kosmosquote:
heelalquote:
koelkastquote:
quote:
geringquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
beperkt( Na openen beperkt houdbaar. )
kleinquote:
nietigquote:
aardequote:
thuisfrontquote:
De laatste die ik me van hem kan herinneren had betrekking op jou en de vraag over Hugh Heffner.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:06 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
hebben jullie de ondertitel gezien van Sammy K?![]()
hij heeft vandaag weer 2x gepost in personenassociatie... maar ik vind zijn ondertitel nergens op slaan, dat is nl. mijn vraag over wie Hugh Heffner was... maar je hebt gelijk wat Sammy betreftquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
De laatste die ik me van hem kan herinneren had betrekking op jou en de vraag over Hugh Heffner.
Maar je weet het toch, Sammy is Sammy
Neem van mij aan, dat hoe minder aandacht wij aan hem schenken hoe sneller we van hem af zijn.... btw, ik wist ook niet wie Hugh Heffner was, viel me alleen op dat hij die naam steeds postte, heb het toen opgezocht en toen kon ik hem er ook op aanspreken dat de associatie totaal nergens was te vindenquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
hij heeft vandaag weer 2x gepost in personenassociatie... maar ik vind zijn ondertitel nergens op slaan, dat is nl. mijn vraag over wie Hugh Heffner was... maar je hebt gelijk wat Sammy betreft
veiligquote:
ik reageer er ook niet op rechtstreeks naar hem... vond het alleen vreemdquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Neem van mij aan, dat hoe minder aandacht wij aan hem schenken hoe sneller we van hem af zijn.... btw, ik wist ook niet wie Hugh Heffner was, viel me alleen op dat hij die naam steeds postte, heb het toen opgezocht en toen kon ik hem er ook op aanspreken dat de associatie totaal nergens was te vinden
Is het ook, als het nu om een hilarische opmerking zou gaan... het was een doodnormale vraag.. zie ik ook niet zo goed het nut ervan om dat in een sig te zettenquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik reageer er ook niet op rechtstreeks naar hem... vond het alleen vreemd
sexquote:
ach hij zal het wel leuk/grappig vinden dat ik niet wist wie Hugh was... hmmm boeit me ook nietquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Is het ook, als het nu om een hilarische opmerking zou gaan... het was een doodnormale vraag.. zie ik ook niet zo goed het nut ervan om dat in een sig te zetten
trillenquote:
niks van aantrekken, hij is af en toe behoorlijk irritant bezigquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ach hij zal het wel leuk/grappig vinden dat ik niet wist wie Hugh was... hmmm boeit me ook niet
afschuwelijkquote:
yeps I knowquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:43 schreef aloa het volgende:
[..]
niks van aantrekken, hij is af en toe behoorlijk irritant bezig
somberquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
teneergeslagen
en ik ga nu slapen... welterusten
hemelquote:
geestquote:
lakenquote:
moltonquote: