zachtquote:
vrouwenhandquote:
handigquote:
schuurquote:
Wat zit jij daar te denken, PS?quote:
fietsquote:
Dat vrouwen best wel goed zijn met handwerkenquote:
pedalenquote:
Precies, naaien, enzo.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:33 schreef PrintScreen het volgende:
Dat vrouwen best wel goed zijn met handwerken
trappersquote:
Onder andere, strijken kunnen ze vaak ook goedquote:
schoppersquote:
voetballersquote:
Vooral de boordjes, hè?quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Onder andere, strijken kunnen ze vaak ook goed
Uhuh... en de vouwen glad strijken natuurlijkquote:
dozijnquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:44 schreef PrintScreen het volgende:
elftal
grosquote:
Jeetje, ook dat nog.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:48 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Uhuh... en de vouwen glad strijken natuurlijk![]()
honderdvierenveertigquote:
he gezelligquote:
Vrouwen zijn multi... eh... multiquote:
lunchquote:
Voor jou vast een reservering voor Avondrood regelen PS ???quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Vrouwen zijn multi... eh... multi
Damn, woord kwijt
Je hoeft alleen jouw naam toch te vervangen voor mijn naam?quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor jou vast een reservering voor Avondrood regelen PS ???![]()
kapperquote:
Had me nog niet ingeschreven... had t inschrijvingsformulier "misplaatst"....quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je hoeft alleen jouw naam toch te vervangen voor mijn naam?
Okay... dan kan je de mijne in gaan vullen... het gaat redelijk snel bergafwaarts met mequote:Op dinsdag 29 november 2005 23:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Had me nog niet ingeschreven... had t inschrijvingsformulier "misplaatst"....![]()
Misschien moet ik de mijne toch ook maar invullen... gaan we daar scrabbelen met verpleegsterrs van amper 20 die nog nooit een draaischijftelefoon gezien hebben... dubbele woordwaarde.. komt helemaal goedquote:Op woensdag 30 november 2005 00:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Okay... dan kan je de mijne in gaan vullen... het gaat redelijk snel bergafwaarts met me
Wel zo gezellig ook... zullen we die jonkies eens een poepie laten ruiken...quote:Op woensdag 30 november 2005 00:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien moet ik de mijne toch ook maar invullen... gaan we daar scrabbelen met verpleegsterrs van amper 20 die nog nooit een draaischijftelefoon gezien hebben... dubbele woordwaarde.. komt helemaal goed![]()
Arme pubertjes...quote:Op woensdag 30 november 2005 00:09 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wel zo gezellig ook... zullen we die jonkies eens een poepie laten ruiken...
Avondrood let op Leandra en PS komen eraan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
We nemen wel wat snoepjes voor ze meequote:
schaarquote:
Krijgen we daar weer gedonder over...quote:Op woensdag 30 november 2005 00:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
We nemen wel wat snoepjes voor ze mee
penquote:
inktquote:Op woensdag 30 november 2005 00:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
pen
Weet je nog die tijd dat er met pen en papier berichten naar elkaar werden verstuurd?
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Krijgen we daar weer gedonder over...
Je zou voor de lol proberen of je nog ergens Treetz of Raiders te pakken kon krijgen
Treets.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:32 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Leuk is dat, die merken zijn al tijden niet meer te verkrijgen maar je ziet het zo weer voor je.
Niet dat ik ze lekker vond
vulpenquote:
patroonquote:Op woensdag 30 november 2005 00:32 schreef PrintScreen het volgende:
vulpen
Jij bent dan ook al keioud
Dat was toch in enveloppes??? Zo'n ding wat je nu te zien krijgt als je mail hebt???quote:Op woensdag 30 november 2005 00:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
pen
Weet je nog die tijd dat er met pen en papier berichten naar elkaar werden verstuurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |