quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:54 schreef APK het volgende:
Truste!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en nog even post in topic
zoals iedereen
lekker warm slapen
en morgen gezond
.quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:52 schreef PC eend het volgende:
En verder.....
-edit- Stem tegen PC eend
Het moet niet gekker worden!!quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:59 schreef PC eend het volgende:
Het stemmen van dinsdag 29 november
ATTENTIE: hier volgt een wijziging:
De stemmen moeten vóór 23.30 uur gepost zijn, anders tellen ze niet mee. (dus de mededeling ik ga stemmen is niet meer voldoende) Daarna vindt er een controle plaats en wordt de uitslag vóór 00.00 uur bekend gemaakt.
Vervolgens gaat de nominatieronde weer van start tot 23.30 uur
Niet met mijn quotes fuckenquote:
Het is al gekker gewordenquote:
Jááá....., jij hebt ook heimwee naar Scanman.quote:
Die pillen van vandaag zijn kort maar heftigquote:Op dinsdag 29 november 2005 03:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Jááá....., jij hebt ook heimwee naar Scanman.![]()
Ik wel. Dat ie dat zich weer zó aantrekt snap ik niet.
Laat lullen die mongolen!!![]()
Kom op Scan!!
quote:
Kijk wel uit ben een beetje bang gewordenquote:
Gezien het spelinzicht dat je afgelopen tijd tentoon gespreid hebt, geeft dit bericht me extra vertrouwenquote:Op dinsdag 29 november 2005 03:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kijk wel uit ben een beetje bang geworden![]()
Geniet van je laatste dag op de bank![]()
Nâh, jij gaat toch wel 'verstandig' stemmen?quote:Op dinsdag 29 november 2005 03:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kijk wel uit ben een beetje bang geworden![]()
Geniet van je laatste dag op de bank![]()
Nee, ik had een ban door APK op sgop.quote:
Wat had je hem nou weer gefliktquote:Op dinsdag 29 november 2005 03:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, ik had een ban door APK op sgop.![]()
Naks.quote:
Doka fijne broer van mequote:Op dinsdag 29 november 2005 04:05 schreef doka het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------------
STEMBILJET
--------------------------------------------------------------------------------------
(zet hier je naam achter de persoon die je pluspunten geeft)
PC eend------------> doka
Day----------------->
Gert----------------->
Snaptnix------------->
Versabommie-------->
Demins-------------->
Motivatie: De almighty fethered one
(zet hier je naam achter de persoon als je minpunten geeft)
PC eend------------>
Day----------------->
Gert----------------->
Snaptnix------------->
Versabommie-------->
Demins--------------> doka
Motivatie: Die ken ik eigenlijk helemaal niet.
De nieuwe stand is dan:
PC eend---------> 11
Day--------------> 10
Gert-------------> 10
Snaptnix---------> 10
Versabommie----> 10
Demins-----------> 9
Ja zover was ik alquote:Op dinsdag 29 november 2005 04:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Naks.![]()
Een aardbei is geen vrucht. Het is een "schijnvrucht".
Dat zie je soms bij mensen ook!!![]()
Stort voor het hele exclusieve verhaal 99.95 op 5860023.quote:
Ik laat me niet dwingen hoor in tegenstellenig tot PcEend.quote:
Aan jou heb ik ook niks, blijf maar zo lang mogelijk wegquote:Op dinsdag 29 november 2005 04:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik laat me niet dwingen hoor in tegenstellenig tot PcEend.![]()
Ik laat jullie wel even alleen.![]()
Je hoeft geen minpunten te geven, minkukel!!quote:Op dinsdag 29 november 2005 04:05 schreef doka het volgende:
(zet hier je naam achter de persoon als je minpunten geeft)
Demins--------------> doka
Motivatie: Die ken ik eigenlijk helemaal niet.
Ik kom wat later, ben ik bang!quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:03 schreef cuall het volgende:
MEDEDELING
![]()
De dagopdracht is voor alle genomineerden.
Hiermee is immuniteit te verdienen.
De opdracht komt om 22.30 uur
EINDE MEDEDELING
![]()
Je doelt op Utreg-speler Di Tomasso? Triest ja, 26. Zes-en-twintig.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:03 schreef KRIBBET het volgende:Geschrokken van het bericht op teletekst kan ik me heel goed voorstellen dat Versabommie dat ook is.
Sorry, niet goed gelezenquote:Op dinsdag 29 november 2005 08:07 schreef Kleintje het volgende:
Doka... je voor-stem die hoort 2 punten te zijn!
Dus....
quote:Ik ga stemmen en ik trek de stand dan gelijk even recht...
Weet ik, maar ik doe het toch. En als je mij uitscheld krijg je er zo weer een aan je broekquote:Op dinsdag 29 november 2005 08:41 schreef demins het volgende:
[..]
Je hoeft geen minpunten te geven, minkukel!!![]()
Who died and made you Cuallquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:37 schreef Jappie het volgende:
![]()
Attentie
![]()
![]()
Mag ik een ieder die reeds gestemd heeft erop wijzen dat de stemming ongeldig verklaard dient te worden wegens verkeerd hanteren van het "user SErvival game reglement" !!!![]()
Dat bedoelde ik ja. Het was het eerste wat ik op het nieuws en later teletekst zag en kreeg er werkelijk kippenvel vanquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Je doelt op Utreg-speler Di Tomasso? Triest ja, 26. Zes-en-twintig.![]()
Ik moet even moed verzamelen om te stemmen, want ik heb er niet zo'n zin meer inquote:
Hoiquote:
Niet te lang, merk alleen dat van de lijst heel veel is afgehaakt.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:03 schreef cuall het volgende:
[..]
Ha Lovebear![]()
Vind jij ook dat het allemaal te lang gaat duren?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoi![]()
![]()
Ja lekker hoor, kom je er gezellig bij.
Meid nog een paar dagen en we hebben een winnaar hoorquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik moet even moed verzamelen om te stemmen, want ik heb er niet zo'n zin meer inDuurt te lang.
Robbiequote:Op dinsdag 29 november 2005 22:18 schreef cuall het volgende:
Ik heb ff muziek aangevraagd in de DBK![]()
Robbie, Robbie
![]()
joh even lekker zwijmelenquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Robbie![]()
Ok ik taai hem af, als die engerd erbij komt ga ik mooi op de loop
Mooi Ik ga erna stemmen na Wickedangel dusquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:29 schreef Wickedangel het volgende:
Dan ga ik na M-en-A.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:30 schreef cuall het volgende:
ENVELLOPJE:
![]()
Hier volgt de dagopdracht voor alle genomineerden.
Met deze opdracht kun je immuniteit verdienen.
----------------------------------------------------------------------------
* Welke bekende dames hebben model gestaan voor deze fake?
[afbeelding]
----------------------------------------------------------------------------Einde bericht
![]()
Je moet de plaatjes ff een beetje meer in en uit elkaar laten verlopen....net als op Tvquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:40 schreef cuall het volgende:
[..]
1e hint.....het is een hier bekende fokster en BB-bewoonsters
quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:00 schreef Gert het volgende:
Nou, wilde gok dan maar, ik zie het echt niet:
Sanne, Dido, Chantal, Naat?
Tuurlijk meid, staat je helemaal vrij hoorquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:03 schreef Snaptnix het volgende:
Ik heb een idee wat het moet zijn, maar mag ik m'n immuniteit ook weggeven aan iemand die het vandaag moelijk heeft?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:04 schreef Snaptnix het volgende:
Chantal, Nath, Ingrid en Day
OK, bij deze geef ik m'n immuniteit aan Bommie.quote:
Ff op je beurt wachten lulloquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:06 schreef Peter6000 het volgende:
ongeldig STEMBILJET
quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
OK, bij deze geef ik m'n immuniteit aan Bommie.
Hij is zo aangeslagen van het overlijden van DiTomaso dat hij van mij wel een opkikkertje mag hebben.![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:10 schreef cuall het volgende:
VERSABOMMIE heeft immuniteit voor vandaag en mag van de bank af
![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hij is zo aangeslagen van het overlijden van DiTomaso dat hij van mij wel een opkikkertje mag hebben.![]()
Je bent een lieverdquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
quote:
Een sportief gebaar waar ik helemaal achter kan staanquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ff opletten aubquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:23 schreef fetje het volgende:
ik ga stemmen
Je zit een beetje te slapen... Als je jezelf 2 punten door de neus wilt boren... Nja dan moet je het zelf weten!quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:24 schreef demins het volgende:
Snaptnix---------> 17
Day--------------> 12
Gert-------------> 10
PC eend---------> 13
Demins-----------> 10
Versabommie----> 13
Drmins, Bommie heeft immuniteit zoals je kan lezen. Dus daar kan je niet op stemmen. Bommie blijft gewoon hoor jongenquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:24 schreef demins het volgende:
STEMBILJET
(zet hier je naam achter de persoon die je 2 pluspunten geeft)
PC eend------------> doka, MissHobje
Day-----------------> Wickedangel, Peter6000
Gert-----------------> Kleintje
Snaptnix-------------> Cuall, Teamlead. M-en-A, Lovebear
Versabommie--------> Kribbet, Jappie, Denmins
Demins--------------> PC eend
Motivatie:
Als ik ten onder ga, dan zonder Bommie!
Snaptnix---------> 17
Day--------------> 12
Gert-------------> 10
PC eend---------> 13
Demins-----------> 10
Versabommie----> 13
Leg uit, ik kom net van een verjaardagsetentje! Cual stop iets!!!!!quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:25 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Je zit een beetje te slapen... Als je jezelf 2 punten door de neus wilt boren... Nja dan moet je het zelf weten!![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:27 schreef fetje het volgende:
zet hier je naam achter de persoon die je 2 pluspunten geeft)
Gert-----------------> Kleintje, beeker
Versabommie--------> Kribbet, Jappie
Demins--------------> PC eend, ChantalC
Motivatie:
ookal aak je me voor kloon uit je bent wel grappig
(zet hier je naam achter de persoon als je 1 minpunt geeft)
PC eend------------> Teamlead, ChantalC
Day----------------->Lovebear,beeker
Gert-----------------> M-en-A, Jappie
Snaptnix-------------> PC eend
Versabommie--------> Cuall, Wickedangel, MissHobje
Demins--------------> doka, Kleintje
Motivatie:
Zie jou t minste hier,
van de humor van andere kan ik meer lachen
De nieuwe stand is dan:
Versabommie----> Immuun (was 11)
Snaptnix---------> 17
Day--------------> 12
PC eend---------> 12
Demins-----------> 12
Gert-------------> 12
Ik had net gestemd voor dat je ging stemmen...quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:27 schreef demins het volgende:
Leg uit, ik kom net van een verjaardagsetentje! Cual stop iets!!!!!
Belangrijker nog...Versabommie heeft reeds immuniteitquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:27 schreef demins het volgende:
[..]
Leg uit, ik kom net van een verjaardagsetentje! Cual stop iets!!!!!
quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:27 schreef fetje het volgende:
zet hier je naam achter de persoon die je 2 pluspunten geeft)
Gert-----------------> Kleintje, beeker
Versabommie--------> Kribbet, Jappie
Demins--------------> PC eend, ChantalC
Motivatie:
ookal aak je me voor kloon uit je bent wel grappig
(zet hier je naam achter de persoon als je 1 minpunt geeft)
PC eend------------> Teamlead, ChantalC
Day----------------->Lovebear,beeker
Demins--------------> doka, Kleintje
Motivatie:
Zie jou t minste hier,
van de humor van andere kan ik meer lachen
De nieuwe stand is dan:
Versabommie----> Immuun (was 11)
Snaptnix---------> 17
Day--------------> 12
PC eend---------> 12
Demins-----------> 12
Gert-------------> 12
Cuall, ik leg mijn lot in jouw handen!!!quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:29 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik had net gestemd voor dat je ging stemmen...![]()
Zo blij dat je de opdracht goed hadquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Is maar een heel klein gebaar. Maar hopelijk is het enigszins een hart onder de riem.
Het begon allemaal met die dorpsjostiquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:32 schreef M-en-A het volgende:
Als ik het zo zie krijgt de notaris het nog erg druk........ de punten springen echt van de ene stand naar de andere stand![]()
Ga nu alleen echt m'n naam eer aan doen. Vanaf de stemming van Demins begrijp ik er niks meer van en de stemming is afgelopenquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:32 schreef M-en-A het volgende:
Als ik het zo zie krijgt de notaris het nog erg druk........ de punten springen echt van de ene stand naar de andere stand![]()
Bite me!quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:33 schreef demins het volgende:
Cuall volgens Day heb ik mezelf minpunten gegeven! Zo ben ik niet!
Dat vond ik erg lief!!quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:29 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik had net gestemd voor dat je ging stemmen...![]()
In je eigen lijstje zie ik dat ook niet idd..quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:33 schreef demins het volgende:
Cuall volgens Day heb ik mezelf minpunten gegeven! Zo ben ik niet!
Ik had Demins 2 pluspunten gegeven, vervolgens had meneer een ander lijstje gepakt... Enfin cuall zal het wel corrigeren...quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:37 schreef MissHobje het volgende:
In je eigen lijstje zie ik dat ook niet idd..
die van Day echter wel.. beetje raar ?![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zo blij dat je de opdracht goed had![]()
Op het moment dat je antwoorden werden goedgekeurd wist ik al wat je ging doen![]()
![]()
Jij had niet alleen Demins punten gegevenquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:41 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik had Demins 2 pluspunten gegeven, vervolgens had meneer een ander lijstje gepakt... Enfin cuall zal het wel corrigeren...
---quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:48 schreef ChantalC het volgende:
Objection! Mijn stemmen staan er niet bij!
Gerechtigheidquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:49 schreef ChantalC het volgende:
[..]
BB users SErvial game deel 37b De stemming
Dan nog redt Demins het niet.. maar idd.. er klopt iets niet.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:51 schreef demins het volgende:
Waar zijn mijn pluspunten van ChantalC, my beloved Bitch?
Dan moeten mijn punten voor Bommie maar naar mij zelf!quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:53 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dan nog redt Demins het niet.. maar idd.. er klopt iets niet.
Kom bommie is pim niet... Dat had Pim niet gewild...quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:55 schreef demins het volgende:
Dan moeten mijn punten voor Bommie maar naar mij zelf!
BOMMIE ZOU HET ZO GEWILD HEBBEN!
heeft het ooit geklopt danquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:53 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dan nog redt Demins het niet.. maar idd.. er klopt iets niet.
Geef nie... Ik kijk ook niet meer helder na zoveeeeeeeeeeeeeel alcohol...quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:57 schreef cuall het volgende:
ChantalC, sorry hoor, heb er gewoon over heen gekeken![]()
Ik stem tegenquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:55 schreef cuall het volgende:
Klopt nu wel toch, alle stemmen staan er nu wel bij
![]()
Chaosquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:55 schreef cuall het volgende:
Klopt nu wel toch, alle stemmen staan er nu wel bij
![]()
Hoe bedoel je Snaptnix? .........ik ga kijken, wacht ffquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik stem tegen![]()
Demins heeft minpunten van day, die ze hem in eigen schoenen probeert te schuiven. Valsheid in geschrifte. Oplichtingspraktijken. Dit vraagt om opheldering.
Dat je dat durft!quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:59 schreef demins het volgende:
De enige die ik nog vertrouw is ChantalC! Zover is het al gekomen!
quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:59 schreef cuall het volgende:
[..]
Hoe bedoel je Snaptnix? .........ik ga kijken, wacht ff
quote:PC eend------------> Teamlead
Day----------------->Lovebear, Demins
Demins--------------> doka, Kleintje, Demins
Motivatie:
Minst leuke bewoner, daarom discussieer ik niet met hem.
Trustenquote:Op woensdag 30 november 2005 00:04 schreef ChantalC het volgende:
Nja ik ga slapies doen... Me knuffelhondje roept me...
Ik sta niet als lafaard bekend! Maar je bent mijn laatste strohalm!quote:
Dat heb ik je niet horen zeggen toen ik nog als enige het huis moest verlaten!quote:Op woensdag 30 november 2005 00:05 schreef cuall het volgende[b]Day, Gert, PC eend en Demins moet het virtuele huis verlaten
![]()
Oei wat een rampzalige avond zeg
Je hebt volgens mij de lijst van demins overgenomen, terwijl Demins niet de laatste lijst (van ChantalC) had gepakt.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:07 schreef Day het volgende:
Op woensdag 30 november 2005 00:06 schreef Day het volgende:
IK PROTESTEER! Hoe kan Demins nu op 12 punten staan. Hij had er maar 10 toen ik ging stemmen!
Ja en? Als mijn stembiljet niet geldt vanwege een tikfout, dan geldt die van Demins niet, omdat hij de verkeerde stembiljet gebruikte.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je hebt volgens mij de lijst van demins overgenomen, terwijl Demins niet de laatste lijst (van ChantalC) had gepakt.
Day je had helemaal niet aangegeven aan wie je de min punten gafquote:Op woensdag 30 november 2005 00:06 schreef Day het volgende:
IK PROTESTEER!
JIJ MAG NOOIT MEER MEEDOEN! Het is namelijk "het verkeerde stembiljet"!!!!!quote:Op woensdag 30 november 2005 00:10 schreef Day het volgende:
[..]
Ja en? Als mijn stembiljet niet geldt vanwege een tikfout, dan geldt die van Demins niet, omdat hij de verkeerde stembiljet gebruikte.
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:11 schreef demins het volgende:
Cuall, ik wens je alle wijsheid! Je kan het gebruiken!
Je heb t goed gedaan hoor Cuallquote:Op woensdag 30 november 2005 00:13 schreef cuall het volgende:
[..]
je bent een lieffie, wijsheid kan ik nu wel gebruiken
![]()
Jaquote:Op woensdag 30 november 2005 00:13 schreef Gert het volgende:
Day maakt mij attent op onrecht. Eens even kijken....![]()
Het ligt niet aan Cuall, Stinkbeertje van me!!!quote:Op woensdag 30 november 2005 00:14 schreef lovebear het volgende:
[..]
Je heb t goed gedaan hoor Cuall![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:06 schreef Day het volgende:
Cuall, dat heeft er 5 seconden gestaan, was gewoon een tikfout.
Ik heb het gelijk weer veranderd. Ik vind het maar niks dat Snaptnix mij nu beschuldigt van valsheid in geschrifte! Nomineren wordt wel heel erg makkelijk zo!
Stinkbeertjequote:Op woensdag 30 november 2005 00:15 schreef demins het volgende:
[..]
Het ligt niet aan Cuall, Stinkbeertje van me!!!
Jawel, ik gaf mijn minpunten aan Demins, maar tikte ik in eerste instantie Demins i.p.v. Day achter zijn naam. Hij ging toen volgens mijn stembiljet van 10 naar 9 punten. Later bleek dat hij dus 12 punten had, maar omdat hij zelf HET verkeerde stembiljet had gebruikt klopte zijn punten niet. Hij stond toen ik stemde op 12 - 1 punt van mij = 11 punten.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Day je had helemaal niet aangegeven aan wie je de min punten gaf![]()
Jesnaptalles!quote:Op woensdag 30 november 2005 00:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Meid ga even een pagina terug en kijk eens goed. Bij de min stemmen, wat er achter demins staat.![]()
Maar cuall heeft het er maar moelijk mee nu.
Trustequote:Op woensdag 30 november 2005 00:04 schreef ChantalC het volgende:
Nja ik ga slapies doen... Me knuffelhondje roept me...
Jou min stem telde niet daarom staat hij op 12quote:Op woensdag 30 november 2005 00:17 schreef Day het volgende:
[..]
Jawel, ik gaf mijn minpunten aan Demins, maar tikte ik in eerste instantie Demins i.p.v. Day achter zijn naam. Hij ging toen volgens mijn stembiljet van 10 naar 9 punten. Later bleek dat hij dus 12 punten had, maar omdat hij zelf HET verkeerde stembiljet had gebruikt klopte zijn punten niet. Hij stond toen ik stemde op 12 - 1 punt van mij = 11 punten.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:24 schreef demins het volgende:
Motivatie:
Je bent er bijna nooit en heb minder discussies gepraat en gelachen dan wat ik met de rest heb gedaan
Demins eindigt dus op 11 punten.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:28 schreef Day het volgende:
Motivatie:
Minst leuke bewoner, daarom discussieer ik niet met hem.
Dan moest je eigenlijk eerder stemmenquote:Op woensdag 30 november 2005 00:20 schreef Day het volgende:
Ik zie nu ineens dat ik het verkeerd verbeterd heb. Heb mijn naam achter Versabommie gezet i.p.v. achter Demins.![]()
Maar....dat was van de zenuwen, ik stond onder fllinke tijdsdruk!!!!
* Snaptnix kruipt nu ook ver weg in een hoekjequote:Op woensdag 30 november 2005 00:21 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dan moest je eigenlijk eerder stemmen
Dat dacht ik dus ook!quote:Op woensdag 30 november 2005 00:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
* Snaptnix kruipt nu ook ver weg in een hoekje
dacht nog half uur te hebben voor ik me realiseerde dat de regels gewijzigd waren![]()
Wat PC Eend doet weet ik niet, maar dat aanbod neem ik in ieder geval niet aan.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:26 schreef Day het volgende:
Maar goed, ik accepteer mijn verlies. Ik verlaat het huis wel.
Maar ik vind wel dat PC Eend en Gert niet hoeven te lijden onder de fouten die Demins en ik gemaakt hebben. Ik vind dat zij het huis weer in mogen!
En met hoeveel mogen ze dan terugkeren?quote:Op woensdag 30 november 2005 00:26 schreef cuall het volgende:
WOENSDAG - WIE MAG TERUG KEREN IN HET HUIS
![]()
Vandaag krijgt iedereen de kans om een ex-bewoner terug het huis in te krijgen
Wie van de ex-bewoners mag van jou voor de EIND-FINALE terugkeren in het huis
(zet je naam achter je favoriete bewoner/ster)
EINDE BERICHT
![]()
Trustequote:Op woensdag 30 november 2005 00:30 schreef cuall het volgende:
........NU GA IK LEKKER SLAPEN
![]()
![]()
turrustuh![]()
![]()
Truste...... slaap nog maar even over de vraag die ik hierboven steldequote:Op woensdag 30 november 2005 00:30 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
turrustuh![]()
![]()
Trustenquote:Op woensdag 30 november 2005 00:30 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
turrustuh![]()
![]()
Owraidie, gooi mij er dan maar helemaal uit, ook uit de herkansing.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:29 schreef cuall het volgende:
CU-HUMMIE HEEFT DE STEMMEN NOGMAALS DOORGENOMEN IS DE UITSLAG BLIJFT ZOALS HIJ IS
![]()
Zeg 1 van de grootste zeikstralen in deze topicreeksquote:Op woensdag 30 november 2005 00:38 schreef Maurisico het volgende:
Jezussss Day, zeikstraal.... eerst ben je er nooit en dan nu zo'n rel trappen...![]()
ging weer lekker zag ik..... ok ok heb deze keer niet gestemd.. zal dat snel wel weer doen om de broodnodige chaos te voorkomen.
Gertquote:Op woensdag 30 november 2005 00:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Owraidie, gooi mij er dan maar helemaal uit.
Ik heb het er eigenlijk gewoon wel een beetje mee gehad.
Weet wel naar wie je nominatie gaat als je er terug in magquote:Op woensdag 30 november 2005 00:39 schreef Day het volgende:
[..]
Zeg 1 van de grootste zeikstralen in deze topicreeks![]()
Raad eens naar wie mijn stem NIET gaat?![]()
Wat ga je stemmen, poepie? De piano?quote:Op woensdag 30 november 2005 00:41 schreef Day het volgende:
Ik ga NU stemmen!
Day?!?quote:Op woensdag 30 november 2005 00:41 schreef Day het volgende:
Ik ga NU stemmen!
GIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILquote:Op woensdag 30 november 2005 00:49 schreef demins het volgende:
Gil maar als je klaar bent!
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:52 schreef teamlead het volgende:
Motivatie:
Onbegrijpelijk dat zij ooit het huis heeft moeten verlaten. Isa hóórt hier gewoon! Isa rules![]()
EINDE BERICHT
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:53 schreef teamlead het volgende:
Ik wil heel graag terug hoor.. dus bij twijfel: stem op mij
Chaos, chaos, chaosquote:Op woensdag 30 november 2005 00:54 schreef MissHobje het volgende:
Ik vind het echt steeds vreemder gaan hier zeg![]()
Snapt geen hol van enzo..
Maargoed.. was al bekend dat het steeds niet klopt he
tsja.. maar toen ik op de bank zat, heb ik niet geronseld.. werkte ook nietquote:Op woensdag 30 november 2005 00:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
Stemmen ronselen werkt meestal averechts he![]()
Ja sorry, was de eerste had wat goed te maken met Dayquote:Op woensdag 30 november 2005 00:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
tsja.. maar toen ik op de bank zat, heb ik niet geronseld.. werkte ook niet
ps: heb jij al gestemd?
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja sorry, was de eerste had wat goed te maken met Day![]()
Heb een beetje chaos gecreeerd geloof ik![]()
Om me te nomineren, haal ik d'r terug. Dit gaat niet goed hierquote:Op woensdag 30 november 2005 00:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
oke...
maar ach.. Day verdient het ook om terug te keren![]()
Geef die wijn maar hier lieverdquote:Op woensdag 30 november 2005 01:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Om me te nomineren, haal ik d'r terug. Dit gaat niet goed hier![]()
* Snaptnix zet eerst de wijn weg
Pas op voor je stemquote:Op woensdag 30 november 2005 00:50 schreef Day het volgende:
[..]
GIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIL
Jij snapt het tenminstequote:Op woensdag 30 november 2005 00:54 schreef MissHobje het volgende:
Ik vind het echt steeds vreemder gaan hier zeg![]()
Snapt geen hol van enzo..
Maargoed.. was al bekend dat het steeds niet klopt he
* Snaptnix haalt wijn weer uit de kast en geeft hem door aan beertjequote:Op woensdag 30 november 2005 01:00 schreef lovebear het volgende:
[..]
Geef die wijn maar hier lieverd![]()
Tnxquote:Op woensdag 30 november 2005 01:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
* Snaptnix haalt wijn weer uit de kast en geeft hem door aan beertje
quote:
Bommie en Cuall en ookquote:Op woensdag 30 november 2005 01:06 schreef teamlead het volgende:
[..]gewoon doen!!
BTW: wie zit er nu wel nog in de finale
quote:
uhm... geen idee,zit gewoon nog op MSN hoorquote:Op woensdag 30 november 2005 01:10 schreef teamlead het volgende:
Totaal off-topic, maar niet minder belangrijk: ben ik de enige bij wie msn platligt
De mijne doet t hoorquote:Op woensdag 30 november 2005 01:10 schreef teamlead het volgende:
Totaal off-topic, maar niet minder belangrijk: ben ik de enige bij wie msn platligt
Dank jequote:Op woensdag 30 november 2005 01:09 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Drie waardige finalisten
(de rest is allemaal al wegGaat rap zo....)
Hier doet ie ut gewoonquote:Op woensdag 30 november 2005 01:10 schreef teamlead het volgende:
Hier werkt allesquote:Op woensdag 30 november 2005 01:10 schreef teamlead het volgende:
Trusten beertjequote:Op woensdag 30 november 2005 01:16 schreef lovebear het volgende:
Ik ga mn bedje in truste allemaal en veel plezier nog![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
uhm... geen idee,zit gewoon nog op MSN hoor![]()
quote:
quote:
quote:
Helemaal niet off-topic, jij wilt gewoon geheime stemafspraken makenquote:Op woensdag 30 november 2005 01:10 schreef teamlead het volgende:
Slaap lekker lovebearquote:Op woensdag 30 november 2005 01:16 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
Ach teamlead kennende is ie gewoon vergeten er nieuwe batterijen in te stoppenquote:
Truste.quote:Op woensdag 30 november 2005 01:16 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Helemaal niet off-topic, jij wilt gewoon geheime stemafspraken maken![]()
Of fles terug gevenquote:Op woensdag 30 november 2005 01:18 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Truste.![]()
![]()
(wel eerst de kurk op de fles, of de lege fles opruimen)
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach teamlead kennende is ie gewoon vergeten er nieuwe batterijen in te stoppen![]()
Wat zeg je dat liefquote:Op woensdag 30 november 2005 01:18 schreef MissHobje het volgende:
Ik ga stemmen
Slijmbalquote:
quote:
Ik heb er wel een, vond hem zelf niet zo geslaagd, maar ik zal hem zo wel online zetten, misschien win ik er nog een stem meequote:Op woensdag 30 november 2005 01:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Slijmbal![]()
Nog nieuwe leuke filmpjes in de maak?![]()
Alleen al om die hilarische filmpjes verdien je de winstquote:Op woensdag 30 november 2005 01:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb er wel een, vond hem zelf niet zo geslaagd, maar ik zal hem zo wel online zetten, misschien win ik er nog een stem mee
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Alleen al om die hilarische filmpjes verdien je de winst![]()
UHm... de 2e plaats natuurlijk![]()
En jij noemt jezelf snaptnixquote:Op woensdag 30 november 2005 01:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Alleen al om die hilarische filmpjes verdien je de winst![]()
UHm... de 2e plaats natuurlijk![]()
Wil jij geen blote BB tieten zien danquote:
mwah.. hangt er vanaf wie er aan die tieten vast zittenquote:Op woensdag 30 november 2005 01:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wil jij geen blote BB tieten zien dan![]()
quote:
Dan moet je op mij stemmen dat weet je toch, dan zal je het zienquote:Op woensdag 30 november 2005 01:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
mwah.. hangt er vanaf wie er aan die tieten vast zitten
Heb je geen vrouwvriendelijkere campagnequote:Op woensdag 30 november 2005 01:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan moet je op mij stemmen dat weet je toch, dan zal je het zien
Ik gooi de teaser er nog maar een keer in
http://media.putfile.com/BB-PC-eend-campagne
Helaas... te snel chantal in beeld...quote:Op woensdag 30 november 2005 01:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan moet je op mij stemmen dat weet je toch, dan zal je het zien
Ik gooi de teaser er nog maar een keer in
http://media.putfile.com/BB-PC-eend-campagne
Geheime stemafspraken roelerenquote:Op woensdag 30 november 2005 01:26 schreef MissHobje het volgende:
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Geheime stemafspraken roeleren![]()
Im in love![]()
Weet niet of ik er tijd voor en zin in heb, maar aanmoedigingpunten kunnen helpenquote:Op woensdag 30 november 2005 01:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heb je geen vrouwvriendelijkere campagne![]()
Heb jij geluk dat wij net buiten de finale vielen door 1 minpuntje teveel. Anders had je het nog moeilijker gehadquote:Op woensdag 30 november 2005 01:27 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Sorry, maar geef toe ze zijn geweldig
Mijn probleem, iedereen heeft zo z'n eigen ding wat hem/haar leuk maakt. Jij ben t weer een lieverd om Bommie, APK, Kribbet en Demins lig ik vaak blauw in dit topic. Rest waardeer ik de manier van posten weer van![]()
Nomineren *zucht* het is nog nooit zo moeilijk geweest![]()
BB zou dus definitief niks voor mij zijn.
je bedoelt die anderhalve centimeter van Roel?quote:Op woensdag 30 november 2005 01:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heb je geen vrouwvriendelijkere campagne![]()
Af en toequote:Op woensdag 30 november 2005 01:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Gek eendje ben je toch afentoe![]()
Je doet weer raar hoorquote:Op woensdag 30 november 2005 01:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Geheime stemafspraken roeleren![]()
Im in love![]()
Damn ja.... Ben ik even blij nuquote:Op woensdag 30 november 2005 01:33 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Heb jij geluk dat wij net buiten de finale vielen door 1 minpuntje teveel. Anders had je het nog moeilijker gehad![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
je bedoelt die anderhalve centimeter van Roel?
Stem voor de volgende ronde genoteerd!!!!quote:Op woensdag 30 november 2005 01:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Damn ja.... Ben ik even blij nu![]()
die geweldige streamverslagen![]()
![]()
![]()
Wat ben ik elke dag weer blij met jullie heldere verslagen.
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:37 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Stem voor de volgende ronde genoteerd!!!!![]()
Maar ook jij kan er wat van![]()
Ik heb ook oude beelden hoor Menno of Ralph niks voor jou?quote:Op woensdag 30 november 2005 01:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nou nee dank je.
Eendje laat maar, qua mannen zite er niks meer in![]()
![]()
![]()
Trusten teamleadquote:Op woensdag 30 november 2005 01:41 schreef teamlead het volgende:drank is op.. dus ik ga slapen..... Slaap lekker allemaal
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb ook oude beelden hoor Menno of Ralph niks voor jou?
Hmm daar is al een filmpje vanquote:
Trustequote:Op woensdag 30 november 2005 01:41 schreef teamlead het volgende:drank is op.. dus ik ga slapen..... Slaap lekker allemaal
Ben het pas later fanatieker gaan volgen.quote:Op woensdag 30 november 2005 01:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hmm daar is al een filmpje van
Maar misschien zat niet alles erin
We zijn blij met je verslagen, want 4 streams bijhouden tegelijk lukt ook niet altijd. En helaas hebben we de komende weken minder tijd, dus is het ook fijn als wij bij kunnen lezenquote:Op woensdag 30 november 2005 01:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dank jullie wel.
![]()
Maar fungeer alleen maar als lapmiddel tussen jullie geweldige beeldromans.![]()
Hier is die van Ralphquote:Op woensdag 30 november 2005 01:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ben het pas later fanatieker gaan volgen.
Zal ik toch aan het begin van het filmpjes topic nog even goed gaan kijken.![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:13 schreef M-en-A het volgende:
Kribbet------- 2
Motivatie:
Voor hij het huis de eerste keer moest verlaten heb ik door zijn advies een kapotte paraplu opgelopen.Aangezien hij nog steeds niet heeft betaald graag KRIBBET weer terug het huis in. Dan hebben we de kans om hem nog even een schop onder zijn kont te geven als hij weer op de nominatiebank komt.
![]()
(Verder ben je een toffe gast, heb je leren waarderen om je posts)
EINDE BERICHT
RALLUFIEEEEquote:Op woensdag 30 november 2005 01:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hier is die van Ralph
http://rapidshare.de/files/6321865/RALF.wmv.html
Je hebt toch niet al gestemd he?quote:Op woensdag 30 november 2005 01:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
RALLUFIEEEE![]()
Mijn dank is groot eendje, geweldig (even rustig verder kijken nu)
199,00 euroquote:Op woensdag 30 november 2005 01:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ze zijn ook voor Maria
![]()
Ik heb je bonnetje op de stapel "nog te betalen" gelegd en mijn vrouw zou er nog even naar kijken![]()
![]()
We vonden de prijs van de paraplu (199,00 euro) wel wat hoog![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je hebt toch niet al gestemd he?
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:56 schreef M-en-A het volgende:
[..]
199,00 euro![]()
Die hadden we in Londen gekocht hoor, dus zijn 199,00 Engelse Ponden.(inclusief overtocht met auto, 4 personen, slaaphut op de boot en "Captains Diner".)
![]()
De rekening van het hotel (weekendtarief 25,00 Engelse Pond) hebben we zelf voor onze rekening genomen![]()
AU!!!!!!!!!!!!!! dat was m'n neusquote:Op woensdag 30 november 2005 02:02 schreef APK het volgende:
JOSTIFLIP!
Is goed hoor, kom maar met de echte rekeningquote:Op woensdag 30 november 2005 01:56 schreef M-en-A het volgende:
[..]
199,00 euro![]()
Die hadden we in Londen gekocht hoor, dus zijn 199,00 Engelse Ponden.(inclusief overtocht met auto, 4 personen, slaaphut op de boot en "Captains Diner".)
![]()
De rekening van het hotel (weekendtarief 25,00 Engelse Pond) hebben we zelf voor onze rekening genomen![]()
Heb je een korte samenvatting van de gebeurtenissen?quote:Op woensdag 30 november 2005 02:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
AU!!!!!!!!!!!!!! dat was m'n neus![]()
Nou als ik je verhaal over de boedelverdeling goed gevolgd heb, heb jij een veel duurdere klikoquote:Op woensdag 30 november 2005 02:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Is goed hoor, kom maar met de echte rekeningStom he, je had hem beter in Verweggiestan kunnen kopen, mijn vrouw had 950 euro apart gelegd om de rekening te betalen dus het valt ons heel erg mee
![]()
Maar, in wat voor goedkoop motel hebben jullie gezeten danVoor dat geld krijg je hier niet eens een kliko
![]()
dacht trouwens dat jullie gingen slapen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |