Want?quote:Op woensdag 30 november 2005 15:17 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik ga in ieder geval nooit (meer) op een eerste date uit-eten.
Hij heeft betaald voor haar eten en daarna bedankte ze hem daarvoor, wenste ze hem nog een plezierige avond en ging naar huisquote:
Dan is hij tenminste als een heer ten onder gegaanquote:Op woensdag 30 november 2005 15:28 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Hij heeft betaald voor haar eten en daarna bedankte ze hem daarvoor, wenste ze hem nog een plezierige avond en ging naar huis![]()
Ja en? Dat iemand mee gaat op een date betekend niet gelijk dat je een relatie hebt en dat het die avond neuken wordtquote:Op woensdag 30 november 2005 15:28 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Hij heeft betaald voor haar eten en daarna bedankte ze hem daarvoor, wenste ze hem nog een plezierige avond en ging naar huis![]()
En mocht het meteen heel goed klikken dan heb je in de vrije natuur meer mogelijkheden dan in een drukke stad.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:50 schreef ondeugend het volgende:
Ik snap niet waarom een eerste date zo orgineel mogelijk moet zijn. Ga gewoon een lekker eind wandelen. En nee dat hoeft niet saai te zijn en het is meteen makkelijker om met een tweede date te overtreffen.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:04 schreef Hitch het volgende:
Komende date: Cabaret. Humor, samen lachen is volgens mij ook een goed begin. Het is wel belangrijk dat degene waarmee je een date hebt wel humor heeft
Ik hoorde laatst ook dat dat erg leuk is, dat is toch die tent van Raoul Heertje?quote:Op zondag 4 december 2005 20:26 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Toomler in Amsterdam onder het Hilton is een aanrader
uhm hallo??? Tis een date volgens mij, dan is het de bedoeling dat je elkaar wat beter leert kennen. (Ja tenzij je beide contact gestoord bent..)quote:Op maandag 28 november 2005 19:17 schreef doemaardrie het volgende:
Ik zou naar de bioscoop gaan dan hoef je niet met haar te praten.
Yep, ben wezen poolen en wat drinken. Tijd vloog, dat is een goed teken las ik hierquote:Op zondag 4 december 2005 20:33 schreef Alessandro het volgende:
Ts alles nog gelukt :p??
Bioscoop voor een eerste date lijkt me echt helemaal niets. je leert elkaar niet kennen. Het enige wat je kan zeggen na afloop is: goh, je kan wel leuk naast hem zitten in het donker.quote:Op maandag 28 november 2005 19:17 schreef doemaardrie het volgende:
Ik zou naar de bioscoop gaan dan hoef je niet met haar te praten.
daar ben ik het helemaal mee eens, je kan ook zorgen dat zij de stad nog niet kent en jij wel, dan weet je tenminste de leukste plekjesquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:17 schreef Dissolved het volgende:
[..]
Bioscoop voor een eerste date lijkt me echt helemaal niets. je leert elkaar niet kennen. Het enige wat je kan zeggen na afloop is: goh, je kan wel leuk naast hem zitten in het donker.
Ik zou naar een pub gaan of een stad gaan bezichtigen.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:35 schreef DR878 het volgende:
Ik w8 totdat Silent Hill ( http://www.sonypictures.com/movies/silenthill/postercontest/) in de bios draait, tis een leuke horrorfilm ( game Silent Hill zijn ook supergaaf)en ben van plan om samen met mijn date naar die film te gaan als ie uit is
Nu eerst nog die date vinden..
Helaas ligt Groningen voor de meeste mensen een beetje ver helaasquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:49 schreef DiNoW het volgende:
[..]
daar ben ik het helemaal mee eens, je kan ook zorgen dat zij de stad nog niet kent en jij wel, dan weet je tenminste de leukste plekjes![]()
Dat weet ik niet, maar het is wel erg leukquote:Op maandag 5 december 2005 20:21 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst ook dat dat erg leuk is, dat is toch die tent van Raoul Heertje?
zijn er niet meer steden dan?quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:36 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Helaas ligt Groningen voor de meeste mensen een beetje ver helaas.
Jawel, Utrecht en daar heb ik dan zaterdag ook een datequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |