We zijn het wel eens jaquote:Op maandag 5 december 2005 19:14 schreef KlaPMonGooL het volgende:
[..]
dan hebben we inderdaad een hogere dichtheid nodig, maar niet zo extreem als je aanhaalt.
En houston? bron? Want als ik google op "houston schoonste stad ter wereld" komen zowel singapore als antwerpen eruit rollen...
Maar welke bron gebruik je nu, want zoals ik al zei, als je gaat googlen met "schoonste stad ter wereld" of zelfs "houston schoonste stad ter wereld" kom je bij allerlei steden uit, maar niet bij houston. Toen ik net googlede op "houston cleanest city in the world" kwam ik hierop uit:quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:24 schreef BlaZ het volgende:
[..]
We zijn het wel eens ja
Zo extreem hoeft het ook weer niet nee. Bovendien zou men de Nederlanders daar ook nooit in krijgen.
Houston heeft de laagste vervuiling per km2 simpelweg omdat de stad erg dun bevolkt is. Grappig feitje is dat de schoonste stad ook de stad is met het laagste percentage OV gebruik.
(http://www.citymayors.com/environment/polluted_uscities.html)quote:Los Angeles together with three other Californian cities have been named as the most polluted US cities. The cities have more particle pollution and higher smog levels than other metro areas in the US. Pittsburgh, Pennsylvania, is placed fifth for particle pollution, with Houston, Texas, in fifth place nationally for smog pollution.
das wel 15 jaar oude info hequote:
Dan wordt zón onderzoek weer zo duur héquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:09 schreef KlaPMonGooL het volgende:
[..]
das wel 15 jaar oude info he(welke overigens gemeten is over 30 steden.. Ligt dus weer aan de definitie van stad. Daar is sowiezo veel onenigheid over, begint het bij 50.000, 100.000, 500.000? Of is het verschillende per land?
Nouja, iig ... wat maakt het uit...
okidoquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:30 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dan wordt zón onderzoek weer zo duur hé
Moet je ff 500 steden gaan onderzoeken als het niet meer is.
Er is maar 1 snelweg welke je "dubbeldeks" zou kunnen noemen in Los Angeles, en dat is een stuk van de I-110 in zuid Los Angeles.quote:Op maandag 28 november 2005 20:59 schreef Koewam het volgende:
Weet ik veel. Dat zei m'n vader.
Edit: Los Angeles
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |