Ja, en toch ben ik er zeker van dat een afspraak vanzelf losloopt (of gewoon niet klikt).quote:Op maandag 28 november 2005 20:38 schreef Olmo het volgende:
[..]
Las ik net niet ergens dat jij nog nooit een vriend/vriendin en/of seks had gehad?![]()
ja dat moet ook gebeuren hequote:Op maandag 28 november 2005 20:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
we hebben 'woorden' in 2 topics over meisjes en daten![]()
Eensquote:Op maandag 28 november 2005 20:42 schreef saaw het volgende:
[..]
ja dat moet ook gebeuren he
OT:
waarschijnlijk vind zij het even leuk en spannend als jij dus maakt het geen zak uit waar jullie heengaan, maar ik vind persoonlijk een bios gewoon een beetje afgezaagd
doe gewoon iets leuks, dan voel je je vanzelf op je gemak
Is het niks om zelf ook eens een keer te proberen danquote:Op maandag 28 november 2005 20:42 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Ja, en toch ben ik er zeker van dat een afspraak vanzelf losloopt (of gewoon niet klikt).
dat lijkt me het allerbelangrijkstquote:
Tsjah.. Er zit voortgang in.. Maar na vandaag ziet ook dat er weer somber uitquote:Op maandag 28 november 2005 20:47 schreef Olmo het volgende:
[..]
Is het niks om zelf ook eens een keer te proberen dan. No offense verder hoor
Afspraakjes worden het leukst als je gewoon jezelf bent/blijft en lekker kan lachen met elkaar.
Voor een eerste afspraakje maakt het verder niet veel uit wat en hoe denk ik. Wil je haar hierna écht versieren, ga dan voor iets uitdagenders/originelers, iets dat bij je past.
juistquote:Op maandag 28 november 2005 20:52 schreef Olmo het volgende:
Als je nou eerst naar de bioscoop gaat, heb je daarna sowieso iets om over te praten
quote:Op maandag 28 november 2005 20:52 schreef Olmo het volgende:
Als je nou eerst naar de bioscoop gaat, heb je daarna sowieso iets om over te praten
hoezo dat??quote:Op maandag 28 november 2005 20:52 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Maar na vandaag ziet ook dat er weer somber uit![]()
Mwoa, het gesprek ging weer moeizaam...quote:
dat is toch niet zo'n hele erge vraagquote:Op maandag 28 november 2005 21:03 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Mwoa, het gesprek ging weer moeizaam...
En nogal eenvoudig (hoe was het, alles goed? Op school? Bla bla) opzich niks mis mee, toen de vraag kwam "weet je nog iets leuks te vertellen??"Terwijl ik wachte op een response
![]()
Nee, misschien passen we gewoon niet bij elkaar..
Voor een keer.. Of 2, niet nee. Maar dagelijks krijg ik dat te horen.. Maar het probleem is dus ook dat ze niet 'doorpraten' kan.. Dan valt een stilte (ik blijf niet aan de gang om te vragen (dus interesse te tonen)) en dan krijg je dat weer.quote:Op maandag 28 november 2005 21:04 schreef saaw het volgende:
[..]
dat is toch niet zo'n hele erge vraag
moet je gewoon heel enthousiast iets gaan vertellen [dat misschien helemaal niet boeiend is]
msn is zowiezo kut als het om emoties en dergelijke gaat dus probeer dan gewoon haar zo veel mogelijk echt te zien en/of te bellen, waarschijnlijk weet ze zelf gewook ook niet zo goed wat ze moet zeggenquote:Op maandag 28 november 2005 21:06 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Voor een keer.. Of 2, niet nee. Maar dagelijks krijg ik dat te horen.. Maar het probleem is dus ook dat ze niet 'doorpraten' kan.. Dan valt een stilte (ik blijf niet aan de gang om te vragen (dus interesse te tonen)) en dan krijg je dat weer.
Máár elk gesprek eindigt wel weer met kusjes, 'hou van jou' zinnetjes.. Dus ja, i kweet het ook niet helemaal. Ook heeft ze zin in de bios, en zei dat ze niet voor de film maar voor mij gingDat dan wel, maar op MSN gaat het moeizaam.
Je kunt het ook gewoon niet doen!quote:Op maandag 28 november 2005 21:43 schreef Sargon het volgende:
Als je in amsterdam woont kan je idd op de Dam schaatsen
OMG nee! Dat is dus echt zo'n date als je allebei startrek-fans bent.quote:Op maandag 28 november 2005 22:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nog iets aparts, lasergamen. Al ben ik van mening dat niet iedere vrouw dat leuk vindt in d'r eentje (1 tegen 1 kan saai zijn), dus misschien is het wat beter als je met een groter gezelschap bent. Met een aantal vrienden van jou en aantal andere vriendinnen van haar kun je het wel doen.
Star-trekquote:Op maandag 28 november 2005 22:09 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
OMG nee! Dat is dus echt zo'n date als je allebei startrek-fans bent.
Mag ik vragen hoe oud jij bent?quote:Op maandag 28 november 2005 22:06 schreef Kings het volgende:
Lasergamen is toch voor kinderen? dat deed ik tenminste toen ik klein was op feestjes...
Ja dat is wel een leuk idee.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:04 schreef Hitch het volgende:
Komende date: Cabaret. Humor, samen lachen is volgens mij ook een goed begin. Het is wel belangrijk dat degene waarmee je een date hebt wel humor heeft
dat werkt altijd wel prima..met elkaar praten en elkaar leren kennen is dan wel de bedoeling in een ongedwongen sfeerquote:Op dinsdag 29 november 2005 09:18 schreef Hexagon het volgende:
Ik neem een meisje altijd mee naar een cafe om gezellig te praten en wat te dirnken. Dat levert mij altijd wel een leuke date op.
Sommige mensen houden meer van neutraal terrein.... Hangt er dus maar net vanaf wat je prefereerd.quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:24 schreef Aurelium het volgende:
BioscoopRampzalig voor een eerste date.
Kook voor dr en zorg dat je een (of meerdere) fles(sen) rosé in huis hebt. Redelijk grote kans op succes.
Precies, dat is het beste.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:59 schreef Sargon het volgende:
je kan toch ook voor of na de bios naar het cafe gaan.
hahahaquote:Op maandag 28 november 2005 19:38 schreef Laton het volgende:
Snackbar "de gevulde haan!"altijd gezellig...en als ze lelijk is boeit het ook niet..want Henny, die kerel achter de toonbank, rookt zoveel sigaren dat je er geen hand voor ogen ziet.
een snackbar?quote:Op maandag 28 november 2005 19:38 schreef Laton het volgende:
Snackbar "de gevulde haan!"altijd gezellig...en als ze lelijk is boeit het ook niet..want Henny, die kerel achter de toonbank, rookt zoveel sigaren dat je er geen hand voor ogen ziet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |