Zeker wetenquote:Op dinsdag 29 november 2005 02:07 schreef dndiek het volgende:
Dat klinkt goed en ik ben blij dat ik ook een (klein) steentje daaraan bij heb kunnen dragen
zuipen krengquote:
da's dus erger dan wintertenenquote:
Nee, dat zijn sneeuwballenquote:Op dinsdag 29 november 2005 02:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's dus erger dan wintertenenauw
maar ijsballen kon ook in dit grapjequote:
Slaap zacht op een hard kussenquote:
Ze heeft gewoon van die glazen dingen gebruikt:quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:03 schreef ElisaB het volgende:
Ik kan er ook niet echt opgewonden van worden, maar bijzonder is het wel
Jij vroeg om ijsballen en Google kwam hiermee aanzettenquote:Op dinsdag 29 november 2005 02:15 schreef Bluezz het volgende:
Diek, mijn trek in bitterballen, wat doe je
quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:14 schreef popolon het volgende:
fipo.
Hee Popo, hoe is het met de NBA??quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:16 schreef popolon het volgende:
He gads, het wordt meteen onsmakelijk hiero.
Heel goed, genieten.quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:18 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hee Popo, hoe is het met de NBA??
Kan ik nog ergens online beelden terug vinden
om de haveplak ook pissen zeker?quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:18 schreef finch_meister het volgende:
Ik kan niet slapen, het smeltwater van de sneeuw op het dak loopt met een heel irritant geluid de afvoer in
Morgen maar ff www.nba.com kijken, hoe is het verder aan de overkant van de grote plasquote:Op dinsdag 29 november 2005 02:20 schreef popolon het volgende:
[..]
Heel goed, genieten.
Online beelden moet je niet bij mij zijn, ik zie 't op de tv.
www.nba.com voor highlights, dat wel.
Verkapt, ik heb lekker sneeuw gehad gna gna postjequote:Op dinsdag 29 november 2005 02:18 schreef finch_meister het volgende:
Ik kan niet slapen, het smeltwater van de sneeuw op het dak loopt met een heel irritant geluid de afvoer in
You know itquote:Op dinsdag 29 november 2005 02:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Verkapt, ik heb lekker sneeuw gehad gna gna postje![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |