abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33131079
quote:
Op maandag 12 december 2005 12:54 schreef SHE het volgende:
Lachen?

Er zijn weinig momenten in mijn leven geweest, waarop ik door de grond wilde zakken en in de glibberige spelonken van de rottende hel in een onophoudelijk janken wilde uitbarsten

Dit was zo'n moment
Toch knap dat je zo'n overduidelijk TE cliche-verhaal zomaar even uit je mouw schudt.

Leuk geschreven hoor, dat wel
pi_33157559
quote:
Op maandag 12 december 2005 12:32 schreef DuranK het volgende:
Niet echt een versierblunder maar ik vond het wel grappig. Ik was met mijn vrienden uit. En op een gegeven moment zat een maat van mij met 2 meiden te buurten die ik niet ken. Ik stond er een beetje bij in de buurt, wat bier te drinken Komt opeens 1 meidje op mij af. Piet kan alleen maar over voetbal blessures praten Alsjeblieft red mij! Ik: Ik zo naar dat andere meisje, praat Piet tegen jou ook alleen over voetbal blessures? Meidje: ja Ik: Maar hij was ze volgens mij niet aan het versieren maar ik von het toch wel grappig
da meidje heeft de dinsdag erop samen met haar vriendin nog voor mij en M. en G. gekookt, dus niet echt een blunder
I fuck you, you don't fuck me
pi_33167413
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 12:05 schreef knup het volgende:

[..]

da meidje heeft de dinsdag erop samen met haar vriendin nog voor mij en M. en G. gekookt, dus niet echt een blunder
Ik zei ook niet dat het een blunder was Ik vond het alleen grappig
pi_33189004

Hoerenkots!!!
Dat dacht ik gisteravond en ik zal vertellen waarom.
Een paar maanden geleden was er een meisje dat mij,in mijn ogen,stond te teasen.
Elke keer een beetje dansen en verder niks.
Iedereen zei al dat ik gewoon moest toehappen,maar ik dacht dat ze dat toch niet wou.
En vlak daarna ginbg ze met een andere gozer(waarmee ze nog steeds heeft trouwens)

Spreek ik haar gisteravond,zegt ze:" Ja,ik vond je toen wel leuk ,maar je deed niks.En ik ben ook niet zo dat ik de eerste stap zet."

En mijn nichtje:"Bekijk het positief,er zijn dus best meiden die je leuk vinden."
Ja,alleen jammer dat ik daar een maand of veel te laat achterkom.

Het ergste is:ze is nog lekker ook.
pi_33189745
zo zal je vast wel meer acties meemaken..
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_33191511
Vrouwen, vertel me nu eens. Denken jullie werkelijk dat jullie elke bezopen vent kunnen krijgen tijdens het uitgaan?
Gisteren ook weer. Ik stond lekker te dansen met een flinke hoeveelheid bier in mijn mik en er was een bepaald meisje dat werkeljjk de hele tijd toenadering zocht. Uit mijn houding en lichaamstaal bleek al direct dat ik haar niet zag zitten, maar ze gaf niet op. Bleef toenadering zoeken, bleef vlak bij me in de buurt dansen, keek me continu aan, bood me drankjes aan, probeerde een hele rits openingszinnen op me uit. Op den duur erg vervelend.

Volgens mij redeneren veel vrouwen zo tijdens het uitgaan: "Zatte mannen willen met iedereen neuken dus als ik maar volhou maak ik wel kans"

Niet dus.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zondag 18 december 2005 @ 15:43:38 #182
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_33192134
quote:
Op zondag 18 december 2005 15:21 schreef nozem het volgende:
Vrouwen, vertel me nu eens. Denken jullie werkelijk dat jullie elke bezopen vent kunnen krijgen tijdens het uitgaan?
Gisteren ook weer. Ik stond lekker te dansen met een flinke hoeveelheid bier in mijn mik en er was een bepaald meisje dat werkeljjk de hele tijd toenadering zocht. Uit mijn houding en lichaamstaal bleek al direct dat ik haar niet zag zitten, maar ze gaf niet op. Bleef toenadering zoeken, bleef vlak bij me in de buurt dansen, keek me continu aan, bood me drankjes aan, probeerde een hele rits openingszinnen op me uit. Op den duur erg vervelend.

Volgens mij redeneren veel vrouwen zo tijdens het uitgaan: "Zatte mannen willen met iedereen neuken dus als ik maar volhou maak ik wel kans"

Niet dus.
Ben je homo? .
[b]lauw[/b] (bn.)
[b]1[/b] Kieren terwijl je vrouw in het gebouw is.
[b]2[/b] Met je matties bellen terwijl je midden in die riet zit.
  zondag 18 december 2005 @ 16:03:23 #183
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_33192679
quote:
Op zondag 18 december 2005 15:43 schreef Chrishop het volgende:

[..]

Ben je homo? .
Zat ik ook al te denken, hoewel... zo'n vieze vette vatzige zeug hoef ik ook niet aan m'n "sjaak"
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_33193349
quote:
Op zondag 18 december 2005 15:43 schreef Chrishop het volgende:

[..]

Ben je homo? .
Nee. Ik neuk alleen niet alles wat me voor de voeten komt.
pi_33200990
quote:
Op zondag 18 december 2005 16:26 schreef nozem het volgende:

[..]

Nee. Ik neuk alleen niet alles wat me voor de voeten komt.
Dan ben je geen echte vent.
  zondag 18 december 2005 @ 21:07:09 #186
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_33201355
pcies, je instinct zou je anders moeten vertellen aap.

neuqen

vinden me friendinnetjuh en ik ook
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_33201458
Waarom begeef ik me nu weer vrijwillig tussen de kutpubers.
pi_33203397
quote:
Op zondag 18 december 2005 20:54 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dan ben je geen echte vent.
Nee, een vent met hoge eisen dat is pas een vent. Als jij alles wil neuken wat je tegenkomt, kom je tekort.
pi_33203601
quote:
Op zondag 18 december 2005 22:08 schreef dady het volgende:

[..]

Nee, een vent met hoge eisen dat is pas een vent. Als jij alles wil neuken wat je tegenkomt, kom je tekort.
Jongens gaan voor kwantiteit, mannen voor kwaliteit.
  zondag 18 december 2005 @ 22:15:32 #190
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_33203701
quote:
Op zondag 18 december 2005 21:10 schreef nozem het volgende:
Waarom begeef ik me nu weer vrijwillig tussen de kutpubers.
21 jr. randdebiel
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_33203737
quote:
Op zondag 18 december 2005 22:15 schreef Pumatje het volgende:

[..]

21 jr. randdebiel
Een kutadolescent dan.
  zondag 18 december 2005 @ 22:28:22 #192
91306 GF
Kingwood
pi_33204181
Gisteren stond ik bij de bar. Onbekende meid naast me, zeer zeker niet lelijk. Begon ze over de band die op m'n trui stond. Of ik ze die en die keer live gezien had. Ja? Nou, toen was ik er ook! Heb je die trui daar gekocht? Kan hem nergens vinden. Anders je hem wilt verkopen heb je hier m'n telefoonnummer..

Ik vond het wel een goede op zich Met m'n vriendin op nog geen 2 meter reken ik hem maar onder een blunder. Hoewel geen erge.
Unspoken words were understood
pi_33205468
Laatst lag ik in bed met een niet-onaantrekkelijke vriend van mijn broer --- voor mij dus vage kennis, maar ik was ergens gestrand en had een logeeradresje nodig.

We lagen lekker te kletsen over vanalles en nogwat. Opeens zegt ie: hee je haar is nog nat (hoofdhaar wel te verstaan ) en ik ging er serieus op in.

Pas de volgende dag, toen ik naar huis reed vroeg ik me af hoe hij wist dat mijn haren nog nat waren... het was nl. pikdonker. Mijn vermoeden dat ie me liefdevol geaaid had bleek juist te zijn, terwijl ik er de hele nacht onwetend, als frigide lichaam naast heb gelegen
Ik zoek niet, ik vind.
pi_33209040
Een praatje maken ben ik altijd wel goed in, maar kom vaak niet verder als 10 zinnen omdat dan vaak mn aandacht al afgeleid is. Dat is mijn blunder elke keer
Lambo of Rekt
pi_33209067
quote:
Op zondag 18 december 2005 23:03 schreef Wakey het volgende:
Laatst lag ik in bed met een niet-onaantrekkelijke vriend van mijn broer --- voor mij dus vage kennis, maar ik was ergens gestrand en had een logeeradresje nodig.

We lagen lekker te kletsen over vanalles en nogwat. Opeens zegt ie: hee je haar is nog nat (hoofdhaar wel te verstaan ) en ik ging er serieus op in.

Pas de volgende dag, toen ik naar huis reed vroeg ik me af hoe hij wist dat mijn haren nog nat waren... het was nl. pikdonker. Mijn vermoeden dat ie me liefdevol geaaid had bleek juist te zijn, terwijl ik er de hele nacht onwetend, als frigide lichaam naast heb gelegen
Snap dat echt niet dat jullie (vrouwen) geen enkele hint kunnen/willen/durven geven als jullie een man aantrekkelijk vinden.. Ik weet zeker dat die gast het ook een versierblunder vond vanuit zijn kant.
pi_33215028
Tja ik weet ook niet wat het is/was... Ik deel wel vaker een bed met mannen, zonder dat er seks bij komt kijken dus ik ging er vanuit dat dit niet anders was

Het domste was gewoon dat ik het helemaal niet doorhad, en pas 24u later besefte dat ik t misschien wel voor eens en voor altijd verprutst had Ik voelde me net een vent, dat ik zulke hints niet begreep.

inmiddels denk ik dat er nog een sprankje hoop is, maar dan moeten we wel snel tijd maken om weer eens af te spreken (beiden een veeeeel te drukke baan )
Ik zoek niet, ik vind.
pi_33215494
quote:
Op maandag 19 december 2005 12:59 schreef Wakey het volgende:
Ik deel wel vaker een bed met mannen, zonder dat er seks bij komt kijken
je bent een cock-tease
пусть всегда будет солнце
pi_33216119
quote:
Op maandag 19 december 2005 13:29 schreef MoChe het volgende:

[..]

je bent een cock-tease

Kep zon hekel aan dat soort vrouwen,..
en dan helemaal als ze nog is tegen je aan komen liggen ook!!!
aaarrggggg
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  maandag 19 december 2005 @ 13:56:49 #199
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_33216165
"Zonder bijbedoelingen"

You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_33217088
quote:
Op maandag 19 december 2005 12:59 schreef Wakey het volgende:
- Ik voelde me net een vent, dat ik zulke hints niet begreep.
. Heb je nog tips als vrouw voor de mannen zegmaar? Nu je weet hoe wij ons vaak voelen . hmm hoewel ik ze op het moment niet nodig heb, k heb heb al een lieve meid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')