quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:02 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Fullie![]()
k heb liever " jong belegen" dan" jonge kaas"[/spoiler]
[..]
zoals Rausie voor d'r boete zei:
Wie FOKT in de morgen en toen wist ik het niet meer![]()
[..]
![]()
![]()
Heeft Hicham vandaag weer een presentatie? Ik mis z'n dagelijkse waardevolle bijdrage. Of is hij met Pimber gaan babysitten![]()
* R2-D2 zou ook nog wel een kleine willen en dan een meiske
Wie fokt in de morgen fokt de hele dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
enne over die kleine die jij wil dat lijkt me toch niet echt moeilijk te realiseren voor jou ?![]()
anders is er nog ki![]()
voor Richardgie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nopequote:Op dinsdag 29 november 2005 14:35 schreef TR_Roadkill het volgende:
he, krijgen jullie hier ook wel eens zomaar een nieuw wachtwoord?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Goed verhaal, kom je ook niet even karten zondag voor de gezelligheid?![]()
Wat heb je vroeger misdragen dan dat je geen menslievendheid kende.![]()
En verder weten we juist vrij weinig over je prive levenje hebt kids en verder gescheiden ofzo.
![]()
[..]
Ik wil ook nog wel een liefdesbaby .. met de nadruk op liefde.Voor je opmerking net.
![]()
![]()
[..]
Ik zag zondag nog een docu over volwassen baby's.
Dus mensen die op afspraak zich helemaal laten vertroetelen, aan de borst gaan zogen e.d.![]()
Alleen het kan niet voor jou opgaan, want je bebt nog niet volwassen.![]()
![]()
Wie wel eigenlijk.![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
enne over die kleine die jij wil dat lijkt me toch niet echt moeilijk te realiseren voor jou ?![]()
KI = Kleine Indoquote:anders is er nog ki![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:04 schreef richardgie het volgende:
Sow he,heb m'n beelscherm is schoon gemaakt,wat een helder beeld in een keer zeg.![]()
Zij ik toch al,gepokt en gemazeld door het leven.En wees maar blij dat je je er niks bij voor kan stellen.Ik geloof trouwens dat je nu zo langzamerhand een heel breed inzicht hebt in hoe ik ongeveer in elkaar zit,en het hoe en waarom.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:08 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
[serieus]
Wat een verhaal van jou, kan me niks voorstellen bij jouw verhaal. Coma enzo... pittig hoor.
[/serieus]
quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:21 schreef richardgie het volgende:
dus als Worldbeater ook effe gauw reageerd dan haal ik het weer weg.
Point taken, haal het maar wegquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:21 schreef richardgie het volgende:
Vandaar dat ik 3 Topics terug ook zij "dat vertel ik je dan wel off-topic..![]()
Sexueel intimideren ?quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:54 schreef R2-D2 het volgende:
Wie heeft er goeie ideeen om 'm weg te pestenin te laten zien dat hij z'n talenten ergens anders beter kan ontwikkelen
![]()
quote:
0. Vertrek in oostelijke richting, 0 m 00:00:00
1. Ga na 225 m rechtsaf de weg op, 234 m 00:01:17
2. Neem na 350 m de eerste afslag op de rotonde, 580 m 00:02:34
3. Neem na 200 m de tweede afslag op de rotonde, 776 m 00:02:57
4. Ga na 150 m rechtsaf, 927 m 00:03:16
5. Neem na 3.2 km de eerste afslag op de rotonde, 4,1 km 00:07:39
6. Ga na 5.4 km linksaf de Verlengde Verdouwenhoeck op 9,5 km 00:12:16
7. Ga na 3.1 km rechtsaf de Haasdijk op 12,6 km 00:16:52
8. Ga na 1.3 km linksaf de Kerkweg op 13,9 km 00:18:34
9. Na 1 km bent u gearriveerd 14,9 km 00:20:43
Elke keer met m'n tong langs m'n lippen als ik 'm iets vraagquote:
Damn, jij bent een bitch .. wie weet hoe'een lieve jongen het is.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:29 schreef R2-D2 het volgende:
Elke keer met m'n tong langs m'n lippen als ik 'm iets vraag![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar je gaat je vast vermaken morgen, het gaat helemaal meevallen dat gedoe.
Na een paar dagen wil je niet anders meer.![]()
richardgie kan niet zo goed tussen de regels door lezen,dus die zou zeggen:Heb je dorst?Ik ga wel effe bier een bakkie water halenquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:29 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Elke keer met m'n tong langs m'n lippen als ik 'm iets vraag![]()
Bier maakt mensen aantrekkelijkerquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:35 schreef richardgie het volgende:
[..]
richardgie kan niet zo goed tussen de regels door lezen,dus die zou zeggen:Heb je dorst?Ik ga wel effe bier een bakkie water halen.Ja ik woon in een dorp.Sorry.
Dus je wordt knapper door veel bier te drinkenquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:41 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Bier maakt mensen aantrekkelijker
Mannen en vrouwen vragen zich al tijden af hoe het komt dat mensen van de andere sekse er aantrekkelijker uitzien na enkele pintjes.
En probeer maar eens een motor te verkopen in de winter.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:34 schreef stinkie het volgende:
Endie soes hang als een blok aan been
Cama wil 'm niet eens opkopen, staan er teveel van
Neequote:Op dinsdag 29 november 2005 15:51 schreef richardgie het volgende:
Dus je wordt knapper door veel bier te drinkenIk wist dat ik op school iets fout had gedaan.
En volgens mij geldt dat niet alleen voor bier,maar voor alle alcoholische dranken,alleen bier is wat beter te pruimen.Of eigenlijk goed te drinken.
quote:Beste,
Mijn complimenten voor je kennis van het Engels.
Morgen heb ik een kennismakingsgesprek, gaat vast moeilijk lopen praten over GPO-tjes en SLA-tjes en Routines en Subroutinesquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:32 schreef Worldbeater het volgende:
Damn, jij bent een bitch .. wie weet hoe'een lieve jongen het is.![]()
quote:Dat zullen dan mijn FOK! - momenten zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Maar je gaat je vast vermaken morgen, het gaat helemaal meevallen dat gedoe.
Na een paar dagen wil je niet anders meer.![]()
intuition will take you further than logics will ever do
quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:01 schreef R2-D2 het volgende:
Morgen heb ik een kennismakingsgesprek, gaat vast moeilijk lopen praten over GPO-tjes en SLA-tjes en Routines en Subroutines![]()
quote:Dat zullen dan mijn FOK! - momenten zijn![]()
quote:![]()
De volgende keer als Nick er is moet je de veer op de bepaalde plek terugduwen em kakelgeluiden maken. Vergeet hij ook nooooooit meerquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:56 schreef Worldbeater het volgende:
Ik kan even niet meer lopen van die veer op een bepaalde plek.![]()
![]()
Leuk dat je Engels in ieder geval wordt gewaardeerd door mensen die de taal kennen.Nu maar hopen dat het bedrijf waar je gesolliciteerd hebt er ook zo over denkt.Ik hoop in ieder geval met je mee.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En probeer maar eens een motor te verkopen in de winter.![]()
[..]
Nee, je grenzen worden lager dat je iemand heel erg knap woest aantrekkelijk vind.
![]()
En dan nog een combinatie van factoren.![]()
Ik heb net een complimentje gehad over mijn sollicitatie in het Engels.. via een collega van pappa.
Die geeft Engelse les.![]()
[..]
Ik kan even niet meer lopen van die veer op een bepaalde plek.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:34 schreef stinkie het volgende:
Wat voor spannende plannen heeft R2?
Endie soes hang als een blok aan been
Cama wil 'm niet eens opkopen, staan er teveel van
Jou leuke prijs zal wel weer wat anders zijn dan de mijnequote:Op dinsdag 29 november 2005 16:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wat wil je er voor hebben dan ?
Voor een leuk prijsje wil ik er zeker over denken![]()
ik weet dat je er wat dingen aan vernieuwd heb,quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:28 schreef stinkie het volgende:
[..]
Jou leuke prijs zal wel weer wat anders zijn dan de mijne
uitlaat lekt denk ik (ding maakt sowieso terigherrie dus valt me niet op), choke kabel blijft hangen en er moet vloeistof in de achterrem. Remmen zelf zijn nog wel goed, banden , bougies, accu, ketting en tandwielen zijn er eind juli opgegaan en veel heb ik er iig niet mee gereden.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:33 schreef richardgie het volgende:
Fok is hier nog steeds zo traag als dikke stront.Ga maar eens op een warme prak uit.Kom misschien vannacht nog even kijken.![]()
doe maar een bod, van de zomer was het geloof ik nog 400 toch? heb ok geen zin om er mee te blijven zitten, ding word er ook niet beter op vanm het stilstaan en rijden of sleutelen doe ik er niet meer aanquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik weet dat je er wat dingen aan vernieuwd heb,maar zoals je weet zoek ik een goedkope R**bike dus het prijsje moet wel een beetje leuk zijn ja
![]()
maar zoals je zelf al zei dat mijn prijsje veel iets minder is dan wat jij zelf in gedachten had![]()
dat bedrag kloptquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:45 schreef stinkie het volgende:
[..]
doe maar een bod, van de zomer was het geloof ik nog 400 toch? heb ok geen zin om er mee te blijven zitten, ding word er ook niet beter op vanm het stilstaan en rijden of sleutelen doe ik er niet meer aan
Remvloeistof kan je toch wel zelf doen?quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:28 schreef stinkie het volgende:
Jou leuke prijs zal wel weer wat anders zijn dan de mijne
uitlaat lekt denk ik (ding maakt sowieso terigherrie dus valt me niet op), choke kabel blijft hangen en er moet vloeistof in de achterrem. Remmen zelf zijn nog wel goed, banden , bougies, accu, ketting en tandwielen zijn er eind juli opgegaan en veel heb ik er iig niet mee gereden.
ja en dat is dus nog steeds wat te laag (dat was voor ie voor een beurt weggingquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat bedrag kloptvoor ons moet het ook een beetje leuk blijven
![]()
wil wel graag weten wat er nu zo'n beetje aan gedaan moet worden![]()
ik denk dat Raus op mij gaat mopperen als ze aan het bijlezen gaat![]()
Wat voor type suzuki heb je?quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:54 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja en dat is dus nog steeds wat te laag (dat was voor ie voor een beurt wegging)
snap dat het voor jullie ook leuk moet blijven, maar denk dat ik toch maar op de inruil gok
Eerste instructie.quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:40 schreef R2-D2 het volgende:
Haaaaaaaaaaiiiiiiii, ik ben je mentorrrrrrrrrrr
[afbeelding]
quote:
sepang test day two:
Unofficial lap times:
1. Valentino Rossi (ITA) Yamaha, 2’02.61
2. Marco Melandri (ITA) Honda, 2’02.65
3. Toni Elias (SPA) Honda, 2’02.78
4. Colin Edwards (USA) Yamaha, 2’02.94
5. Carlos Checa (SPA) Honda, 2’02.96
6. Nicky Hayden (USA) Honda, 2’03.05
7. John Hopkins (USA) Suzuki, 2’03.10
8. Dani Pedrosa (SPA) Honda, 2’03.15
9. Shinya Nakano (JPN) Kawasaki, 2’03.52
10. Casey Stoner (AUS) Honda, 2’03.56
11. Chris Vermuelen (AUS) Suzuki, 2’04.50
12. Randy du Puniet (FRA) Kawasaki, 2’04.50
13. James Ellison (GBR) Yamaha, 2’05.52
quote:
Hoe heb je hem zo vies gekregen?quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:04 schreef richardgie het volgende:
Sow he,heb m'n beelscherm is schoon gemaakt,wat een helder beeld in een keer zeg.![]()
Irritant kutspel, leuk tijdverdrijfquote:
quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:25 schreef worldpimber het volgende:
Irritant kutspel, leuk tijdverdrijf![]()
gsx600f. Niet bepaald het meest gewilde model dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |