Hey, ik was daarnet met een groep van zo'n 7 man sneeuwballen aan het gooien op wat muren van huizen. Toen gooiden we een sneeuwbal op zo'n ruikeluishuis en toen kwam er zo'n gek naar buiten. Wij dus natuurlijk snel wegfietsen en die vent stapt in zn auto. Maar we hadden hem afgeschut dus wij dachten dat we veilig waren. Maar toen ik naar huis fietstse met wat andere vrienden toen besprong die vent mij ineens vanuit een zijstraat en ik viel van me fiets. En die vent pakte me toen bij me kraag en gaf me een volle klap in me gezicht. Daarna begon ie zeer gewelddadig vragen te stellen met zo nu en dan een klap voor mij en me vrienden (ik 3 in totaal, en 4 andere vrienden elk 1). We zijn zo verstandig geweest om niet terug te slaan. Er kwamen ook volwassenen uit de straat kijken, dus getuigen hebben we genoeg.
Nu is mijn vraag; wat kan ik hier tegen doen? Aangifte? En wat doet de politie er dan aan?
Alvast bedankt voor de replys
![]()
Oh, trouwens. Vlak voor ie ging had ie me weer vastgepakt. Toen vroeg ie aan zijn zoon (die mij kent) hoe ik heet. Daarna gaf ie mij nog een klap en toen zei ie dat als er het komende jaar ook maar íets gebeurt, dat ie dan naar mij toe komt. Oftewel, hij heeft me ook nog bedreigd.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."