jammer hé. voor je dat het.2-2 geworden isquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:41 schreef Camplo het volgende:
Het nummer 18 syndroom van FeyenoordDolfje Roks zal (hoop ik) goed slapen vannacht.
Wat boeit mij het buitenland nou?quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
\
Wat doe je nou dom. In andere landen gebeurd dit al jaren dat heet met je tijd mee gaan.
Deco?
Bedankt.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:48 schreef snabbi het volgende:
gefeliciteerd tc
Idem.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:39 schreef TC03 het volgende:
2-2, godverdomme. Op mijn verjaardag. Tyfuszooi.
quote:Feyenoord: geen Den Bosch-scenario
[ www.ad.nl ]
Maar voordat volgend weekeinde de Eindhovenaren in de Kuip op bezoek komen, wacht vanavond eerst nog het uitduel met RBC, de afgetekende nummer 18 van de eredivisie.
Het lijkt in Roosendaal op voorhand vooral waken voor een herhaling van het scenario van vorig seizoen. Toen ging Feyenoord in de week van de topper tegen Ajax genadeloos onderuit op bezoek bij de toenmalige nummer laatst in de stand, FC Den Bosch.
De 4-1 nederlaag gaf destijds zo’n dreun, dat Feyenoord daarna niet alleen de topper tegen Ajax verloor, maar ook de reeks wedstrijden daarna.
,,Voor sommigen zal dit misschien voelen als een tussendoortje’’, stelt trainer Erwin Koeman, die hoopt dat de geblesseerde basisspelers Dirk Kuyt en Serginho Greene net op tijd hersteld zijn.
Zo, was je daar weer...Ben benieuwd hoe vaak we je vanmiddag zien als het voorspoedig gaat met RKC...Een stuk meer als gisteravond in elk gevalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |