Gertquote:Op woensdag 30 november 2005 00:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Owraidie, gooi mij er dan maar helemaal uit.
Ik heb het er eigenlijk gewoon wel een beetje mee gehad.
Weet wel naar wie je nominatie gaat als je er terug in magquote:Op woensdag 30 november 2005 00:39 schreef Day het volgende:
[..]
Zeg 1 van de grootste zeikstralen in deze topicreeks![]()
Raad eens naar wie mijn stem NIET gaat?![]()
Wat ga je stemmen, poepie? De piano?quote:Op woensdag 30 november 2005 00:41 schreef Day het volgende:
Ik ga NU stemmen!
Day?!?quote:Op woensdag 30 november 2005 00:41 schreef Day het volgende:
Ik ga NU stemmen!
GIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILquote:Op woensdag 30 november 2005 00:49 schreef demins het volgende:
Gil maar als je klaar bent!
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:52 schreef teamlead het volgende:
WOENSDAG - WIE MAG TERUG KEREN IN HET HUIS
Motivatie:
Onbegrijpelijk dat zij ooit het huis heeft moeten verlaten. Isa hóórt hier gewoon! Isa rules![]()
EINDE BERICHT
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:53 schreef teamlead het volgende:
Ik wil heel graag terug hoor.. dus bij twijfel: stem op mij
Chaos, chaos, chaosquote:Op woensdag 30 november 2005 00:54 schreef MissHobje het volgende:
Ik vind het echt steeds vreemder gaan hier zeg![]()
Snapt geen hol van enzo..
Maargoed.. was al bekend dat het steeds niet klopt he
tsja.. maar toen ik op de bank zat, heb ik niet geronseld.. werkte ook nietquote:Op woensdag 30 november 2005 00:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
Stemmen ronselen werkt meestal averechts he![]()
Ja sorry, was de eerste had wat goed te maken met Dayquote:Op woensdag 30 november 2005 00:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
tsja.. maar toen ik op de bank zat, heb ik niet geronseld.. werkte ook niet
ps: heb jij al gestemd?
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja sorry, was de eerste had wat goed te maken met Day![]()
Heb een beetje chaos gecreeerd geloof ik![]()
Om me te nomineren, haal ik d'r terug. Dit gaat niet goed hierquote:Op woensdag 30 november 2005 00:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
oke...
maar ach.. Day verdient het ook om terug te keren![]()
Geef die wijn maar hier lieverdquote:Op woensdag 30 november 2005 01:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Om me te nomineren, haal ik d'r terug. Dit gaat niet goed hier![]()
* Snaptnix zet eerst de wijn weg
Pas op voor je stemquote:Op woensdag 30 november 2005 00:50 schreef Day het volgende:
[..]
GIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIL
Jij snapt het tenminstequote:Op woensdag 30 november 2005 00:54 schreef MissHobje het volgende:
Ik vind het echt steeds vreemder gaan hier zeg![]()
Snapt geen hol van enzo..
Maargoed.. was al bekend dat het steeds niet klopt he
* Snaptnix haalt wijn weer uit de kast en geeft hem door aan beertjequote:Op woensdag 30 november 2005 01:00 schreef lovebear het volgende:
[..]
Geef die wijn maar hier lieverd![]()
Tnxquote:Op woensdag 30 november 2005 01:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
* Snaptnix haalt wijn weer uit de kast en geeft hem door aan beertje
quote:
Bommie en Cuall en ookquote:Op woensdag 30 november 2005 01:06 schreef teamlead het volgende:
[..]gewoon doen!!
BTW: wie zit er nu wel nog in de finale
quote:
uhm... geen idee,zit gewoon nog op MSN hoorquote:Op woensdag 30 november 2005 01:10 schreef teamlead het volgende:
Totaal off-topic, maar niet minder belangrijk: ben ik de enige bij wie msn platligt
De mijne doet t hoorquote:Op woensdag 30 november 2005 01:10 schreef teamlead het volgende:
Totaal off-topic, maar niet minder belangrijk: ben ik de enige bij wie msn platligt
Dank jequote:Op woensdag 30 november 2005 01:09 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Drie waardige finalisten
(de rest is allemaal al wegGaat rap zo....)
Hier doet ie ut gewoonquote:Op woensdag 30 november 2005 01:10 schreef teamlead het volgende:
Hier werkt allesquote:Op woensdag 30 november 2005 01:10 schreef teamlead het volgende:
Trusten beertjequote:Op woensdag 30 november 2005 01:16 schreef lovebear het volgende:
Ik ga mn bedje in truste allemaal en veel plezier nog![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
uhm... geen idee,zit gewoon nog op MSN hoor![]()
quote:
quote:
quote:
Helemaal niet off-topic, jij wilt gewoon geheime stemafspraken makenquote:Op woensdag 30 november 2005 01:10 schreef teamlead het volgende:
Slaap lekker lovebearquote:Op woensdag 30 november 2005 01:16 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
Ach teamlead kennende is ie gewoon vergeten er nieuwe batterijen in te stoppenquote:
Truste.quote:Op woensdag 30 november 2005 01:16 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Helemaal niet off-topic, jij wilt gewoon geheime stemafspraken maken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |