Ik kijk nooit BVD... veelste saai... ik wil alleen Chantal nog ff zien. Echt jammer dat ze uit bb is.quote:Op maandag 28 november 2005 22:57 schreef Falco het volgende:
Mên anders haal je nog even de periode aan toen Nijs nog staatssecretaris was. Wat een allerbelabberdst programma.
quote:Op maandag 28 november 2005 22:59 schreef Stephan328i het volgende:
[..]
Ach...Essie=oudere vrouw zeker![]()
AAAArgh the bitch is backquote:
quote:Op maandag 28 november 2005 22:59 schreef Stephan328i het volgende:
[..]
Ach...Essie=oudere vrouw zeker![]()
Oei, Don't fuck with me... henk!quote:
Voor deze ene keer had je dat lelijke usericon wel wat groter mogen maken. 400x400 of zo.quote:
quote:Op maandag 28 november 2005 23:08 schreef Pinball het volgende:
[..]
Voor deze ene keer had je dat lelijke usericon wel wat groter mogen maken. 400x400 of zo.
Roel kent de vrouwenregels nietquote:Op maandag 28 november 2005 23:11 schreef Peter6000 het volgende:
Roel: dat snap ik
Hij past de adviezen van Nathalie toe (tot nu toe dan dus)
Ratelderatelderatel.....quote:Op maandag 28 november 2005 23:09 schreef jessie het volgende:
Dido's plaat blijft weer hangen
Echt echt echt echt echt bla bla bla
En gewoon gewoon gewoon, alles is gewoon en echtquote:Op maandag 28 november 2005 23:09 schreef jessie het volgende:
Dido's plaat blijft weer hangen
Echt echt echt echt echt bla bla bla
De lul, hij moet Dido laten en gaan en als hij zo nodig moet een rukje eraan gevenquote:Op maandag 28 november 2005 23:13 schreef farceman het volgende:
Roel: het spijt me
Mooi hè, in een huis waar iedereen abnormaal en/of fake is.quote:Op maandag 28 november 2005 23:13 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
En gewoon gewoon gewoon, alles is gewoon en echt![]()
quote:
quote:Op maandag 28 november 2005 23:15 schreef Pinball het volgende:
[..]
Mooi hè, in een huis waar iedereen abnormaal en/of fake is.
Ik lig echt in een deuk als eens de speakers aan zetquote:Op maandag 28 november 2005 23:15 schreef Pinball het volgende:
Mooi hè, in een huis waar iedereen abnormaal en/of fake is.
Doed! die tekst op die cap!quote:Op maandag 28 november 2005 23:19 schreef F4iTH het volgende:
Dido is er voor de verandering 's helemaal klaar mee!
[afbeelding]
quote:Op maandag 28 november 2005 23:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doed! die tekst op die cap!
Talpa jat je caps niet, Talpa is regelrecht eigenaar van die cap!![]()
Het is echt niks dat BVD slechte vragen ze weten niet waarover ze hebben.quote:Op maandag 28 november 2005 23:20 schreef Foreverblue het volgende:
Nou... ze gaven Chantal gelukkig veel zendtijdLeuk om te zien
Ik vond dat ze er als chantal bij zat... dus ze speelde geen spel in bb.quote:Op maandag 28 november 2005 23:21 schreef Wickedangel het volgende:
Zooo, dat hebben we ook weer gehad.
Ik ben het een keer helemaal met Chantal eens de andere hebben helemaal afgedaan inmiddels.quote:Op maandag 28 november 2005 23:21 schreef regenworm het volgende:
Chantal: Lieske Ingrid Joost hebben de grootste kans om BB5 het te winnen.
Zonder te kijken... ik denk: Didoquote:Op maandag 28 november 2005 23:24 schreef elskreeft het volgende:
tis gemeen, echt gemeen, tis echt...gewoon gemeen...gewoon!!
zucht
quote:Op maandag 28 november 2005 23:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik vond dat ze er als chantal bij zat...
Dat weet ik zo net nog niet.quote:dus ze speelde geen spel in bb.
hehe goed!!!quote:Op maandag 28 november 2005 23:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zonder te kijken... ik denk: Dido
Ik hoop het ook ja!quote:Op maandag 28 november 2005 23:25 schreef F4iTH het volgende:
Wáárom heb ik toch zo'n vermoeden dat Roel zometeen een totaal niet tactische opmerkingen naar Dido slingert waardoor zij weer huilend naar Nathalie toerent?
Tja, dat is BB bij uitstek.quote:Op maandag 28 november 2005 23:25 schreef elskreeft het volgende:
dodelijk vermoeiend dat elke dingetje volledig dood- en sufgeluld wordt.
Het is bijna Sinterklaas. Waarom niet proberen.quote:Op maandag 28 november 2005 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
Zullen we voortaan bij iedere TT een nieuw verzoek doen?![]()
Goh, zij noemt 2 die in haar kampje zaten en eentje waarvan je al bijna zeker weet dat ie gaat winnen. Dus best logisch dat ze net die 3 opnoemt.quote:Op maandag 28 november 2005 23:24 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ik ben het een keer helemaal met Chantal eens de andere hebben helemaal afgedaan inmiddels.
Hahahahaaa die klauwen van Josti zijn helemaal rood van het slaan van Natte Lie.quote:
eerstvolgende verzoek: breek het stelletje uit elkaar komende donderdag!!!!! 1 van de 2 MOET wegquote:Op maandag 28 november 2005 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
Zullen we voortaan bij iedere TT een nieuw verzoek doen?![]()
Maar Dido is wel heeeeeeeeeel erg hoor. Dat die lul nog steeds niet gillend wegrent... Alles moet geanalyseerd worden, het liefst de hele dag,quote:
Maar waar moeten we dán nog over zeiken?quote:Op maandag 28 november 2005 23:29 schreef elskreeft het volgende:
[..]
eerstvolgende verzoek: breek het stelletje uit elkaar komende donderdag!!!!! 1 van de 2 MOET weg
zeker weten dat we wel weer iets nieuws vinden hoor !!!!quote:Op maandag 28 november 2005 23:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar waar moeten we dán nog over zeiken?
Over Joost zijn verkleedpartijtjesquote:Op maandag 28 november 2005 23:31 schreef Gert het volgende:
[..]
over....... JOSTIFLIP!quote:Op maandag 28 november 2005 23:31 schreef Gert het volgende:
[..]
We vinden vast wel iets/iemand voor de resterende weken..desnoods gaan wequote:Op maandag 28 november 2005 23:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Niets byzonders net als altijd zelfde prietpraatquote:Op maandag 28 november 2005 23:30 schreef farceman het volgende:
heklp mijn stream ligt eruit , hoe gaat gesprek?
Lees vooral geen letter terugquote:Op maandag 28 november 2005 23:34 schreef teamlead het volgende:navond samen.. Ik ben er weer even...
Heeft het zin om bij te lezen, of is dido nog steeds boos en kwispelt die loi-psycholoog er nog steeds als een loops hondje achteraan?
Dit is toch te erg zeg.Hij vraagt gewoon de koningin om toestemming.quote:Op maandag 28 november 2005 23:35 schreef elskreeft het volgende:
en jaaaaaaaa hoor; hij MAG haar best een knuffel geven als HIJ dat wil
quote:Op maandag 28 november 2005 23:34 schreef teamlead het volgende:navond samen.. Ik ben er weer even...
Heeft het zin om bij te lezen, of is dido nog steeds boos en kwispelt die loi-psycholoog er nog steeds als een loops hondje achteraan?
Trustequote:Op maandag 28 november 2005 23:36 schreef elskreeft het volgende:
oke, hier houdt mijn dido-tolerantie op. ik ga naar bed.
trusten all!!
quote:Op maandag 28 november 2005 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Doe vooral geen moeite om bij te lezen.
Tja, hij is vlieft. Al twéé weken, zei hij vanavond in de uitzending.quote:Op maandag 28 november 2005 23:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
dit is toch niet te geloven gewoon......
Die loser is toch niet serieus zijn excuses aan het aanbieden voor iets dat hij gedaan heeft terwijl dido hem toen niet wilde??![]()
En het ergste is nog dat hij dat tot in den treure doet.1 Keer had wel genoeg geweest.quote:Op maandag 28 november 2005 23:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
Die loser is toch niet serieus zijn excuses aan het aanbieden voor iets dat hij gedaan heeft terwijl dido hem toen niet wilde??![]()
Jawel, zo'n softie is het ondertussen geworden.quote:Op maandag 28 november 2005 23:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
Eén keer is al teveel.. Zij zou haar excuses moeten aanbieden.... Wat een loser, wat een sukkel..... ongelofelijk....quote:Op maandag 28 november 2005 23:40 schreef essie05 het volgende:
[..]
En het ergste is nog dat hij dat tot in den treure doet.1 Keer had wel genoeg geweest.
quote:Op maandag 28 november 2005 23:36 schreef Muerte het volgende:
-edit- beetje teveel van het goede.
Haha, ik heb niet gezien wat je oorspronkelijk postte, ik néém aan weer zo'n cap van het zullen-we-er-maar-weer-eens-over-praten Duo Klef.quote:
quote:Op maandag 28 november 2005 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Owww... wie is er dood?
Mijn 3500e post![]()
Ik zeg niets. Te makkelijk..quote:Op maandag 28 november 2005 23:45 schreef Peter6000 het volgende:
een piep piep klein verrassinkje voor Dido
Yes Scan is backquote:
quote:Op maandag 28 november 2005 23:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Haha, ik heb niet gezien wat je oorspronkelijk postte, ik néém aan weer zo'n cap van het zullen-we-er-maar-weer-eens-over-praten Duo Klef.
Ach, ik heb hier een hoop eelt op mijn tere zieltje gekregenquote:Op maandag 28 november 2005 23:47 schreef Muerte het volgende:
[..]
En ik gok dat er tussen jouw reply en mijn qoute weer 3 of 4 staan!
![]()
Scan is er wel alleen zien we hem niet...quote:Op maandag 28 november 2005 23:46 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Yes Scan is back![]()
![]()
Ah het is regenworm Ook goed tuurlijk![]()
![]()
![]()
Ik was aan het dollenquote:Op maandag 28 november 2005 23:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
3500 ste post of heb ik het weer eens verkeerd gezien
Hoe kan het zijn dat hij zoveel verhalen kent.... veel neefjes/nichtjes?quote:Op maandag 28 november 2005 23:49 schreef Foreverblue het volgende:
Spannend Sinterklaas verhaal van Ome Joost
[afbeelding]
Ik ben bang van welquote:Op maandag 28 november 2005 23:51 schreef Gert het volgende:
![]()
![]()
Ze zijn weer bij elkaar!!!
![]()
![]()
![]()
Of ben ik de enige hier die daar blij om is?![]()
Je begint met "Er was eens...", verzint een heleboel gel*l, en je eindigt met "en ze leefden nog lang en gelukkig.", klaar.quote:Op maandag 28 november 2005 23:51 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hoe kan het zijn dat hij zoveel verhalen kent.... veel neefjes/nichtjes?
*meldt!quote:Op maandag 28 november 2005 23:51 schreef F4iTH het volgende:
Even tussendoor....Heeft iemand de film Crash al gezien? Wat een waaaaaanzinnig mooie film. Zeker een aanrader![]()
Jij bent ook zo'n romanticusquote:Op maandag 28 november 2005 23:51 schreef Gert het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Roel zal na alle moeite die hij heeft gedaan Dido niet dumpenquote:Op maandag 28 november 2005 23:47 schreef TagForce het volgende:
Jezus Roel... Neuck haar vannacht of dump haar morgen in godsnaam, ik word er niet goed van.
Nee, alleen zegt de titel me wel wat, was ie op tv geweest ofzo?quote:Op maandag 28 november 2005 23:51 schreef F4iTH het volgende:
Even tussendoor....Heeft iemand de film Crash al gezien? Wat een waaaaaanzinnig mooie film. Zeker een aanrader![]()
Ik weet niet wat ik met Dido aan moet. Stiekem haat ik haar om haar arrogantie en gezeur maar ik ben stiekem ook wel blijquote:Op maandag 28 november 2005 23:51 schreef Gert het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar hij denkt wel, "Jezus, wat heeft dat wijf nou weer te zeiken. Wanneer kunnen we eindelijk eens nuecken?!"quote:Op maandag 28 november 2005 23:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Roel zal na alle moeite die hij heeft gedaan Dido niet dumpen
Ik vond het geen al te goede film.quote:Op maandag 28 november 2005 23:51 schreef F4iTH het volgende:
quote:Op maandag 28 november 2005 23:51 schreef Gert het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, alleen zijn 'de deurtjes van haar hartje' weer dichtgegaan.quote:
bb ook niet... die dachten voor een week uitzendmateriaal te hebben nuquote:Op maandag 28 november 2005 23:55 schreef regenworm het volgende:
Roel en Dido zijn weer maatjes is toch sneller gegaan.
Had dit eigenlijk niet zo snel verwacht.
Feli! Waarvan 3327 in BB trouwens.quote:
Wat een geweldige soundtrack ook. Ook gelijk aangeschaft. Heerlijkquote:
Nah, Josti krijgt alles aangereikt door BB.quote:Op maandag 28 november 2005 23:51 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hoe kan het zijn dat hij zoveel verhalen kent.... veel neefjes/nichtjes?
quote:Op maandag 28 november 2005 23:51 schreef Gert het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* BONG4002 welquote:Op maandag 28 november 2005 23:55 schreef regenworm het volgende:
Roel en Dido zijn weer maatjes is toch sneller gegaan.
Had dit eigenlijk niet zo snel verwacht.
Houd jij een dossier van mijn posts bij?quote:Op maandag 28 november 2005 23:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
Feli! Waarvan 3327 in BB trouwens.
Nope, hij zal nog dieper door het stof moeten.quote:Op maandag 28 november 2005 23:55 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Nah...helemaal koek en ei is het nog niet
[afbeelding]
Dido voelt zich verschrikkelijk genaaid en is hartstikke kwaad op hem.quote:Op maandag 28 november 2005 23:53 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik met Dido aan moet. Stiekem haat ik haar om haar arrogantie en gezeur maar ik ben stiekem ook wel blij![]()
![]()
Pinnball is onze staticus....quote:Op maandag 28 november 2005 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Houd jij een dossier van mijn posts bij?![]()
Ik vond het echt geweldig. Al die contradicties, zowel tussen de verschillende culturen als bij ieder mens persoonlijk. Vond het echt heerlijk om te zien na jarenlang dood te zijn gegooid met Equilibrium-achtige films.quote:Op maandag 28 november 2005 23:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vond het geen al te goede film.
Te moralistisch, te geconstrueerd. Op het zeurderige af.
Wél fraai camerawerk.
quote:Op maandag 28 november 2005 23:55 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, alleen zijn 'de deurtjes van haar hartje' weer dichtgegaan.
Hoe oud is dat mens!![]()
Gefeliciteerdquote:Op maandag 28 november 2005 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Owww... wie is er dood?
Mijn 3500e post![]()
Ik weet iig dat Pinball veel statisch werk doet op fok!....quote:
Ik ben niet blijquote:Op maandag 28 november 2005 23:51 schreef Gert het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ijskoningin hequote:Op maandag 28 november 2005 23:55 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, alleen zijn 'de deurtjes van haar hartje' weer dichtgegaan.
Hoe oud is dat mens!![]()
Hoe Dido Lieske zat te naaien was ook niet echt fraai.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:02 schreef regenworm het volgende:
Rob rot nou eens op met die kut foto's/
Wat een hoerenvent is je weet dat ze zitten te praten en dan ga je niet zeiken over foto's
Statisch is niet echt een complimentquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:01 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik weet iig dat Pinball veel statisch werk doet op fok!....
owjaquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:04 schreef Martijn31 het volgende:
[..]
Statisch is niet echt een complimentLaten we er Statistisch van maken hehe
![]()
goed gesprek gehad en ie vind nog steeds dat het maar een "klein dingetje" was....quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:05 schreef PC eend het volgende:
Roel: ik ben wel mijzelf, maar de andere kant van mezelf![]()
Jemig lekker tactvol,daar kun je echt op bouwen op zo'n vriendin.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:05 schreef Peter6000 het volgende:
Nath meteen erna: ik heb hem gezegd dat hij je niet ongelijk moet geven
Wat zeize precies ik heb het niet gehoord.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:04 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Hoe Dido Lieske zat te naaien was ook niet echt fraai.
was uurtje of zo (of 2 geleden).. Zei ze tegen haar in de groep dat Lieske de foto's had gejat en dat ze dat zeker wist.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wat zeize precies ik heb het niet gehoord.
Dat wat Dido tegen Lieske zei ging over de spelkaarten hoor. Die ze snel gepakt zou hebben toen ze haar schoenen ging halen. Dat gaf Lieske iig toe, niet de foto'squote:Op dinsdag 29 november 2005 00:10 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
was uurtje of zo (of 2 geleden).. Zei ze tegen haar in de groep dat Lieske de foto's had gejat en dat ze dat zeker wist.
Lieske handig: ok ik geef het toe, ik was het, dan is dus nu mijn opdracht verknald
Volgens mij zei Dido: Lieske heeft eerder de foto's weggehaald en nu heeft ze ook de kaarten weggehaald.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:10 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
was uurtje of zo (of 2 geleden).. Zei ze tegen haar in de groep dat Lieske de foto's had gejat en dat ze dat zeker wist.
Lieske handing: ok ik geef het toe, ik was het, dan is dus nu mijn opdracht verknald
Da's dan gewoon heel dom van Lieske als ze dat echt zo toegaf (of zei ze het sarcastisch?), aangezien bij iedere geheime opdracht mensen dat tegen de anderen hebben gezegd (tegen Roel met de rookopdracht, tegen Dido met de drankopdracht), zolang ze het niet toegeeft is de opdracht gewoon gelukt.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:10 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Lieske handig: ok ik geef het toe, ik was het, dan is dus nu mijn opdracht verknald
ha, ok, dan was ik ook ten prooi gevallen aan de verwarring.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat wat Dido tegen Lieske zei ging over de spelkaarten hoor. Die ze snel gepakt zou hebben toen ze haar schoenen ging halen.
Is inderdaad niet zo netjesquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:10 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Ja, was sarcastisch, maar ik zat schijnbaar fout met over welke opdracht het ging... vaag allemaalquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:14 schreef Lamon het volgende:
[..]
Da's dan gewoon heel dom van Lieske als ze dat echt zo toegaf (of zei ze het sarcastisch?),
Maar ik neem aan dat ze het sarcastisch zei, want zo dom is zelfs Lieske niet.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:15 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
5 uurtjes slapen en dan gaat mijn wekker weer
Trustenquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:15 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:15 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
Je zou haast denken dat die twee dat taktisch allemaal uitgedacht hebben.. Kans dat 1 vd 2 donderdag vertrekken is aardig gekelderd, denk ik.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:18 schreef Lamon het volgende:
Nou gaan ze allemaal over de Roel / Dido relatie praten.
Iedereen raakt geinfecteerd daar.
Hij heeft biol.pych. gestudeerd, denk niet dat ie therapie gaat geven.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:20 schreef essie05 het volgende:
Wat denkt Roel te kunnen verdienen?3000 euro per maand?Als hij dan de psycholoog uit gaat hangen op dezelfde manier als in het huis,dan kan ik dat ook wel hoor.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:22 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Hij heeft biol.pych. gestudeerd, denk niet dat ie therapie gaat geven.
Voor mij erg frustrerend, want ik vond Roel wel aardig en Dido heel grappig.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:20 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat die twee dat taktisch allemaal uitgedacht hebben.. Kans dat 1 vd 2 donderdag vertrekken is aardig gekelderd, denk ik.
Wat de meesten onder psycholoog verstaan zijn psych. die klinische pyschologie gedaan hebben.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:23 schreef essie05 het volgende:
[..]
Kun je dat even uitleggen???Maakt dat verschil dan?
In de uitzending van vanavond is het te zien dat Lieske het idd gedaan heeft. Haar opdracht is al gelukt, want door de foto's etc. weg te halen heeft ze Ingrid teruggehaald in het huis. Dus de opdracht is al gelukt !quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:13 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Volgens mij zei Dido: Lieske heeft eerder de foto's weggehaald en nu heeft ze ook de kaarten weggehaald.
Lieske zei toen Ja ik heb de kaarten weggehaald. Ik was het. Dan is mijn opdracht nu dus mislukt.
Lieske zei niks over de foto's, bewust/onbewust. Dus misschien heeft zij het wel gedaan![]()
Voor mij frustrerend dat ze er nie alletwee uitkunnenquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
Voor mij erg frustrerend, want ik vond Roel wel aardig en Dido heel grappig.
En ik vond het zelfs leuk dat ze wat kregen. Maar ze zijn samen gewoon zwaar irritant saai.
Dus pas als er 1 ophoert, kan ik de overgeblevene weer aanhoren.
Bedankt voor je uitleg..maar ik blijf het een enorm bedrag vinden wat hij daarmee kan verdienen(als dat klopt.Of het nu bio. of klyn. is maakt me dan niet uit.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:27 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Wat de meesten onder psycholoog verstaan zijn psych. die klinische pyschologie gedaan hebben.
Biologische psychologie heeft meer te maken met de biologische faktoren achter gedrag
In wat voor beroepen je daarmee terecht komt naast onderzoeker weet ik eigenlijk ook niet zo goed.
Zoek maar eens hier http://nl.wikipedia.org/ op psychologie..daar vind je de verschillende richtingen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:27 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Wat de meesten onder psycholoog verstaan zijn psych. die klinische pyschologie gedaan hebben.
Biologische psychologie heeft meer te maken met de biologische faktoren achter gedrag
In wat voor beroepen je daarmee terecht komt naast onderzoeker weet ik eigenlijk ook niet zo goed.
Neh...is echt niet mijn ding hoor.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:31 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Zoek maar eens hier http://nl.wikipedia.org/ op psychologie..daar vind je de verschillende richtingen.
Geen idee, maar ook Lieske zat wel een aardig salaris gaan verdienen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:29 schreef essie05 het volgende:
[..]
Bedankt voor je uitleg..maar ik blijf het een enorm bedrag vinden wat hij daarmee kan verdienen(als dat klopt.Of het nu bio. of klyn. is maakt me dan niet uit.
Is dan toch wel bruto ?quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:20 schreef essie05 het volgende:
Wat denkt Roel te kunnen verdienen?3000 euro per maand?Als hij dan de psycholoog uit gaat hangen op dezelfde manier als in het huis,dan kan ik dat ook wel hoor.
Oke dan vallen er steeds meer af die ik de pot gun.Ik ga dan nog steeds voor Ingrid...die moet zich hard in het zweet dansen om een zakcentje te verdienen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:32 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Geen idee, maar ook Lieske zat wel een aardig salaris gaan verdienen.
Bruto of netto?quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:32 schreef essie05 het volgende:
Ik vond alleen dat Roel er 3000 euro mee kan verdienen wel intressant.![]()
Ok dus daarom ging ze ook niet in op de foto's maar wel op de kaarten. Niemand van de bewoners had het in de gaten verder want anders hadden ze doorgevraagd en wisten ze gelijk dat zij de foto's dus heeft weggehaald. Dan hadden Rob & Joost Lieske dus zo over het hek heen geslingerd.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:28 schreef cevece het volgende:
[..]
In de uitzending van vanavond is het te zien dat Lieske het idd gedaan heeft. Haar opdracht is al gelukt, want door de foto's etc. weg te halen heeft ze Ingrid teruggehaald in het huis. Dus de opdracht is al gelukt !
Ik gun het Ingrid ook het meest, nog niet eens zo voor het geld.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:33 schreef essie05 het volgende:
[..]
Oke dan vallen er steeds meer af die ik de pot gun.Ik ga dan nog steeds voor Ingrid...die moet zich hard in het zweet dansen om een zakcentje te verdienen.
Truste!!quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:15 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik heb geen flauw idee, hij maaktte een opmerking over zijn toekomst dat hij, wanneer hij niet in het huis had gezeten, hij allang aan het solliciteren was en dan elke maand 3000 euro zou vangen.quote:
Geen idee over de preciese salarissen maar die zullen heel erg verschillen. 3000 netto lijkt me persoonlijk niet EDIT onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:34 schreef Lamon het volgende:
[..]
Bruto of netto?
Bruto is het toch niet zo'n gek loon voor een afgestudeerd iemand?
Netto is het wel behoorlijk, ja.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:34 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ok dus daarom ging ze ook niet in op de foto's maar wel op de kaarten. Niemand van de bewoners had het in de gaten verder want anders hadden ze doorgevraagd en wisten ze gelijk dat zij de foto's dus heeft weggehaald. Dan hadden Rob & Joost Lieske dus zo over het hek heen geslingerd.![]()
Bek houdenquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:37 schreef odie22 het volgende:
Wat is lurken ???
quote:
Ik ook niet in eerste instantie.Ik heb al eerder aangegeven dat ik denk dat zij er als enige (geestelijk) sterker van word omdat zij zo verschrikkelijk onzeker is. En ik vind het ondanks de toestandjes met Menno een leuke meid.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:35 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Ik gun het Ingrid ook het meest, nog niet eens zo voor het geld.
tyquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Lurken = wel meelezen, niks posten.
Laffe honden dus![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:39 schreef Foreverblue het volgende:
Met een Roel op de uitkijk voor een andere geheime missie wens ik jullie allemaal een weltrusten toe
[afbeelding]
Begreep je die tong aan het eind van mijn bericht niet?quote:
Sorry smiley's begrijpen doe ik al jaren niet , bijquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Begreep je die tong aan het eind van mijn bericht niet?![]()
Het is hartverwarmend dat jullie je druk maken om Roels salarisquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:42 schreef PieddeNaat het volgende:
http://www.gobnet.nl/beroepen/b052pss.htm
Als beginnend psycholoog in een zorg- of welzijnsinstelling kun je rekenen op een bruto salaris van minimaal zo'n ¤ 2.360,- per maand exclusief 8% vakantietoeslag en een eindejaarsuitkering. Dit kan oplopen tot ruim ¤ 5.570,-.
Dit zijn salarisindicaties voor 2005.
Het was dus een geintje.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:43 schreef odie22 het volgende:
[..]
Sorry smiley's begrijpen doe ik al jaren niet , bij![]()
en
houdt het wel op
![]()
Das een relevante vraag... is zijn salaris wel ±gepast± voor een meisje uit heemstedequote:Op dinsdag 29 november 2005 00:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is hartverwarmend dat jullie je druk maken om Roels salaris![]()
Wat in de buurt komt van die 3000,- netto. Maar vast na jaren werkervaring, bijleren en/of promoties.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:42 schreef PieddeNaat het volgende:
Dit kan oplopen tot ruim ¤ 5.570,-.
Sorry PieddeNaat...ik ga er van tussen,maar bedankt voor het uitzoeken.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:42 schreef PieddeNaat het volgende:
Als beginnend psycholoog in een zorg- of welzijnsinstelling kun je rekenen op een bruto salaris van minimaal zo'n ¤ 2.360,- per maand exclusief 8% vakantietoeslag en een eindejaarsuitkering. Dit kan oplopen tot ruim ¤ 5.570,-.
Dit zijn salarisindicaties voor 2005.
Ja, of zelfstanding wordenquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:45 schreef essie05 het volgende:
[..]
Sorry PieddeNaat...ik ga er van tussen,maar bedankt voor het uitzoeken.
(3000 netto zou uiteindelijk dan wel kunnen kloppen he?Maar dan moet hij er aardig wat dienstjaren hebben opzitten).
Het is iig nog een soortement van on-topic. Dat is al heel wat.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is hartverwarmend dat jullie je druk maken om Roels salaris![]()
Ooit aan gedacht dat het meisje uit Heemstede eventueel zelf carrière zou kunnen maken en veel centjes zou kunnen verdienen?quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:45 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Das een relevante vraag... is zijn salaris wel ±gepast± voor een meisje uit heemstede
En je hebt nog gelijk ookquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het is iig nog een soortement van on-topic. Dat is al heel wat.
Meisjes wel, meisjes uit Heemstede...geloof het in het geval van dido niet en dat is geen ironie.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ooit aan gedacht dat het meisje uit Heemstede eventueel zelf carrière zou kunnen maken en veel centjes zou kunnen verdienen?![]()
En ws is er in de bejaardenzorg niet veel te verdienen. Maar ik zou me nog geen zorgen maken of Roel madam zou kunnen 'onderhouden', daarvoor is hun 'relatie' (ahum) te veel on-again-off-again.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:48 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Meisjes wel, meisjes uit Heemstede...geloof het in het geval van dido niet en dat is geen ironie.
Dan heb je me fout begrepen. Het was een toespeling op dat gesprek waarin Dido zat te pruilen dat Roel de kraker niet bij een meisje uit Heemstede pas en een wat lompe opmerking van Roel ongepast vond. 'zoiets mag je niet zeggen tegen een meisje uit heemstede´quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En ws is er in de bejaardenzorg niet veel te verdienen. Maar ik zou me nog geen zorgen maken of Roel madam zou kunnen 'onderhouden', daarvoor is hun 'relatie' (ahum) te veel on-again-off-again.
Mên, hoe krijgen we 't vol hè? En Scanman is er niet eensquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:51 schreef odie22 het volgende:
Er is echt geen fuck gebeurt vanavond , ik zag 3 topics vol , maar het is weer eens een saaie avond geweest
Het spijt me. Het zit diep.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat heb jij toch tegen Lieske. Lieske moet nog even blijven zeg ik toch
![]()
OK ik snap hetquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:53 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Dan heb je me fout begrepen. Het was een toespeling op dat gesprek waarin Dido zat te pruilen dat Roel de kraker niet bij een meisje uit Heemstede pas en een wat lompe opmerking van Roel ongepast vond. 'zoiets mag je niet zeggen tegen een meisje uit heemstede´
Er staan in dit hele topic ook maar drie Lieske foto's.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mên, hoe krijgen we 't vol hè? En Scanman is er niet eens![]()
Ach kindje tochquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:58 schreef Lamon het volgende:
[..]
Mensen zoals ik, die aan hele Lieske geen bal vinden werden zwaar gediscrimineerd hier.
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:54 schreef odie22 het volgende:
Roel : ik ben blij dat ik me voor dit extreem vage spel heb opgegeven
Ja PC vergeet wel meer zijnquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:40 schreef odie22 het volgende:
huh ????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |