Jouw site is toch Utregzone? Of vergis ik me nu? Ik dacht dat je dat destijds in je signature hadquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:04 schreef thaduck het volgende:
Ik heb trouwens net een interview gegeven aan de Nieuwe Revu. Die gaan een artikel(tje) schrijven over dit gedoe met de logo's.
Ja haal je logo's is wegquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:04 schreef thaduck het volgende:
Ik heb trouwens net een interview gegeven aan de Nieuwe Revu. Die gaan een artikel(tje) schrijven over dit gedoe met de logo's.
Correctquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:44 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Jouw site is toch Utregzone? Of vergis ik me nu? Ik dacht dat je dat destijds in je signature had
Ach je wint als subtopper van een middenmoter, moet je ook weer niet te lang bij stilstaanquote:Op zondag 29 januari 2006 21:16 schreef paultjuhhh het volgende:
Jongens we hebben keihard gewonnen hoor waarom is het hier zo stil!!
Truequote:Op zondag 29 januari 2006 21:29 schreef _Vulcanus_ het volgende:
[..]
Ach je wint als subtopper van een middenmoter, moet je ook weer niet te lang bij stilstaan![]()
update je site eensquote:Op zondag 29 januari 2006 23:27 schreef thaduck het volgende:
Busy busy busy
Wat was Versahel een pleuris drama! Heb op de mozaik met Rene aan moeten luisteren![]()
Maar wel heeeele mooie winst!
Klopt ja, het is nog niet zeker of hij terug komt.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:06 schreef methodmich het volgende:
Omdat zijn vrouw moest gaan bevallen, aldus Foeke.
Hij komt zoiezo niet terug toch ?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:57 schreef Vadoes het volgende:
[..]
Klopt ja, het is nog niet zeker of hij terug komt.
Ja JP houd het nog wel even vol hoor. Verleden jaat zou ie ook dienen als motivator en hij speelt nu nog steeds goed. Dus waarom niet nog een jaar langer.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Houdt hij het (met alle respect) nog lang vol dan?
hij blijft nog 4 jaarquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:28 schreef Druppel het volgende:
[..]
Ja JP houd het nog wel even vol hoor. Verleden jaat zou ie ook dienen als motivator en hij speelt nu nog steeds goed. Dus waarom niet nog een jaar langer.
Al zou die het met gregor van dijk natuurlijk wel moeilijker krijgen om zich in de basis te spelen. Maar JP kennende zal die daar alles voor doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |