Koffie zetten ookquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:38 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Lootjes trekken is wel een goed idee dndiek
staat nog niks op de site van fc Utrecht zelf, ook niks op nu.nl of vi.nlquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:03 schreef -Vaduz- het volgende:
En weer terug, RTV Utrecht meldt dat David di Tomasso overleden is.![]()
vi nu welquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:04 schreef DeTolk het volgende:
[..]
staat nog niks op de site van fc Utrecht zelf, ook niks op nu.nl of vi.nl
belachelijk natuurlijk dat ik er aan denk....maar heeft iemand hem in z'n coach van 't jaarquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:03 schreef -Vaduz- het volgende:
En weer terug, RTV Utrecht meldt dat David di Tomasso overleden is.![]()
![]()
Ik heb 'm in de VI Profcoach.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
belachelijk natuurlijk dat ik er aan denk....maar heeft iemand hem in z'n coach van 't jaar
Vaduzquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
belachelijk natuurlijk dat ik er aan denk....maar heeft iemand hem in z'n coach van 't jaar
Ik dacht er ook al aan eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Had ik ook...zit ook in mijn team, raar dat je daar dan aan denkt.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik dacht er ook al aan eigenlijk.
voel me meteen minder schuldigquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik dacht er ook al aan eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |