Een grappige avond en meer...quote:Op maandag 19 december 2005 17:04 schreef Mute_Me het volgende:
aaah je bent gewoon jalours.
Dat soort meisjes zijn over het algemeen grappig om mee te praten, zo dom en naief. Ideaal voer voor een grappige avond.
Grappig was t zeker jah! Ik kon me lach er niet van inhouden.. maar ja, toen had ik "geen manieren"quote:Op maandag 19 december 2005 17:04 schreef Mute_Me het volgende:
aaah je bent gewoon jalours.
Dat soort meisjes zijn over het algemeen grappig om mee te praten, zo dom en naief. Ideaal voer voor een grappige avond.
Meisjes zonder enige zelfspot en en zelfkennis zijn kut. Een heel erg liefe en leuke vriendin komt uit een heel rijk gezin. Maar ze weet van zichzelf dat ze een beetje bekakt praat en daarbij komt nog dat ze op een gymnasium school zit vol met kakkers.quote:Op maandag 19 december 2005 18:08 schreef Thirdeye het volgende:
[..]
Grappig was t zeker jah! Ik kon me lach er niet van inhouden.. maar ja, toen had ik "geen manieren"![]()
ik vind dat soort meisjes wel geil eigenlijkquote:Op maandag 19 december 2005 16:54 schreef Thirdeye het volgende:
Ze had op een priveschool gezeten.. ze deed nu een of andere moelijke baan waar ze 5 moeilijke engelse woorden voor nodig had, iets met aardappel en keel) Ze heette Claire-Louise..
Zoals Mute_Me zegt, alleen met zelfspot zijn ze leuk.. en tja, dat had ze niet!quote:Op maandag 19 december 2005 18:28 schreef MoChe het volgende:
[..]
ik vind dat soort meisjes wel geil eigenlijk![]()
Ennu... daar heb je vast geen telefoonnummer van zeker?quote:Op maandag 19 december 2005 18:26 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
Meisjes zonder enige zelfspot en en zelfkennis zijn kut. Een heel erg liefe en leuke vriendin komt uit een heel rijk gezin. Maar ze weet van zichzelf dat ze een beetje bekakt praat en daarbij komt nog dat ze op een gymnasium school zit vol met kakkers.
Bedoel je niet die afgeragde crackhoer van daarnet?quote:Op maandag 19 december 2005 20:26 schreef MoChe het volgende:
dat meisje van Mute_me komt me wel bekend voor maar ze zal het vast niet zijn...
Wat zeg je dat subtielquote:Op maandag 19 december 2005 20:28 schreef 004 het volgende:
[..]
Bedoel je niet die afgeragde crackhoer van daarnet?
Ik dacht altijd dat dat een jongetje was, een kleuter oid.quote:Op maandag 19 december 2005 20:09 schreef 004 het volgende:
Uiteraard bedoelde ik jou. Of vond je dit: [afbeelding] ook een beeldschone vrouw?
Enfin, ik zal 't noteren.
Waarom ook alweer midden in de gang?quote:Op maandag 19 december 2005 21:36 schreef Ayaxola het volgende:
Geen blunder maar leuk verhaaltje...
Na onze training kleedden wij ons altijd in de gang van het zwembad om, en ik was vandaag wat eerder gestopt omdat ik weg moest. Dus ik sta me daar af te drogen komt er gewoon een mooi meisje langs lopen, gewoon ok. Komt ze een minuut later weer terug lopen, sta ik daar net in me blote tokus.
Zij: HeyIk: Hej
Die heb ik zeker welquote:Op maandag 19 december 2005 19:55 schreef Thirdeye het volgende:
[..]
Ennu... daar heb je vast geen telefoonnummer van zeker?![]()
![]()
nou, ik weet 100% zeker dat ze een meisje isquote:Op maandag 19 december 2005 21:27 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat dat een jongetje was, een kleuter oid.![]()
ja, tell us...quote:Op maandag 19 december 2005 21:53 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
[..]
Waarom ook alweer midden in de gang?
http://zoekopnummer.qik.nl/index.phpquote:
En tegelijkertijd steeg er wat op...quote:Op maandag 19 december 2005 21:36 schreef Ayaxola het volgende:
Na onze training kleedden wij ons altijd in de gang van het zwembad om, en ik was vandaag wat eerder gestopt omdat ik weg moest. Dus ik sta me daar af te drogen komt er gewoon een mooi meisje langs lopen, gewoon ok. Komt ze een minuut later weer terug lopen, sta ik daar net in me blote tokus.
Dat had ik op Lowlandsquote:Op maandag 19 december 2005 21:36 schreef Ayaxola het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |