je woont in Delft. Leuke stad, heb er wel eens een toernooi gespeeld![]()
Je moet ze wel iets leren natuurlijkquote:Op woensdag 11 januari 2006 02:14 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Verder was het de bedoeling om zoveel mogelijk vals te spelen. Ik heb dus ook wel met zwart 1. e4 d4 gespeeld.
Daar waren de andere onderdelen voor. Ik was de komische sidekick zeg maar.quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:18 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
Je moet ze wel iets leren natuurlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |