Typische "ik ben ook zo`n kutkleuter geweest en ben daar ook voor mishandeld" uitspraakje. Volgens mij ook nog es door je oudersquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:03 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Het land gaat ook kapot aan die brutale etters die je aankijken van "Hoezo mag ik geen sneeuwballen tegen jouw raam blijven flikkeren?" En nee, de ouders luisteren eveneens niet.
Wat mij betreft is een flinke stamp onder hun nondeju dan zeer okay.![]()
Tot er één *door* een ruit heen gaat.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:58 schreef zatoichi het volgende:
Idd niks mis met sneeuwballen gooien.
Ik ga er maar even van uit dat hij op een raam gegooit heeft, anders had hij dit maar duidelijk moeten maken in zn openings post.quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:31 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog nergens bevestigd dat er daadwerkelijk tegen een raam is gegooid. Dus je bent een beetje voorbarig. Je 2e argument is natuurlijk je reinste kul. Er zijn zoveel dingen die kunnen gebeuren in deze maatschappij. Een meisje wat 's avonds laat op straat de bosjes in getrokken wordt voor nadere 'handelingen' zeg je daar ook tegen: "Ja je weet dat dit kan gebeuren he in deze maatschappij." Natuurlijk wel van een iets andere orde dit voorbeeld, maar het is alleen maar om aan te geven dat jouw argument niet erg sterk is in mijn ogen.
Is lezen zo moeilijk ? Want dat heb ik zeker niet geschreven.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:06 schreef Angeliquetje het volgende:
dus als je een sneeuwbal (zacht) op een huis gooit vind jij dat evenveel risico als vuurwerk over een schutting gooien :S
Ja, daar staat dus in dat hij tegen een muur gooide toch?quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:18 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
Ik ga er maar even van uit dat hij op een raam gegooit heeft, anders had hij dit maar duidelijk moeten maken in zn openings post.Je weet dat er doorgeslagen figuren rondlopen, elke dag komt er wel iets in het nieuws.
Dat met dat meisje en de bosjes verhaal zit een waarheid in, ik ken geen meisjes die s’nachts alleen door een verlaten bos gaan fietsen. Omdat ze bang zijn aangerand te worden of erger.. of ken jij wel mensen die op verlaten paden gaan fietsen en hopen aangerand te worden
De Ts was als eerst fout en dat weet hij, alle gevolgen daarna zijn voor zijn rekening. Dan had je maar geen sneeuwballen moeten gooien.
Dat die kerel iets wat ver gaat is waar, maar ik twijfel een beetje aan de objectiefheid van de ts. Wanneer iemand boos is en iets opschijft is het meestal overdreven.
idd, mijn fout! maarja punt blijft dat ie geen sneeuwballen tegen andermans bezit aan moet gooien.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:29 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, daar staat dus in dat hij tegen een muur gooide toch?
Klopt. Maar die meneer moet geen andere mensen slaan ook.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:34 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
idd, mijn fout! maarja punt blijft dat ie geen sneeuwballen tegen andermans bezit aan moet gooien.
Er bestaat zoiets als intimidatie, angst etc..quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:36 schreef Gia het volgende:
Maar schijnbaar is er niets vernield en valt er geen vergoeding te halen, dus om genoegdoening te krijgen sla je er maar op los!
Kan echt niet.
TS: Hup, praat met je ouders en ga samen naar de politie.
ja zo kan je eeuwen doorgaan, ze waren allebei niet slim bezig maar de ts is de aanleiding van het hele gebeuren. op je 17e weet je echt wel dat je geen sneeuwballen moet gooien op andermans bezit.. [insert common sense verhaaltje]quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:47 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Klopt. Maar die meneer moet geen andere mensen slaan ook.
Als mijn zoon (voorop gesteld dat ik een zoon had van 17) met zo'n verhaal thuis zou komen, zou 'ie niet lang daarna z'n excuses aan hebben staan bieden *en* zou ik, afhankelijk van de uitkomst van de hernieuwde kennismaking, namens mijn zoon aangifte hebben gedaan, want beiden zaten fout.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:36 schreef Gia het volgende:
Wat zeggen je ouders er eigenlijk van?
Als mijn zoon met zo'n verhaal thuis zou komen, zou ik om te beginnen eens verhaal gaan halen bij mijnheer. En als dan blijkt dat het verhaal van mijn zoon klopt, zou ik direct aangifte doen van mishandeling.
Die vent was niet bepaald geïntimideerd of angstig, lijkt me.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:49 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
Er bestaat zoiets als intimidatie, angst etc..
Zonder objectief verhaal is deze discussie sowieso zinloos.
beschermende kut ouders tegenwoordig, als ik kids heb zouden ze niet eens in een dergelijke situatie terecht moeten komen... sneeuwballen gooien op huizen![]()
\quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:58 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
Als mijn zoon (voorop gesteld dat ik een zoon had van 17) met zo'n verhaal thuis zou komen, zou 'ie niet lang daarna z'n excuses aan hebben staan bieden
Ja, voor een sneeuwbal.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:05 schreef Gia het volgende:
[..]
\
Voor een sneeuwbal tegen een buitenmuur?
Get real!
Dus of iemands' privésfeer aangetast wordt is bij jou afhankelijk van de vraag of er schade is ?quote:Als er nou iets beschadigd was, of een raam goed smerig door kleffe sneeuw, tja, dan zou ik het met je eens zijn. Maar voor een sneeuwbal tegen een muur......!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |