Ik had t m niet vergeven hoor, hij heeft belangrijke dingen verzwegen en gelogen.quote:Op maandag 28 november 2005 20:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe dit verder gaat.
Volgens mij vergeeft Dido alles en liggen ze donderdag weer gezellig op bed.
Mods zijn ook mensen die mogen ook mediscuseren.quote:Op maandag 28 november 2005 20:32 schreef Manu82 het volgende:
Ik vind de mods hier vrij onprofessioneel eigenlijk en ook teveel betrokken in de discussies
Ook als je heel heel erg verliefd op hem bent.quote:Op maandag 28 november 2005 20:28 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik had t m niet vergeven hoor, hij heeft belangrijke dingen verzwegen en gelogen.
En eens een leugenaar altijd een leugenaar
Gelukkig heb je daar lang en grondig over nagedacht, want je bent tenslotte al vijf dagen op het forumquote:Op maandag 28 november 2005 20:32 schreef Manu82 het volgende:
Ik vind de mods hier vrij onprofessioneel eigenlijk en ook teveel betrokken in de discussies en dan bedoel ik ook met de discussie met Scanman (tenminste wat ik er van gelezen heb)
De mods waren daar helemaal niet in betrokken, omdat dat 's nachts wasquote:Op maandag 28 november 2005 20:32 schreef Manu82 het volgende:
Ik vind de mods hier vrij onprofessioneel eigenlijk en ook teveel betrokken in de discussies en dan bedoel ik ook met de discussie met Scanman (tenminste wat ik er van gelezen heb)
[FB]CartWOman, Ripley en flugeltje: Dit is een waarschuwing!quote:Op maandag 28 november 2005 20:32 schreef Manu82 het volgende:
Sommige mensen lurken voor ze registreren mijn beste (een zeer goede gewoonte)quote:Op maandag 28 november 2005 20:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gelukkig heb je daar lang en grondig over nagedacht, want je bent tenslotte al vijf dagen op het forum![]()
Ja, aangezien ik het niet altijd nodig vind om mijn meningen te ventileren kwam ik vroeger niet vaak op forums. En ten tweede hebben we pas internet hier!!!quote:Op maandag 28 november 2005 20:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gelukkig heb je daar lang en grondig over nagedacht, want je bent tenslotte al vijf dagen op het forum![]()
En waar komt dit nou weer vandaan?quote:Op maandag 28 november 2005 20:32 schreef Manu82 het volgende:
Nix van aantrekken flugel, jullie doen prima werk.quote:Op maandag 28 november 2005 20:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En waar komt dit nou weer vandaan?![]()
Ik ken jou niet eens....
...........................Dit bedoel ik dus. Ik ben geintereseerd in BB en jou taak is het om erop toe te zien dat er geen rare dingen gebeuren hier terwijl jij dat nu dus weer uitlokt!!quote:Op maandag 28 november 2005 20:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En waar komt dit nou weer vandaan?![]()
Ik ken jou niet eens....
Ookal ken ik degene heel goed of hou ik heel veel van diegene.quote:Op maandag 28 november 2005 20:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ook als je heel heel erg verliefd op hem bent.
Ik denk toch dat je dan wat milder bent.
quote:Op maandag 28 november 2005 20:37 schreef doka het volgende:
[..]
Sommige mensen lurken voor ze registreren mijn beste (een zeer goede gewoonte)
Daar gaat mijn theoriequote:Op maandag 28 november 2005 20:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
. En ten tweede hebben we pas internet hier!!!
Mwa, zo gemakkelijk zit ik niet op de kast hoor...quote:Op maandag 28 november 2005 20:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nix van aantrekken flugel, jullie doen prima werk.![]()
Kun je als mod geen ip's zien?quote:Op maandag 28 november 2005 20:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Vraag mezelf alleen maar af wie nu weer z'n relklonen van stal heeft gehaald
Mod zijn is vrijwilligers werk je wordt er niet voor betaald.quote:Op maandag 28 november 2005 20:32 schreef Manu82 het volgende:
Gezien jouw rappe reaktie ben jij waarschijnlijk niet iemand die lang kan lurken zonder iets van jouw mening te ventileren, mijn waarde.quote:Op maandag 28 november 2005 20:37 schreef doka het volgende:
[..]
Sommige mensen lurken voor ze registreren mijn beste (een zeer goede gewoonte)
Ben geen relkloon. Vond alleen die discussie over scanman nogal onzinnig en de mate waarin de mods daarin meegingen en zo waren er nog meer discussies die ik gelezen heb. Verder niks persoonlijks tegen Flugel ofzo. De theorie van Doka klopt btw wel degelijk want denk dat ik eerst drie weken heb meegeluurd voordat ik me geregistreerd heb!!quote:Op maandag 28 november 2005 20:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mwa, zo gemakkelijk zit ik niet op de kast hoor...
Vraag mezelf alleen maar af wie nu weer z'n relklonen van stal heeft gehaald
quote:Op maandag 28 november 2005 20:41 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ookal ken ik degene heel goed of hou ik heel veel van diegene.
Misschien zal ik na een tijd vegeven maar nooit vergeten.
Je moet gewoon niet liegen
Maar ik denk wel dat dit: [FB]CartWOman, Ripley en flugeltje: Dit is een waarschuwing! het juiste topic is voor je meningquote:Op maandag 28 november 2005 20:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben geen relkloon. Vond alleen die discussie over scanman nogal onzinnig en de mate waarin de mods daarin meegingen en zo waren er nog meer discussies die ik gelezen heb. Verder niks persoonlijks tegen Flugel ofzo. De theorie van Doka klopt btw wel degelijk want denk dat ik eerst drie weken heb meegeluurd voordat ik me geregistreerd heb!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |