Zoietsquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:30 schreef dndiek het volgende:
Athletic Bilbao thuis
[afbeelding]
beter plaatje is welkom
het gaat over dit seizoen en nu hebben ze gekozen voor een donkerdere kleur blauw, dus donkerblauw of geen blauwquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:44 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Ik hou meer van de lichtblauwe kleur.![]()
Ik las alleen de eerste post sorry.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:45 schreef dndiek het volgende:
[..]
het gaat over dit seizoen en nu hebben ze gekozen voor een donkerdere kleur blauw, dus donkerblauw of geen blauw![]()
Vandaar ook dat ze allen al genomineerd warenquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:37 schreef numero_uno het volgende:
[afbeelding]Leeds thuis
[afbeelding]Atl. Madrid thuis
[afbeelding]Barcelona thuis
Allemaal prachtig
Leeds had ik nog niet gezien eigenlijkquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:40 schreef dndiek het volgende:
[..]
Vandaar ook dat ze allen al genomineerd waren
Ik wilde het shirt graag nomineren zonder sponsorquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zoiets
[afbeelding]
of zonder Sponsor
[afbeelding]![]()
Hier al, numero_unoquote:
mijn excusesquote:
Dat shirt kan dit toernooi nooit winnenquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:06 schreef JaWi het volgende:
[afbeelding]
Dus.
Al valt over de shirtsponsor nog te twisten.
Welquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:07 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dat shirt kan dit toernooi nooit winnen
Nee want het gaat over de mooiste shirts van dit seizoenquote:
Misschien dat een modje dit in de TT kan zetten, om in het vervolg te voorkomen dat er oude shirts gepost wordenquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:09 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nee want het gaat over de mooiste shirts van dit seizoen
Die komt misschien laterquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:09 schreef JaWi het volgende:
Heuy, dat is niet eerlijk.
Deze zou de all-time met afstand winnen!
Inderdaad wel handig. Maar goed, dan ga ik nog even nadenken.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien dat een modje dit in de TT kan zetten, om in het vervolg te voorkomen dat er oude shirts gepost worden
Vet shirt voor een of andere leger club uit de sahara ja..quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:33 schreef brighton het volgende:
Ja! Zag 'm vandaag hangen bij een sportwinkel in Duitsland, helaas alleen nog in kindermaten, vet shirt
VOlgens mij heeft Anderlecht hierin gespeeld ja. Ergens begin/midden jaren 90 schat ikquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:48 schreef DaYwALKuR het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand wellicht of dit een echt shirt is, en in wat voor jaar dit gedragen is?
Van het voetbalverleden van Radebe wist ik wel, maar niet dat hij bij de Kaiser Chiefs zat...leuk om te wetenquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:47 schreef MrWizzel het volgende:
PS. De band Kaiser Chiefs, die vorig jaar een hit had met het nummer 'Oh My God', ontleent zijn naam aan deze voetbalclub.
Het is namelijk zo dat Lucas Radebe hier zijn loopbaan begonnen is en deze Zuid-Afrikaan heeft ook een voetbalverleden bij Leeds United, de roemruchte club uit de gelijknamige plaats waar deze band zijn roots heeft. Het is maar dat u het weet...![]()
WTF is dit voor army style shirtquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:31 schreef brighton het volgende:
St. Pauli thuis, bij deze genomineerd!
[afbeelding]
Misschien kan je de TT even aanpassen dat het om dit seizoen gaat?quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Hebben we al 64 shirts Diekie?
ik heb er al iets van 75quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Hebben we al 64 shirts Diekie?
Maandagavond ga ik ermee beginnenquote:Op zondag 8 januari 2006 00:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat het wel tijd is voor een eerste ronde. (als je er nu tijd voor hebt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |