Dank je voor de FeedBack, over huidige tenues en uit- en thuis-tenues door elkaar... behalve als mensen daar bezwaar tegen hebben dan kunnen dat 2 aparte toernooien worden....quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:37 schreef golfer het volgende:
Ex-moderatortip: hebben we het over NL-shirts of ook buitenlandse shirts?
Hebben we het over het mooiste thuis-shirt of ook het mooiste uit-shirt?
Moeten we plaatje van het betreffende shirt in dit topic plaatsen of alleen de naam van de club noemen?
ligt er een beetje aan, wat mij betreft allemaal in 1 keer, maar als er veel mensen zijn die meerdere shirt-toernooien willen moeten we maar weer ff kijkenquote:Op dinsdag 29 november 2005 09:41 schreef DeTolk het volgende:
Dus in welke categorieen mogen we nu mailen?
Landenteams - uit/thuis
clubteams - uit/thuis ?
is denk ik het handigste. (en alleen eredivisie of ook buitenland? )quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:53 schreef dndiek het volgende:
mijn idee was om eerst van het huidige seizoen te doen...
Je zou ook van de laatste vijf jaar oid kunnen doen, en apart nog een All-Time verkiezing. Want All-Time is wel leuk, maar dan zal er toch een oud shirtje gaan winnen denk ik, terwijl het juist ook wel leuk is om te zien welk recent shirtje hier het mooist gevonden wordt.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:57 schreef Suijk het volgende:
Het All-Time mooiste shirt lijkt me ook wel leuk Diek. Met alleen dit seizoen beperk je het toch wel behoorlijk.
Het is maar een begin waar nog veel geschaafd kan worden aan het komende toernooi....quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:57 schreef Suijk het volgende:
Het All-Time mooiste shirt lijkt me ook wel leuk Diek. Met alleen dit seizoen beperk je het toch wel behoorlijk.
Heb je gelijk in. Dndiek is de organisator, die beslist.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:02 schreef brighton het volgende:
[..]
Je zou ook van de laatste vijf jaar oid kunnen doen, en apart nog een All-Time verkiezing. Want All-Time is wel leuk, maar dan zal er toch een oud shirtje gaan winnen denk ik, terwijl het juist ook wel leuk is om te zien welk recent shirtje hier het mooist gevonden wordt.
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:08 schreef dndiek het volgende:
Als het zo hoor is er dus animo voor 2 toernooien:
1) over recente shirts
2) over All-Time shirts
Dan zou ik met 1 beginnen en daarna ook nog 2 doen indien er nog genoeg animo is
Dat zou inderdaad heel fijn zijn, dus nomineren met plaatjesquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:28 schreef Yeahinho het volgende:
Leuk idee.
Plaatjes erbij is wel een vereiste neem ik aan.
Oow, ik dacht dit seizoen. Is ook net zo mooi denk ik. En dan eventueel nog een toernooi met alle jaartallen..quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:19 schreef dndiek het volgende:
Recente shirts van landen- en clubteams en de grens ligt op 10 seizoenen....
als iemand anders een beter voorstel heeft zal het in overweging worden genomen
Inderdaad, nu snap ik het ook niet meer.quote:
OK duidelijk te onduidelijkquote:
Mét sponsor en Adidas.quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:59 schreef dndiek het volgende:
[..]
OK duidelijk te onduidelijk
Uit en thuis, land en club allemaal door elkaar van dit jaar dan maar
daarna kijken we wel verder
Zeer mooi man, één en al traditie!quote:Op donderdag 1 december 2005 13:21 schreef Suijk het volgende:
Ik begrijp dat je ASWH aanhanger bent, MM, maar ik vind het shirt echt ontzettend lelijk.
deze bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:53 schreef Bjoro het volgende:
wat hebben we allemaal:
-club shirts
-landen shirts
-thuis shirts
-uit shirts
-nationale shirts
-internationale shirts
en dan alle categorieen heb je recent
en dan ook nog All-time
zo kun je nog wel ff voort !
Nomineer er nog maar ff lustig op los... als ik het genoeg vind, zorg ik voor het toernooiquote:001. Heracles thuis
002. AS Roma thuis
003. AS Roma uit
004. Napoli thuis
005. Tottenham Hotspurs thuis
006. Feyenoord uit
007. Barcelona thuis
008. Arsenal thuis
009. Italië thuis
010. Real Madrid thuis
011. Palermo thuis
012. Manchester City thuis
013. Sampdoria thuis
014. Ajax thuis
015. ASWH thuis
016. PSV thuis
017. PSV uit
018. Twente thuis
019. Twente uit
020. Manchester United thuis
021. Manchester United uit
022. Celtic thuis
023. Blackburn Rovers uit
024. Sparta Praag thuis
025. FC Basel thuis
026. Zweden thuis
027. Atletico Madrid thuis
028. Boavista thuis
029. AS Monaco thuis
030. SC Heerenveen thuis
031. Liverpool thuis
032. Werder Bremen thuis
033. Vfl Wolfsburg thuis
034. Odense BK thuis
035. Fiorentina thuis
036. VV Minnertsga thuis
037. Salomon Eilanden thuis
038. Sao Paulo thuis (?)
039. Paris Saint Germain thuis
040. FC Vaduz thuis
041. Boca Juniors thuis
042. Blooming thuis
043. RC Lens thuis
044. Emmen thuis
045. San Marino thuis
046. Turks & Caicos thuis
047. Irak thuis
048. Liechtenstein thuis
049. Busan Icons thuis
050. Gremio thuis
051. Napoli 4e shirt
052. Torino thuis
053. Leeds United thuis
054. 1860 Munchen thuis
055. Rayo Vallecano thuis
056. Denemarken thuis
057. Vasco da Gama uit
058. Kroatië thuis
Het thuisshirt van dit seizoen dus inderdaad dat traditionele shirtquote:Op zondag 18 december 2005 20:46 schreef One_conundrum het volgende:
Met Arsenal thuis, gaat het daar om het bordeaux rode paarse achtige shirt?
dndiek ik weet niet over je de blackburn shirt bedoeld welke ik heb genomineerd maar dat is het uitshirtquote:Op zondag 18 december 2005 19:13 schreef dndiek het volgende:
De genomineerde shirts tot nu toe voor mooiste shirt van seizoen 2005-2006
[..]
Nomineer er nog maar ff lustig op los... als ik het genoeg vind, zorg ik voor het toernooi
Aangepastquote:Op zondag 18 december 2005 21:56 schreef Dos37 het volgende:
[..]
dndiek ik weet niet over je de blackburn shirt bedoeld welke ik heb genomineerd maar dat is het uitshirt
Die FC Basel is zeker wel mooiquote:Op zondag 18 december 2005 22:20 schreef -Vaduz- het volgende:
FC Vaduz thuis:
[afbeelding]
FC Basel thuis:
[afbeelding]
Ah, My bad, maar we hebben natuulijk nooit genoeg plaatjes.quote:Op maandag 19 december 2005 00:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Die van Basel was al genomineerd door mij, dus vandaar.
Ik heb inderdaad alleen op mooiheid qua ontwerp / kleurencombinatie gekozen..quote:Op maandag 19 december 2005 11:00 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Valt me op dat veel mensen alleen de estetische waarde in hun beoordeling opnemen als het om een "mooi" shirt gaat. Ik vind bijvoorbeeld een 3e of 4e shirt van een club nooit een schoonheidswaarde hebben, omdat ik historie en uitstraling meeneem in m'n beoordeling. Die factoren zitten wat mij betreft verpakt in een "mooi" voetbalshirt.
Prachtig.quote:Op maandag 19 december 2005 20:56 schreef PirE het volgende:
Vasco da Gama uit (of Ponte Preta thuis)
[afbeelding]![]()
Zoietsquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:30 schreef dndiek het volgende:
Athletic Bilbao thuis
[afbeelding]
beter plaatje is welkom
het gaat over dit seizoen en nu hebben ze gekozen voor een donkerdere kleur blauw, dus donkerblauw of geen blauwquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:44 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Ik hou meer van de lichtblauwe kleur.![]()
Ik las alleen de eerste post sorry.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:45 schreef dndiek het volgende:
[..]
het gaat over dit seizoen en nu hebben ze gekozen voor een donkerdere kleur blauw, dus donkerblauw of geen blauw![]()
Vandaar ook dat ze allen al genomineerd warenquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:37 schreef numero_uno het volgende:
[afbeelding]Leeds thuis
[afbeelding]Atl. Madrid thuis
[afbeelding]Barcelona thuis
Allemaal prachtig
Leeds had ik nog niet gezien eigenlijkquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:40 schreef dndiek het volgende:
[..]
Vandaar ook dat ze allen al genomineerd waren
Ik wilde het shirt graag nomineren zonder sponsorquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zoiets
[afbeelding]
of zonder Sponsor
[afbeelding]![]()
Hier al, numero_unoquote:
mijn excusesquote:
Dat shirt kan dit toernooi nooit winnenquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:06 schreef JaWi het volgende:
[afbeelding]
Dus.
Al valt over de shirtsponsor nog te twisten.
Welquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:07 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dat shirt kan dit toernooi nooit winnen
Nee want het gaat over de mooiste shirts van dit seizoenquote:
Misschien dat een modje dit in de TT kan zetten, om in het vervolg te voorkomen dat er oude shirts gepost wordenquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:09 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nee want het gaat over de mooiste shirts van dit seizoen
Die komt misschien laterquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:09 schreef JaWi het volgende:
Heuy, dat is niet eerlijk.
Deze zou de all-time met afstand winnen!
Inderdaad wel handig. Maar goed, dan ga ik nog even nadenken.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien dat een modje dit in de TT kan zetten, om in het vervolg te voorkomen dat er oude shirts gepost worden
Vet shirt voor een of andere leger club uit de sahara ja..quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:33 schreef brighton het volgende:
Ja! Zag 'm vandaag hangen bij een sportwinkel in Duitsland, helaas alleen nog in kindermaten, vet shirt
VOlgens mij heeft Anderlecht hierin gespeeld ja. Ergens begin/midden jaren 90 schat ikquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:48 schreef DaYwALKuR het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand wellicht of dit een echt shirt is, en in wat voor jaar dit gedragen is?
Van het voetbalverleden van Radebe wist ik wel, maar niet dat hij bij de Kaiser Chiefs zat...leuk om te wetenquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:47 schreef MrWizzel het volgende:
PS. De band Kaiser Chiefs, die vorig jaar een hit had met het nummer 'Oh My God', ontleent zijn naam aan deze voetbalclub.
Het is namelijk zo dat Lucas Radebe hier zijn loopbaan begonnen is en deze Zuid-Afrikaan heeft ook een voetbalverleden bij Leeds United, de roemruchte club uit de gelijknamige plaats waar deze band zijn roots heeft. Het is maar dat u het weet...![]()
WTF is dit voor army style shirtquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:31 schreef brighton het volgende:
St. Pauli thuis, bij deze genomineerd!
[afbeelding]
Misschien kan je de TT even aanpassen dat het om dit seizoen gaat?quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Hebben we al 64 shirts Diekie?
ik heb er al iets van 75quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Hebben we al 64 shirts Diekie?
Maandagavond ga ik ermee beginnenquote:Op zondag 8 januari 2006 00:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat het wel tijd is voor een eerste ronde. (als je er nu tijd voor hebt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |