Lees de OP nou nog eensquote:Op maandag 19 december 2005 00:29 schreef DuranK het volgende:
Wat ook helpt is op een meid afstappen met de intentie om gwoon te praten en haar niet te versieren. Zo oefen je toch en kun je geen blauwtje lopen want je probeerde ook nietsZo had ik bijvoorbeeld een keer dat ik op 1 of ander festivalletje was waar een erg lekker zangeresje aan het zingen was. Paar uur later liep ze daar rond. Ik er op aflopen en wat lullen over haar bandje enzo, en ik eindigde met een handtekening van der op men buik
En ja ik had biertjes op, maakt het toch wat makkelijker
![]()
Maar je hebt r niet geneukt, want dat is waar het de TS uiteindelijk om gaat.quote:Op maandag 19 december 2005 00:29 schreef DuranK het volgende:
Wat ook helpt is op een meid afstappen met de intentie om gwoon te praten en haar niet te versieren. Zo oefen je toch en kun je geen blauwtje lopen want je probeerde ook nietsZo had ik bijvoorbeeld een keer dat ik op 1 of ander festivalletje was waar een erg lekker zangeresje aan het zingen was. Paar uur later liep ze daar rond. Ik er op aflopen en wat lullen over haar bandje enzo, en ik eindigde met een handtekening van der op men buik
En ja ik had biertjes op, maakt het toch wat makkelijker
![]()
Eerlijk gezegd denk ik helemaal niet dat TS het neuken als directe doelstelling heeft...quote:Op maandag 19 december 2005 02:38 schreef Forumschorem het volgende:
[..]
Maar je hebt r niet geneukt, want dat is waar het de TS uiteindelijk om gaat.
Ik zou dan maar binnen blijven, lelijkerd.quote:Op maandag 19 december 2005 20:43 schreef DKM_Gneisenau het volgende:
ik durf niet met meisjes te praten, volgens mij maken ze me dan dood![]()
Ik zie echt een slicke Johnny in spijkerjasje héél erg vet afdruipenquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:41 schreef RealLex het volgende:
Dat eerst een paar drinken schiet denk ik in jouw geval niet op, want ik heb zo het idee dat dat in jouw geval betekend dat je dan al zoveel hebt gezopen dat je ook al een aardige alci-damp uit je waffel laat opbloeien.
Dus gewoon ff op de tandjes bijten. Oogcontact onderhouden. Dat dr schoenen leuk zijn weet ze zelf ook wel anders had ze die niet aangetrokken.
Gewoon openen met een kut-opmerking, zoiets als: "Nou, ik kijk hier eens door de zaal (of whatever) heen en ik zie jou hier zo zielig staan. Maar als je een gesprek kunt onderhouden mag je wat tijd met me doorbrengen."
Is het ijs meteen gebroken en hoef je je ook niet druk te maken waar je het over moet hebben.
Sterker nog, mocht je onzeker zijn kom je het met zo'n opener zeker niet over, behalve als je staat te trillen als een vibrator dan.
Toch zweer ik je, met een onverwachte opening kom je het beste uit de hoek. Die van "Heey, wil je wat drinken?", kennen de meestedames wel. "Zeg, kom je hier vaak?", zou ik ook niet meer toepassen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 02:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie echt een slicke Johnny in spijkerjasje héél erg vet afdruipen
Nou in deze tijden van de Euro willen de dames dolgraag wat van je drinken maar pas ook daarvoor op, geeft een dame nix terug dan is het een sloeber of gewoon een kakteefquote:Op woensdag 21 december 2005 03:01 schreef RealLex het volgende:
[..]
Toch zweer ik je, met een onverwachte opening kom je het beste uit de hoek. Die van "Heey, wil je wat drinken?", kennen de meestedames wel. "Zeg, kom je hier vaak?", zou ik ook niet meer toepassen.
of ze drinken hop ->staan beleefd naast je->drankje op->ze is wegquote:Op woensdag 21 december 2005 03:14 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nou in deze tijden van de Euro willen de dames dolgraag wat van je drinken maar pas ook daarvoor op, geeft een dame nix terug dan is het een sloeber of gewoon een kakteef![]()
meer drank wil wel helpenquote:Op woensdag 21 december 2005 03:56 schreef Beach het volgende:
[..]
of ze drinken hop ->staan beleefd naast je->drankje op->ze is weg![]()
Hey, iemand met ervaring!quote:Op woensdag 21 december 2005 17:18 schreef Modwire het volgende:
Het zou ook helpen als je niet zo verschrikkelijk lelijk zou zijn..![]()
Of ze lopen gewoon met drankje en al wegquote:Op woensdag 21 december 2005 03:56 schreef Beach het volgende:
[..]
of ze drinken hop ->staan beleefd naast je->drankje op->ze is weg![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 01:13 schreef BGN het volgende:
[..]
Of ze lopen gewoon met drankje en al weg![]()
Weet je zeker dat het, het niet durven is?quote:Op zondag 25 december 2005 19:09 schreef Tranceptor het volgende:
Bij mij is vooral het probleem dat ze niet terug durven te praten, weet iemand daar wat op?
Soms zijn mensen die je serieus nemen nog enger dan mensen die dat niet doen.quote:Op zondag 25 december 2005 23:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het, het niet durven is?
Want niet iedereen is nou eenmaal zo spontaan en weten meteen iets leuks terug te zeggen.
Ik zal je niet meer serieus nemen danquote:Op zondag 25 december 2005 23:31 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Soms zijn mensen die je serieus nemen nog enger dan mensen die dat niet doen.![]()
Je mag me ook altijd minder serieus nemen.quote:Op zondag 25 december 2005 23:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zal je niet meer serieus nemen dan.
En jij mag ook even ontopic gaan en serieus reageren!quote:Op zondag 25 december 2005 23:35 schreef .Tarzan. het volgende:
[..]
Je mag me ook altijd minder serieus nemen.
Hoi, neuken?quote:Op zondag 25 december 2005 23:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zal je niet meer serieus nemen dan.
Plastische chirurgie zou in jouw geval waarschijnlijk wonderen doenquote:Op zondag 25 december 2005 19:09 schreef Tranceptor het volgende:
Bij mij is vooral het probleem dat ze niet terug durven te praten, weet iemand daar wat op?
Bij jou heeft het niet gewerkt? We hadden er nog zoveel hoop in je te redden.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:25 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Plastische chirurgie zou in jouw geval waarschijnlijk wonderen doen![]()
Helaas nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:31 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Bij jou heeft het niet gewerkt? We hadden er nog zoveel hoop in je te redden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |