Hulpmiddelenquote:Op maandag 28 november 2005 20:59 schreef borisz het volgende:
[..]
ik ben blij als ik een 6 haalmaar dmv hulpmiddelen
haal ik goede cijfers voor het leren maar als we teksten krijgen haal ik een onvoldoende
![]()
Dat uitvak moeten ze alle stoeltjes uit slopen en vervolgens deskundig afbrandenquote:Op maandag 28 november 2005 20:51 schreef Superheld het volgende:
Ole, voor psv uit kaartjes geregeld![]()
Daarom zit ik ook niet in het uitvakquote:Op maandag 28 november 2005 21:09 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat uitvak moeten ze alle stoeltjes uit slopen en vervolgens deskundig afbranden.
Welk vak zit je nu?quote:Op maandag 28 november 2005 21:13 schreef Superheld het volgende:
[..]
Daarom zit ik ook niet in het uitvak![]()
Klote paal in het midden en dat net ook al zo irritant.
Ik was er zelf niet bij, maar bij psv - ajax zaten er ook wel opvallend veel mensen losquote:Op maandag 28 november 2005 21:13 schreef Superheld het volgende:
[..]
Daarom zit ik ook niet in het uitvak![]()
Klote paal in het midden en dat net ook al zo irritant.
Weet niet precies, krijg woensdag mijn kaartje.quote:
Maar je komt eerst nog bij ons hè?quote:Op maandag 28 november 2005 21:28 schreef Dos37 het volgende:
20 december ga ik ook wel even op bezoek bij PSV
kijken of we kunnen stunten.
hmmm jammer.quote:Op maandag 28 november 2005 21:30 schreef finch_meister het volgende:
Cocu heeft een aanbieding van Man Utd afgeslagen om Keane op te volgen
juiste keus, RvN en Park maakte al een grote foutquote:Op maandag 28 november 2005 21:30 schreef finch_meister het volgende:
Hopelijk kan de lokale FC ook stuntenquote:Op maandag 28 november 2005 21:28 schreef Dos37 het volgende:
20 december ga ik ook wel even op bezoek bij PSV
kijken of we kunnen stunten.
Terecht, hij wilt volgend jaar ook CL spelenquote:Op maandag 28 november 2005 21:30 schreef finch_meister het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |