Idd. Stom porseleinen popje. Hij speelt twee wedstrijden en revalideert dan weer een half jaar op kosten van Feyenoord in Japan. Heb je echt geen zak aan.quote:Op maandag 5 december 2005 18:54 schreef Cart_man het volgende:
Ono moeten ze met de winterstop gelijk de deur uitdoen. Kan gewoon niet dat hij maanden in Japan zit...
Waarom zou je hem meteen verkopen? Misschien heb je wel een groeibrilantje in bezit waarvoor je over 2 jaar veel meer voor kunt vangen.quote:Op maandag 5 december 2005 19:48 schreef methodmich het volgende:
Als ze die Jaja goed kunnen verkopen, zou ik geen nee zeggen.
Precies, het gaat enkel en alleen om Hofs. Hoe sneller fit hoe beter natuurlijk.quote:Op maandag 5 december 2005 22:58 schreef Erasmusch het volgende:
En als het hem helpt met revalideren, op zn gemak voelt daaro en vertrouwd is met de medische staf... Kunnen m wel gebruiken
Dat dat niet veel is...quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:34 schreef Cart_man het volgende:
Nou en...
Ik hoop het Cart_man, ik hoop hetquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:46 schreef Cart_man het volgende:
psv famous for not travelling.
Was al langer bekend. En geeft ook maar aan wat de status van dat provincieclubje is...
Simons past ook in de melodiequote:Op dinsdag 6 december 2005 11:37 schreef Kaap het volgende:
[..]
Dit jaar geen van Bommel breek je been zingen
Ik sla effe over, deze x, kijk wel op tv met de nodige versnaperingen op de bank.quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:53 schreef FrankyMcG het volgende:
Speciale "Combi" tegen Roda voor de beker. Auto's neerzetten bij NedCar in Born, en van daar uit met de bus.
Is vanwege het tijdstip, de drukte en de winkelende menigte bij het stadion.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |