It wasn't mequote:Op maandag 21 november 2005 23:37 schreef Phatzak het volgende:
[...]
Zeg Baksteen, even om het topic een beetje te kapen omdat ik daarvoor niet helemaal een nieuw topic wil openen. Ik reed laatst op de A10 afslag S111 op. Het was druk, er was file en er reed al iemand op de uitloop waarvan ik het idee heb/had dat die 2 baans was.
Op een gegeven moment rij ik achter een Jeep en zie rechts naast me een gele streep zeg maar tegen de meest rechterzijde van het asfalt. Bij deze reed ik dus rechts voorbij de Jeep en een onopvallende plisie wagen over de "vluchtstrook".
Omdat jij het hebt over "normaal te woord staan" en het redelijk uniek was dacht ik er opeens aan. Ik heb toen een boete van 160 euro gekregen voor het rijden over de vluchtstrook. Situatieschets later op die avond een foto gemaakt:
(Afbeelding)
Ik ga ervan uit dat na bezwaar de boete geseponeerd zal worden, hoe denk jij erover? De beste man begon ook al over het feit dat ik best had kunnen weten dat ik daar niet had mogen rijden. En op welke wijze kan ik mijn 'bewijs' nog sterker maken, ik denk dat wanneer ik nu langs ga die lijn er nog steeds staat.
Kort samengevat Mag ik er logischerwijs vanuit gaan dat wanneer er gele lijnen liggen ik die ook mag volgen of gelden deze lijnen alleen icm verkeersborden en liggen ze er wel vaker na werkzaamheden nog een tijdje?
dus je heb nu wel het hogere salaris aanvaardquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:38 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Je mag me feliciteren, ik ben gepromoveerd![]()
En nee, ik ben er niet blij meeIk heb ze natuurlijk wel hartelijk bedankt voor het vetrouwen wat ze in me hebben
![]()
![]()
Ze vonden het tijd worden dat ik mensen ga begeleiden want ik doe het zo goed![]()
Zoals ik al eerder heb gezegd, het stadium van ambitieus zijn ben ik voorbij. Ik wil gewoon mijn kunstje doen en verder niet gestoord worden![]()
[spoiler]* R2-D2] heeft een lichte vorm van authisme[/spoiler
Doe nou niet zo aan zelf onderschatting ja.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:58 schreef R2-D2 het volgende:
Dat is niet zo moeilijk als je klein en dom bent en nergens verstand van hebt![]()
Meer geld?quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:38 schreef R2-D2 het volgende:
Je mag me feliciteren, ik ben gepromoveerd![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:14 schreef Fulcrum_X het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
intuition will take you further than logics will ever do
Ikke (ook) niet snappenquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dus je heb nu wel het hogere salaris aanvaardmaar wil niet de werkzaamheden die daarbij horen ?
Geen vertrouwen in mijn genotsknots?quote:
M'n grootste loonsverhoging komt uit het nieuwe ziektekostenstelsel en daar schaam ik me voorquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dus je heb nu wel het hogere salaris aanvaardmaar wil niet de werkzaamheden die daarbij horen ?
Ik wil er ook naar toe! Maar moet je echt reserveren? Ik dacht dat je gewoon zo kon gaan kijken in het dorpquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:22 schreef TR_Roadkill het volgende:
aloha, effe mijn bijdrage voor dit topic
btw, Isle of Man wil ik best een keer naar toe, alleen moet je nu al reserveren voor 2050 of zo
Wat voor soort software maak je, mischien heb ik een klant voor jequote:Op dinsdag 29 november 2005 13:22 schreef TR_Roadkill het volgende:
aloha, effe mijn bijdrage voor dit topic
btw, Isle of Man wil ik best een keer naar toe, alleen moet je nu al reserveren voor 2050 of zo
moeilijkequote:Op dinsdag 29 november 2005 13:25 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Wat voor soort software maak je, mischien heb ik een klant voor je
Zelfkennis is de blablabla...quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:08 schreef richardgie het volgende:
[..]
Doe nou niet zo aan zelf onderschatting ja.![]()
Krijg ik zo'n "net-van-school-en moet-zich-bewijzen-over-de-schouder-meekijk-jong"quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Meer geld?![]()
De rest herkenbaar.![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
moeilijkewant hij is al dagen niet echt aanspreekbaar
![]()
![]()
Zelfkennis is de drijfveer,zelfonderschatting de doodsteek.quote:
Damn, die gaat fokken en een hele hoop andere zaken niet snappen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:29 schreef R2-D2 het volgende:
Krijg ik zo'n "net-van-school-en moet-zich-bewijzen-over-de-schouder-meekijk-jong"
Zelfonderschatting kan de creativiteit ondermijnen, maar die zit geloof ik wel goed.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:36 schreef richardgie het volgende:
Zelfkennis is de drijfveer,zelfonderschatting de doodsteek.![]()
Ben helaas al gepokt en gemazeld door het leven.Shit,ga ik weer filosofisch zitten te wezen.
Ik maak me ook nergens meer echt druk om,behalve als er mensen ten onrechte worden aangevallen,ook hier op FOK,leef vandaag,vergeet gisteren en denk niet aan de zorgen van morgenquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Damn, die gaat fokken en een hele hoop andere zaken niet snappen.
Die wil alleen stipt maar voor de goede zaak gaan.![]()
En je hebt ook nog kans dat hij een beetje een losse babbel heeft bij derden op het bedrijf.![]()
Kunnen we geen Fokker uitzenden, misschien heeft Fullie nog een stageplek nodig.![]()
[..]
Zelfonderschatting kan de creativiteit ondermijnen, maar die zit geloof ik wel goed.![]()
Maar e.a. kan ik verder wel psychologisch herleiden, maar heee het is Fok!
Je kan beter lachen dan huilen.![]()
Op het moment vooral webbased software en websites met contentmanagement, maar er is kennis genoeg voor andere projecten, al is het bere druk, maareh, mail me maar eens of zo over wat die klant wel en of niet wil, misschien hebben we wel een oplossing.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:25 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Wat voor soort software maak je, mischien heb ik een klant voor je
Is goed, e-mail is genoteerdquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:54 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Op het moment vooral webbased software en websites met contentmanagement, maar er is kennis genoeg voor andere projecten, al is het bere druk, maareh, mail me maar eens of zo over wat die klant wel en of niet wil, misschien hebben we wel een oplossing.
Fulliequote:Op dinsdag 29 november 2005 13:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Damn, die gaat fokken en een hele hoop andere zaken niet snappen.
Die wil alleen stipt maar voor de goede zaak gaan.![]()
En je hebt ook nog kans dat hij een beetje een losse babbel heeft bij derden op het bedrijf.![]()
Kunnen we geen Fokker uitzenden, misschien heeft Fullie nog een stageplek nodig.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoals Rausie voor d'r boete zei:quote:Zelfonderschatting kan de creativiteit ondermijnen, maar die zit geloof ik wel goed.![]()
Maar e.a. kan ik verder wel psychologisch herleiden, maar heee het is Fok!
Je kan beter lachen dan huilen.![]()
Wie FOKT in de morgen en toen wist ik het niet meer
quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:54 schreef richardgie het volgende:
Ik maak me ook nergens meer echt druk om,behalve als er mensen ten onrechte worden aangevallen,ook hier op FOK,
leef vandaag,vergeet gisteren en denk niet aan de zorgen van morgen.
Mede menslievendheid is trouwens ook iets nieuws voor me.![]()
Maar zoals bekend heeft R2-D2 wel een streepje voor bij mij,net als Rausje en jij bent volgens mij gewoon een sympathieke geile vent.
Ik laat steeds meer van me zelf zien geloof ik.Was niet echt de bedoeling.![]()
![]()
Heeft Hicham vandaag weer een presentatie? Ik mis z'n dagelijkse waardevolle bijdrage. Of is hij met Pimber gaan babysitten![]()
* R2-D2 zou ook nog wel een kleine willen en dan een meiske
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door R2-D2 op 29-11-2005 14:20:42 ]intuition will take you further than logics will ever do
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |