Gaan jullie het even lekker uit vechten op de rails.quote:Op maandag 28 november 2005 22:58 schreef TC03 het volgende:
Nee. Ik ken hem alleen van z'n baggertopics.
quote:Op woensdag 8 januari 2003 13:18 schreef QyRoZ het volgende:
Welkom bij de Frequently Asked Questions (F.A.Q.) van het Klaagbaak forumWaar is Klaagbaak niet voor bedoeld?
Klaagbaak is niet bedoeld voor het klagen over Fok!, de Fok!crew, medegebruikers, topics op Fok, berichten en reacties op de Frontpage, banners op Fok of andere internetfora. Topics die hierover gaan worden dan ook zonder pardon gesloten. Vragen en/of opmerkingen die Fok!-gerelateerd zijn horen thuis in Feedback. Ook geklaag over het gedrag van users en/of crewleden, hun manier van schrijven, quoten en dergelijke hoort hier NIET thuis.
Bovenstaande regels gelden ook voor klagen over dingen als de sfeer op Fok, het gedrag van users, dat van de Fok!crew en crew-beslissingen. Klaagbaak is een forum wat bedoeld is voor allerdaagse in-real-life ergernissen, niet voor gedrag op fora, websites en dergelijke.
en jij bent zeker de ZEURPIETquote:Op maandag 28 november 2005 22:56 schreef TC03 het volgende:
Wát een baggeruser, met z'n baggertopics altijd. Ga werk zoeken, profiteur.![]()
Rot op.quote:
tuut hoe hejt taquote:
Nog adviezen over je PC gebruik nodig ?quote:Op maandag 28 november 2005 23:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hij is een nerd die de he-le-dag op Fok zit. Met z'n semi-grappige kutsmiley altijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen die 'opbokken' zeggenquote:Op maandag 28 november 2005 23:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Opbokken.
Info omtrent opheffing regel: 'niet mogen klagen over Fok!'
quote:Op maandag 28 november 2005 23:05 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik vind tong80 best een waardevolle user
Waardevoller dan TS in ieder geval
quote:Op maandag 28 november 2005 23:05 schreef BrauN het volgende:
tong80!!!!11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
Mee eens bij nader inzien. Ik zal mijn post aanpassen.quote:Op maandag 28 november 2005 23:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mensen die 'opbokken' zeggen.
Ga wat nuttigs doen.quote:Op maandag 28 november 2005 23:03 schreef SCH het volgende:
Heb je nog argumenten TC03 of kom je gewoon aandacht tekort?
Jaloezie is er al teveel in de wereld. Ga lego stelen ofzo, prutser
Hij zat toch in de ziektewet. ofzo?quote:Op maandag 28 november 2005 23:11 schreef SCH het volgende:
Waarom werk zoeken als je renteniert?
Mee eens over het algemeen, maar dit is een noodgeval golfert.quote:Op maandag 28 november 2005 23:09 schreef golfer het volgende:
TS heeft helemaal gelijk.
Van mij mogen alle users die dit soort kuttopics openen opzouten.
Man als ik de trein naar A'dam neem kom ik in Delftzijl aan.quote:Op maandag 28 november 2005 23:11 schreef skiczukie het volgende:
'Tong80 is de hoerrrr van Amsterdam, olé olé.'
Wat typ je daar puur.quote:Op maandag 28 november 2005 23:15 schreef skiczukie het volgende:
tong08 of 80 kike I giva a fuck
Een oudje.
Ik heb dus gelijk.quote:Op maandag 28 november 2005 23:14 schreef tong80 het volgende:
Man als ik de trein naar A'dam neem kom ik in Delftzijl aan.
Oh.quote:Op maandag 28 november 2005 23:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is een voorwendsel, die kerel is stinkend rijk man
Snel eruit halen dat ding!quote:Op maandag 28 november 2005 23:18 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jah heh?Geen PI's, geen hoofdletters. Neeh, gewoon rechtstreeks uit het hart getypt.
Ook gewoon in SEX.quote:Op maandag 28 november 2005 23:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Snel eruit halen dat ding!
Ik kan het wel blijven lezen.
Dat klopt, maar dat betekend niet dat je maar van allerlei nietszeggende bagger topics moet gaan openen. Ook zie Ik hier meer flames staan dan normale berichten. Redenen genoeg voor een slotje dus.quote:Op maandag 28 november 2005 23:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Rot op.
Info omtrent opheffing regel: 'niet mogen klagen over Fok!'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |