Ach welneequote:
Waren mijn woorden niet hoorquote:Op maandag 28 november 2005 23:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
en tot zover het opvallend netjes corrigeren
Ik welquote:Op maandag 28 november 2005 23:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee, zo zijn we niet..
Hij gaat wel mee naar onze workshop Okseltjes Scherenquote:Op maandag 28 november 2005 23:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee, zo zijn we niet..
Ze is wel serieus als nooit te voren. Dat dan weer wel.quote:Op maandag 28 november 2005 23:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
en tot zover het opvallend netjes corrigeren
Oh ja. Want de curcus schaamhaar is pas vanaf 16 jaar hè.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hij gaat wel mee naar onze workshop Okseltjes Scheren
Als je 14 bent heb je nog niet eens haar, mênquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:00 schreef Waxxer het volgende:
Hij gaat wel mee naar onze workshop Okseltjes Scheren
Begin jij ook ffquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ze is wel serieus als nooit te voren. Dat dan weer wel.
Die tufkutje meer dan zat isquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jawel.. want jij bent een gemene mevrouw in de overgang...
Nee hoor, tis yv...ow wacht...quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
HEEL gemeen jaquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
quote:
Hij had gelijk hè?quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee hoor, tis yv...ow wacht....
....en het grote venusheuvelavontuur.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Tufkutje en rukpukje..
Ik was weer eens te snel met reagerenquote:
Open je eigen Waxxer-topicquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:05 schreef xman het volgende:
Geef me eenW
geef me een
A
geef me en
X
en nog een
X
ja en geeef me een
E
en een
R
...
Jaaaaah WAXXER![]()
![]()
![]()
Ik voel al een gouden griffel aankomen. Jij schrijft en ik maak illustraties, deal?quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
....en het grote venusheuvelavontuur..
Of makkelijker: Zoek hem op in de tunnel achter station Zwolle centraalquote:
Tuulk, slinger de wepkem maar aan en trek (whehehe) je agenda maarquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maaaaarr.. tante ief beschermt je wel
*hhhhhhhhhhhhh*quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:05 schreef xman het volgende:
Geef me eenW
geef me een
A
geef me en
X
en nog een
X
ja en geeef me een
E
en een
R
...
Jaaaaah WAXXER![]()
![]()
![]()
Hoe wee je dat ie daar resideert?quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Of makkelijker: Zoek hem op in de tunnel achter station Zwolle centraal
Ik ben verhuisdquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Of makkelijker: Zoek hem op in de tunnel achter station Zwolle centraal
Oeh, en zo kreeg dit topic opeens toch nog een interessante wending.quote:
O MY GOD!!! Nee!!quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tuulk, slinger de wepkem maar aan en trek (whehehe) je agenda maar.
Het hek van het tuinpad stond op een kier!quote:
Okay, ik ben ook niet zo thuis in de visuele venusheuvelarij!quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik voel al een gouden griffel aankomen. Jij schrijft en ik maak illustraties, deal?![]()
Mot je een ban?quote:
Ja speciaal voor jou 'Citroentje'!quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*hhhhhhhhhhhhh*
*hhhhhhhhhhhhh*
Hai!
S... speciaal voor mij??!!![]()
![]()
![]()
Oooohhhh.... XMAN!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ja, hebben we een jaar over gedaanquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oeh, en zo kreeg dit topic opeens toch nog een interessante wending.
Dat zijn wel een heuleboel smaailies... dacht even dat SC weer terug was.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:11 schreef xman het volgende:
[..]
Ja speciaal voor jou 'Citroentje'!
Voor de grappigste en leukste en![]()
![]()
-user van HEEEEEEEEL FOK! en omstreken!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het duurde even maar dan heb je ook iets.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja ja, hebben we een jaar over gedaan
Oeh kijk uit...het is de grote boze heks...en ze probeert ons uit elkaar te houden!!quote:
Het blijft Adelante hèquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het duurde even maar dan heb je ook iets.
Denk ik. Of niet natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |