Toch knap dat je zo'n overduidelijk TE cliche-verhaal zomaar even uit je mouw schudt.quote:Op maandag 12 december 2005 12:54 schreef SHE het volgende:
Lachen?
Er zijn weinig momenten in mijn leven geweest, waarop ik door de grond wilde zakken en in de glibberige spelonken van de rottende hel in een onophoudelijk janken wilde uitbarsten
Dit was zo'n moment
da meidje heeft de dinsdag erop samen met haar vriendin nog voor mij en M. en G. gekookt, dus niet echt een blunderquote:Op maandag 12 december 2005 12:32 schreef DuranK het volgende:
Niet echt een versierblunder maar ik vond het wel grappig. Ik was met mijn vrienden uit. En op een gegeven moment zat een maat van mij met 2 meiden te buurten die ik niet ken. Ik stond er een beetje bij in de buurt, wat bier te drinkenKomt opeens 1 meidje op mij af. Piet kan alleen maar over voetbal blessures praten
Alsjeblieft red mij! Ik:
Ik zo naar dat andere meisje, praat Piet tegen jou ook alleen over voetbal blessures? Meidje: ja
Ik:
![]()
Maar hij was ze volgens mij niet aan het versieren maar ik von het toch wel grappig
![]()
Ik zei ook niet dat het een blunder wasquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:05 schreef knup het volgende:
[..]
da meidje heeft de dinsdag erop samen met haar vriendin nog voor mij en M. en G. gekookt, dus niet echt een blunder![]()
Ben je homo?quote:Op zondag 18 december 2005 15:21 schreef nozem het volgende:
Vrouwen, vertel me nu eens. Denken jullie werkelijk dat jullie elke bezopen vent kunnen krijgen tijdens het uitgaan?
Gisteren ook weer. Ik stond lekker te dansen met een flinke hoeveelheid bier in mijn mik en er was een bepaald meisje dat werkeljjk de hele tijd toenadering zocht. Uit mijn houding en lichaamstaal bleek al direct dat ik haar niet zag zitten, maar ze gaf niet op. Bleef toenadering zoeken, bleef vlak bij me in de buurt dansen, keek me continu aan, bood me drankjes aan, probeerde een hele rits openingszinnen op me uit. Op den duur erg vervelend.
Volgens mij redeneren veel vrouwen zo tijdens het uitgaan: "Zatte mannen willen met iedereen neuken dus als ik maar volhou maak ik wel kans"
Niet dus.
Zat ik ook al te denken, hoewel... zo'n vieze vette vatzige zeug hoef ik ook niet aan m'n "sjaak"quote:
Nee. Ik neuk alleen niet alles wat me voor de voeten komt.quote:
Dan ben je geen echte vent.quote:Op zondag 18 december 2005 16:26 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee. Ik neuk alleen niet alles wat me voor de voeten komt.
Nee, een vent met hoge eisen dat is pas een vent. Als jij alles wil neuken wat je tegenkomt, kom je tekort.quote:
Jongens gaan voor kwantiteit, mannen voor kwaliteit.quote:Op zondag 18 december 2005 22:08 schreef dady het volgende:
[..]
Nee, een vent met hoge eisen dat is pas een vent. Als jij alles wil neuken wat je tegenkomt, kom je tekort.
21 jr. randdebielquote:Op zondag 18 december 2005 21:10 schreef nozem het volgende:
Waarom begeef ik me nu weer vrijwillig tussen de kutpubers.![]()
Snap dat echt niet dat jullie (vrouwen) geen enkele hint kunnen/willen/durven geven als jullie een man aantrekkelijk vinden.. Ik weet zeker dat die gast het ook een versierblunder vond vanuit zijn kant.quote:Op zondag 18 december 2005 23:03 schreef Wakey het volgende:
Laatst lag ik in bed met een niet-onaantrekkelijke vriend van mijn broer --- voor mij dus vage kennis, maar ik was ergens gestrand en had een logeeradresje nodig.![]()
We lagen lekker te kletsen over vanalles en nogwat. Opeens zegt ie: hee je haar is nog nat (hoofdhaar wel te verstaan) en ik ging er serieus op in.
Pas de volgende dag, toen ik naar huis reed vroeg ik me af hoe hij wist dat mijn haren nog nat waren... het was nl. pikdonker. Mijn vermoeden dat ie me liefdevol geaaid had bleek juist te zijn, terwijl ik er de hele nacht onwetend, als frigide lichaam naast heb gelegen![]()
je bent een cock-teasequote:Op maandag 19 december 2005 12:59 schreef Wakey het volgende:
Ik deel wel vaker een bed met mannen, zonder dat er seks bij komt kijken
quote:
quote:Op maandag 19 december 2005 12:59 schreef Wakey het volgende:
- Ik voelde me net een vent, dat ik zulke hints niet begreep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |