quote:Op maandag 28 november 2005 21:07 schreef Furious het volgende:
Omdat ik zelf bezig ben met deze opleiding (PPL, daarna door met CPL). Vroeg ik mij af of er ook andere Fok!-ers zelf vlogen? Zo ja, welk brevet, welk toestel, en welk vliegveld?![]()
Of zijn jullie allemaal down-to-earth?![]()
Misschien een idee voor een [centraal] Vliegers-topic, mits er voldoende anderen hier vliegen.
Dus je denkt dat piloten net iets meer verdienen dan winkelpersoneel?quote:Op donderdag 1 december 2005 00:19 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
startsalaris KLM is echt niet zo hoog hoor... 3000 eu / maand klopt wel ongeveer.
Bij Soesterberg?quote:Op donderdag 1 december 2005 11:45 schreef fhmbuurmeisje het volgende:
Ik vlieg niet zelf... maar werk als secretaresse bij een bedrijf dat de vliegmedische keuringen verricht. heb dus wel iedere dag met piloten te maken...![]()
[..]
Cool, bij Gilze-Rijen zeker?quote:Op donderdag 1 december 2005 13:23 schreef _Liquid_ het volgende:
Begin binnenkort met opleiding voor luchtsgevechtspiloot. (F16)
quote:
Bij welke winkel verdien je als Starter 3000 euro p/m?quote:Op donderdag 1 december 2005 13:24 schreef Furious het volgende:
[..]
Dus je denkt dat piloten net iets meer verdienen dan winkelpersoneel?![]()
Vertel mij maar eens in welke winkel je 3000 euro p/m verdient.quote:Dus je denkt dat piloten net iets meer verdienen dan winkelpersoneel?
Net iets meer zeg ik dus.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:33 schreef blieblie het volgende:
[..]
Bij welke winkel verdien je als Starter 3000 euro p/m?.
Dan kap ik gelijk met mijn opleiding om daar te gaan werken.
Weet je, eigenlijk kan mij deze discussie mij geen kont schelen.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:40 schreef genman het volgende:
[..]
Vertel mij maar eens in welke winkel je 3000 euro p/m verdient.
Inderdaan wat Alternate zegt, komt 40000 euro per jaar meer in de buurt dan 95000. Dan heb ik het over een co-piloot.
Ik kan me herinneren, dat een piloot ( volgens mij XYZ) zei dat hij begon met een salaris van ronde de 3500 bruto en na 2 jaar al 60000 euro per jaar verdiende.
Maar startsalaris van 95000 euro kan je wel vergeten vriend.
Ik dacht dat daar de keuringen nog wel werden gehouden. Fout gedacht dus.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:28 schreef fhmbuurmeisje het volgende:
Soesterberg bestaat al een tijd niet meer...
dusss.. neej.. k ga hier geen reclame lopen maken hoor.. haha.. maar wou t alleen ff kwijt
[..]
Nee, daar werken ze niet met F16's alleen Apache's voor zover ik weet.quote:
Ah, gelukkig zijn jullie niet de boosdoeners die ervoor zorgen dat ik een stuk moet omvliegen als ik naar Texel wil.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:52 schreef _Liquid_ het volgende:
[..]
Nee, daar werken ze niet met F16's alleen Apache's voor zover ik weet.
Ik ga naar Volkel![]()
Pilatus.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:01 schreef tupolev141 het volgende:
Eerst maar es met een Pilatus PC-7 rondkarren danDaar is een collega van me gewoon verliefd op
Pas op hoor, ik haal je neerquote:Op donderdag 1 december 2005 13:58 schreef Furious het volgende:
[..]
Ah, gelukkig zijn jullie niet de boosdoeners die ervoor zorgen dat ik een stuk moet omvliegen als ik naar Texel wil.![]()
Omdat de locatie nou niet bepaald top secret is aangezien het aan een openbare weg ligt waar je duidelijk af en toe F16's/Apaches e.d. kan zien staan?quote:Op donderdag 1 december 2005 14:24 schreef _Liquid_ het volgende:
[..]
Pas op hoor, ik haal je neer![]()
Hoe wist je trouwens van Gilze-Rijen af, niet dat het topsecret is maar meeste mensen kennen het niet
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:52 schreef _Liquid_ het volgende:
Ja, sorry.. nam je antwoord beetje sarcastisch op![]()
Aviation Medical center in Maarssen? Of in Amsterdam?quote:Op donderdag 1 december 2005 11:45 schreef fhmbuurmeisje het volgende:
Ik vlieg niet zelf... maar werk als secretaresse bij een bedrijf dat de vliegmedische keuringen verricht. heb dus wel iedere dag met piloten te maken...![]()
[..]
paar maandjes geleden ook nog gedaanquote:Op maandag 28 november 2005 21:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Het is dan ook een serieuze tvpIk kijk graag naar jullie
(veel zweefvliegers in het weeknd over ons huis)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |