Het meest walgelijke nummer ever... Bij deze distantieer ik mij dan ook van deze bevolkingsgroepen...quote:Op maandag 28 november 2005 18:15 schreef Aventura het volgende:
Voor hele bevolkingsgroepen is Meatloaf - paradise by the ashboard light nog altijd een echte stamper
Die was ik nog vergeten.quote:Op maandag 28 november 2005 19:11 schreef mstx het volgende:
Dr. Kucho & Greg Salto - Can't Stop Playing
Hangt ook een beetje van het tijdstip en de hoeveelheid alcohol af....quote:Op maandag 28 november 2005 18:15 schreef Aventura het volgende:
Voor hele bevolkingsgroepen is Meatloaf - paradise by the ashboard light nog altijd een echte stamper
Waar zat jij aan te denken dan? Het Kabouter Ploplied en Heb Je Even Voor Mij?quote:Op donderdag 1 december 2005 18:35 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik vind dit allemaal maar vage muziek hoor...
Je wilt toch niet beweren dat als je dit draait dat iedereen dan spontaan begint te dansen?
Nou, ik ken hele volksstammen die bij Stakker Humanoid een enorme nostalgie kick krijgen.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:35 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik vind dit allemaal maar vage muziek hoor...
Je wilt toch niet beweren dat als je dit draait dat iedereen dan spontaan begint te dansen?
* NT-T.BartMan heeft geklikt en is nu spontaan in een nostalgische buiquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:13 schreef stumbleupon het volgende:
[..]
Nou, ik ken hele volksstammen die bij Stakker Humanoid een enorme nostalgie kick krijgen.
[...]
quote:Op donderdag 1 december 2005 22:22 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Emmanuel Top - Acid Phase
Future Sound of London - Papua New Guinea [Marco V Remix]
Prodigy - No Good
quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:47 schreef _Boo_ het volgende:
D.O.N.S feat. techtronik - Pump up the jam 2005 rmx![]()
Brrrrrrrrrriljant nummer inderdaad!quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:54 schreef Et-Cetera het volgende:
Marco V - Red Blue Purple
Ligt waarschijnlijk aan mij, maar ik denk dat Hardstep Future Force, Flesh is the fever of the Voice of the Butcher eerder dansbaar zijn op het gemiddelde feestje.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:45 schreef stumbleupon het volgende:
The Horrorist - One night in New York City
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |