zweefvliegen ja. Er zaten bij in de selectie groep een aantal zweefvliegers.. die konden ook naar huis. vliegen kan ik ook wel. ben niet gecrashed ofzo. maar als je op je instrumenten vliegt zonder het gevoel van welke g-krachten dan ook en 50ft hoogte verliest in een bocht met minimum cruise speed hebt mag je vertrekken.quote:Op maandag 5 december 2005 20:19 schreef TremorChrist het volgende:
[..]
Aah tsssPrutser, ik kan al vliegen. En ik ga toch niet bij het leger
Ik zal het wel melden als ik ooit wordt gekeurd en er wel door heen kom in tegenstelling tot jou
![]()
Ben ik het mee eensquote:
Doen ze dat tegenwoordig nog steeds op Gilze-Rijen op die oude simulators die weinig meer hebben dan de basic six?quote:Op maandag 5 december 2005 20:23 schreef M5 het volgende:
[..]
zweefvliegen ja. Er zaten bij in de selectie groep een aantal zweefvliegers.. die konden ook naar huis. vliegen kan ik ook wel. ben niet gecrashed ofzo. maar als je op je instrumenten vliegt zonder het gevoel van welke g-krachten dan ook en 50ft hoogte verliest in een bocht met minimum cruise speed hebt mag je vertrekken.
't is echt niet zo simpel als jij denkt. 90% van de geteste personen valt daar af, na dat eerder al 80 procent van de solicitanten is afgevallen.
Deze zomer was ik een aantal maal in de vliegclub Sanicole van waar het vliegtuig vertrok! De vader van een goede vriendin van me heeft daar namelijk een delta staan (of had, crashte vorige maand, maar zonder veel ergquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:45 schreef tupolev141 het volgende:
Piloot was 72 jaar, en vloog van zijn 69ste. 3 jaar ervaring is niet veel, zeker niet als sportvlieger met maar enkele tientallen uurtjes per jaar.
Het was wel heel mistig. Kan zijn dat ie verloren is gevlogen, langzaam hoogte verloren en dan de bomen in, of misschien een hartaanval of zo tijdens het vloegen
beetje late reactie, maar goed.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:23 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Doen ze dat tegenwoordig nog steeds op Gilze-Rijen op die oude simulators die weinig meer hebben dan de basic six?
Dus zijn het allemaal mietjuuuusquote:Op woensdag 14 december 2005 20:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Ok, we zijn nu 3 pagina's verder en komt er dus op neer dat niemand vliegt...
Bij de Twentsche Zweefvliegclubquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:38 schreef cheukert het volgende:
waar vlieg jij?
En winkelpersoneel doet 3000 Eur bruto per maand? Welke winkel, ik teken er voor.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:24 schreef Furious het volgende:
[..]
Dus je denkt dat piloten net iets meer verdienen dan winkelpersoneel?![]()
En jij dan?quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:38 schreef cheukert het volgende:
waar vlieg jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |