abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 november 2005 @ 21:16:42 #1
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_32655326
Hey, ik was daarnet met een groep van zo'n 7 man sneeuwballen aan het gooien op wat muren van huizen. Toen gooiden we een sneeuwbal op zo'n ruikeluishuis en toen kwam er zo'n gek naar buiten. Wij dus natuurlijk snel wegfietsen en die vent stapt in zn auto. Maar we hadden hem afgeschut dus wij dachten dat we veilig waren. Maar toen ik naar huis fietstse met wat andere vrienden toen besprong die vent mij ineens vanuit een zijstraat en ik viel van me fiets. En die vent pakte me toen bij me kraag en gaf me een volle klap in me gezicht. Daarna begon ie zeer gewelddadig vragen te stellen met zo nu en dan een klap voor mij en me vrienden (ik 3 in totaal, en 4 andere vrienden elk 1). We zijn zo verstandig geweest om niet terug te slaan. Er kwamen ook volwassenen uit de straat kijken, dus getuigen hebben we genoeg.

Nu is mijn vraag; wat kan ik hier tegen doen? Aangifte? En wat doet de politie er dan aan?
Alvast bedankt voor de replys

Oh, trouwens. Vlak voor ie ging had ie me weer vastgepakt. Toen vroeg ie aan zijn zoon (die mij kent) hoe ik heet. Daarna gaf ie mij nog een klap en toen zei ie dat als er het komende jaar ook maar íets gebeurt, dat ie dan naar mij toe komt. Oftewel, hij heeft me ook nog bedreigd.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_32655399
Aangifte is altijd mogelijk, maar die vent heeft gewoon zn buik vol van kutkinderen als jij en je vriendjes.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  maandag 28 november 2005 @ 21:19:32 #3
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_32655403
Ik ben trouwens 17 jaar, en de rest van me vrienden zijn ook 17, 16 en 15.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  maandag 28 november 2005 @ 21:20:23 #4
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_32655421
quote:
Op maandag 28 november 2005 21:19 schreef Argento het volgende:
Aangifte is altijd mogelijk, maar die vent heeft gewoon zn buik vol van kutkinderen als jij en je vriendjes.
En dan maar gewoon der flink op los slaan?
pi_32655422
ooooooh sorry, ik had je, gezien je relaas, niet ouder geschat dan 11.

niks gezegd!

Hoewel, dat van die aangifte staat natuurlijk.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_32655457
quote:
Op maandag 28 november 2005 21:20 schreef Devolution het volgende:

[..]

En dan maar gewoon der flink op los slaan?
Nee, natuurlijk niet. Daarom zeg ik ook dat je aangifte kunt doen.
pi_32655485
Ik geloof er weinig van dat die vent gaat flippen door 1 sneeuwbal. Weet je zeker dat het geen ijsbal was die je door een open raam naar binnen gooide ofzo?
  maandag 28 november 2005 @ 21:26:25 #8
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_32655587
Nee. ik zweer je dat het 1 "zachte" sneeuwbal was. Maar het zou natuurlijk wel kunnen zijn dat er meerdere keren is voorgevallen, maar dat zijn wij dan iig niet geweest. Maarja, ik denk dat die vent nogal snel conclusies trekt, en pakt wat ie pakken kan. In dit geval ons.
pi_32655698
quote:
Op maandag 28 november 2005 21:19 schreef Devolution het volgende:
Ik ben trouwens 17 jaar, en de rest van me vrienden zijn ook 17, 16 en 15.
Is aan je gedrag niet te merken.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  maandag 28 november 2005 @ 21:31:27 #10
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_32655742
Ja kom op zeg, laat die "wat kinderachtig" reacties der ff buiten. Dat het kinderachtig is weet ik ook wel, maar die klappen waren dat allerminst... Dus wat kan ik er dan tegen doen?
pi_32655769
haha kneus!
Je verdiende loon, als iedereen zo hard op zou treden zouden we nu teminste geen allochtonen hoeven knuffelen en jeughonken hoeven plaatsen.
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_32655858
dus 5 tegen 1, en jij hebt met al je vrienden klappen gekregen, sloeg je bewust niet terug, of was die vent 4x4 ofzo
pi_32655872
Aangezien je hier gewoon post vallen die klappen wel mee, dus moet je je niet aanstellen. Dit is gewoon je verdiende loon om als 17(!) jarige sneeuwballen te gooien.
pi_32655893
quote:
Op maandag 28 november 2005 21:32 schreef Mute_Me het volgende:
haha kneus!
Je verdiende loon, als iedereen zo hard op zou treden zouden we nu teminste geen allochtonen hoeven knuffelen en jeughonken hoeven plaatsen.
true, en ik (ook 17) had die vent gewoon een knal verkocht hoor
Gewoon, omdat het kan.
  maandag 28 november 2005 @ 21:37:35 #15
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_32655903
Ik zou aangifte doen. Het lijkt me dat de politie er genoeg mee kan. Overleg anders met hun
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_32655928
quote:
Op maandag 28 november 2005 21:32 schreef Mute_Me het volgende:
haha kneus!
Ah gut, zure hoer dat je bent .

OT: gewoon aangifte doen, het is niet normaal dat iemand je afrost om een sneeuwbal, zo zal de politie er ook over denken. Zeker als je een paar getuigen hebt sta je sterk! Succes!
pi_32655934
Klaag hem aan voor verkrachting, dat zal hem leren.
  maandag 28 november 2005 @ 21:39:17 #18
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_32655953
wahahahaha keihard geownt

dom kutkind, op je 17de nog sneeuwballen gooien, dan vraag je er toch gewoon om
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
pi_32656055
[sarcasme]
tuurlijk iemand in elkaar slaan omdat hij een sneeuwbal gooide is heel normaal
[/sarcasme]

aangifte doen van mishandeling, sinds wanneer kan het niet meer met woorden alleen afgestraft worden.

sneeuwballen blijft leuk werk zolang je er maar niet iemand meet pijn doet of iets vernield

ben zelf 23 en mag het zelf nog al te graag doen als ik de kans krijg
Signature? daar doe ik niet aan.
pi_32656073
quote:
We zijn zo verstandig geweest om niet terug te slaan.
Erg verstandig ja...
Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
pi_32656077
Kneus weet je waar ie woont?

Vanavond heen, alle ruiten inketsen, gaypride worldwide op die auto zetten, 30 eieren kopen en allemaal tegen de muren van ze huis gooien, gaat er nooit meer uit.
Graffiti ook nog mogelijk die vent zal het bekopen.
JOHNNY HEITINGA
pi_32656136
Sneeuwballen gooien..mwoah
Maar wat een eikel man..
Dus zeker aangifte doen
Salsa Espaņola
pi_32656196
Dat je klappen krijgt vind ik wel terecht. Als je sneeuwballen wilt gooien doe je dat maar lekker op je eigen huis.
Wartaal.
pi_32656202
quote:
Op maandag 28 november 2005 21:43 schreef Arti het volgende:
[sarcasme]
tuurlijk iemand in elkaar slaan omdat hij een sneeuwbal gooide is heel normaal
[/sarcasme]

aangifte doen van mishandeling, sinds wanneer kan het niet meer met woorden alleen afgestraft worden.
Welke mishandeling Hij heeft zojuist een paar klappen gekregen en post gewoon op 't forum, dus zal het geen zak voorgesteld hebben. En nee, met woorden afstraffen helpt ook niet, want dat wordt het juist leuk voor dit soort kleuters om met 7 man een ouwe man de pesten. Een corrigerende tik is in dit geval een uitstekende oplossing blijkt maar weer
pi_32656203
quote:
Op maandag 28 november 2005 21:44 schreef Camplo het volgende:
Kneus weet je waar ie woont?

Vanavond heen, alle ruiten inketsen, gaypride worldwide op die auto zetten, 30 eieren kopen en allemaal tegen de muren van ze huis gooien, gaat er nooit meer uit.
Graffiti ook nog mogelijk die vent zal het bekopen.
en daarna kun je lekker een celletje met hem delen
Gewoon, omdat het kan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')