Je kan beter wachten tot het seizoen weer is begonnen, gaan de prijzen weer omhoog. Maarja, luister niet naar mij , ik ben een impulsief iemand zeggen ze hier danquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:49 schreef stinkie het volgende:
Damn, dealerprijzen van die soes varieren nog steeds van 950 (bij de zaak waar de Alp vandaan kwam) tot 2800
gemiddeld voor een 91er nog steeds 2000 750 anyone![]()
En waar heeft Raus dat aan verdiend, omdat ze van het vrouwelijke geslacht is?quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:54 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik maak me ook nergens meer echt druk om,behalve als er mensen ten onrechte worden aangevallen,ook hier op FOK,leef vandaag,vergeet gisteren en denk niet aan de zorgen van morgen.Mede menslievendheid is trouwens ook iets nieuws voor me.
![]()
Maar zoals bekend heeft R2-D2 wel een streepje voor bij mij,net als Rausje en jij bent volgens mij gewoon een sympathieke vent.
Ik laat steeds meer van me zelf zien geloof ik.Was niet echt de bedoeling.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:02 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Heeft Hicham vandaag weer een presentatie? Ik mis z'n dagelijkse waardevolle bijdrage. Of is hij met Pimber gaan babysitten![]()
Verkapt Mercy-ik-wil-een-hoger-bod-van-je-postquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:49 schreef stinkie het volgende:
Damn, dealerprijzen van die soes varieren nog steeds van 950 (bij de zaak waar de Alp vandaan kwam) tot 2800
gemiddeld voor een 91er nog steeds 2000 750 anyone![]()
Volgens mij merk je er geen zak van van die prijsverschillen. Je moet gewoon net iemand treffen die je motor wil hebben. Hij kan een jaar te koop staan en dan kan er net een worldpimbertje langskomen die erg graag een ZX-6R wil en dan ben je hem zo kwijt. Als je geluk heb komt dat worldpimbertje als je dat ding net een week te koop hebt staan.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:57 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Je kan beter wachten tot het seizoen weer is begonnen, gaan de prijzen weer omhoog. Maarja, luister niet naar mij , ik ben een impulsief iemand zeggen ze hier dan
![]()
Ben naar huis![]()
Raus is lievquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:00 schreef hicham het volgende:
[..]
En waar heeft Raus dat aan verdiend, omdat ze van het vrouwelijke geslacht is?
Verkapt Mercy-ik-wil-een-hoger-bod-van-je-post![]()
Is nie groen hehquote:
gheghe, drom juistquote:
Tja keuzesquote:Op dinsdag 29 november 2005 20:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gheghe, drom juistnee, zit echt te twijfelen nu met dat pak...of ik een groene
idd zal nemen of een pak als deze revit.
Eejquote:
blits wordt het sowiesoquote:Op dinsdag 29 november 2005 20:56 schreef Makster het volgende:
Tja keuzes
Wie Blits wil zijn moet keuzes maken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |