mijn instructeur vind dat ook niet erg. Als ik gewoon in 1, 2 en 3 doortrek tot +/- 5000 toeren hoor je em nooitquote:Op maandag 5 december 2005 20:40 schreef wlsandman het volgende:
Succs morgen gelderland!![]()
Morgenochtend is het lekker rustig op de weg omdat iedereen ziek is van de pepernoten en marsepijn![]()
Je moet gewoon niet extra rustig gaan rijden, rijd gewoon zoals je normaal ook rijdt. Je mag lekker fel zijn, daar houden ze wel van!
het is idd echt belangrijk dat je goed met het verkeer meerijdt. Maar in zijn drie doortrekken tot 5000 toerenquote:Op maandag 5 december 2005 20:42 schreef Repeat het volgende:
[..]
mijn instructeur vind dat ook niet erg. Als ik gewoon in 1, 2 en 3 doortrek tot +/- 5000 toeren hoor je em nooitWel wat beter dan al die lessers die je als een bejaarde ziet rijden
Da's prima, bumperklevers hou ik zelf ook niet van. Maar toen ik nog leste, ging ik ook gewoon mee in de stroom van het verkeer enzo... Maar je kunt toch niet leren om 50 te rijden in plaats van 30? Gewoon gaspedaal verder intrappen! 30 rijden is net zo gevaarlijk als 70.quote:Op maandag 5 december 2005 21:08 schreef Shirley het volgende:
Jullie hebben het toch allemaal moeten leren? Ik snap niet dat jullie daarover zeuren, alsof jullie zijn geboren als ervaren rijders. Ik les nu zelf ook, en erger me rot aan de mensen die nog even snel langs me racen terwijl ik al 50 rij zodat ze eerder zijn. Wat heb ik dan een lol als ik ze weer tegen kom bij het stoplicht....
Of van die knakkers die gaan bumperkleven. Dan ga ik juist langzaam rijden en af en toe even op de rem trappen, vind m'n instructrice ook prima. Moet je maar geduld hebben!
Of je definitie van goedleren aanpassen, ga desnoods aantekeningen maken, kijk elke keer goed wat je fout doet, leer van je fouten.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:26 schreef Badabingea het volgende:
Ik heb 20 december tussentijdse toets, maar me theorie wil niet lukken. Heeft iemand tips? sites waar ze tips hebben, want leer gewoon goed, maak toetsen, maar het wil gewoon niet lukken. 2x gewoon zwaar gezakt? Ik hoor het graag!
Gefeliciteerd,.........quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:08 schreef Gelderland het volgende:
jaja, ik heb lang gewacht om dit te typen MAAR ik ben de 1e keer:![]()
Geslaagd
![]()
![]()
rijbewijs![]()
het ging allemaal gewoon goed!! ben echttt blij
Gefeliciteerd!!!quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:08 schreef Gelderland het volgende:
Geslaagd
![]()
![]()
rijbewijs![]()
het ging allemaal gewoon goed!! ben echttt blij
Jij ook gefeliciteerd met je vriendinquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:28 schreef I_PANDA_I het volgende:
[..]
Gefeliciteerd,.........![]()
![]()
Mijn vriending in vannaochtend ook geslaagd(2e keer)
Ehm.. Je kan toch geen TTT doen als je je theorie nog niet hebt??quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:26 schreef Badabingea het volgende:
Ik heb 20 december tussentijdse toets, maar me theorie wil niet lukken. Heeft iemand tips? sites waar ze tips hebben, want leer gewoon goed, maak toetsen, maar het wil gewoon niet lukken. 2x gewoon zwaar gezakt? Ik hoor het graag!
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:08 schreef Gelderland het volgende:
Geslaagd
![]()
![]()
nee, dat kan idd niet, dus hij zal het wel moeten halen van te voren, anders dan gaat TTT niet door neequote:Op dinsdag 6 december 2005 11:41 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ehm.. Je kan toch geen TTT doen als je je theorie nog niet hebt??![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |