Ach ja, die klutsknietjes van me...quote:Op maandag 28 november 2005 18:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
nouja ik moet zeggen, tis beter dan de normale soepjurk waarmee je je klutsknieen drappeerd!
Ik kom niet in die servival-topics... Alleen maar om een oogje in het zeil te houden..quote:Op maandag 28 november 2005 18:56 schreef Pinball het volgende:
Oh gezellig, de troshumor uit de servival nu ook in de SC.
Flugel en versabommie, doe eens grappig elkaar semi-beledigen, dat vind ik altijd zó leuk!
* handenwrijft
Over BBquote:Op maandag 28 november 2005 19:03 schreef BaasKlus het volgende:
Gaat deze topic nu over scanman of over Roel en Dido en de bende van de zwarte hand
En net als ik "ja hier ook" wil tiepen gaat het weer wat beter.quote:Op maandag 28 november 2005 19:12 schreef cuall het volgende:
Zijn er soms weer server-problemen?
Fok is wel héél traag![]()
Tja, je hebt altijd traag boven traagquote:Op maandag 28 november 2005 19:13 schreef Pinball het volgende:
[..]
En net als ik "ja hier ook" wil tiepen gaat het weer wat beter.
Misschien was zijn vraag aan BB wat mensen buiten het huis van hem denken, en heeft hij net antwoord gehad.quote:Op maandag 28 november 2005 19:29 schreef doka het volgende:
Joost denkt: Waarom was FOK zo traag?
Jij zult ook niet gemist worden hoorquote:Op maandag 28 november 2005 19:46 schreef arneaux het volgende:
edit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |